چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش سوم: موجودی خرید

1- دنبال محصولات منحصر به فرد برای فروش آنلاین باشید

اگر در حال خرید محصولی هستید ، برای سازندگان کوچک در وبلاگ های مد و یا در وبسایت هایی مانند Etsy جستجو کنید.

محصولات آنها منحصر به فرد و معتبر و احتمالا ارزان تر خواهد بود. در مورد آنچه ارائه می کنید سخت گیر باشید ، محصولات شما بزرگترین انعکاس از فروشگاه آنلاین شماست ، اما نگران ریسک انتخاب یک آیتم غیر معمول که فکر می کنید با نام تجاری شما هماهنگ است نباشید.

پیش از یک خرید بزرگ ، چند خرید کوچک از یک فروشنده انجام دهید تا مطمئن شوید که محصولات ناقص نباشند و یا تبلیغات نادرست نشده باشند.

 

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش سوم: موجودی خرید

 

2- از نمایشگاه های تجاری برای بررسی قطعات به صورت شخصی بازدید کنید

اگر قصد دارید که موجودی خود را گسترش دهید تا طراحان بزرگتری را شامل شود ، از نمایشگاه ها و رویدادهای تجاری روز دیدن کنید. این نمایشگاه ها هر ساله در نقاط مختلف جهان برگزار می شود ، به ویژه در پایتخت های صنعت مد مانند لس آنجلس و شهر نیویورک. برای پیدا کردن یک لیست کامل از نمایشگاه های تجارت مد نگاهی به وبسایت ها بیاندازید.

با هر طراحي که سبک آن با برند شما هماهنگ است چه طراحان به نام و چه کمتر شناخته شده ها صحبت کنید. توضیح دهید که شما فروشگاه خود را به تازگی باز می کنید و این زمانی مهم برای آنها است که توسط یک مجموعه جدید از مشتریان شناخته شوند.

اگر چه این طراحان ممکن است بیشتر از آنهایی که آنلاین پیدا می کنید معتبر باشند ، باید کیفیت و سبک نام برند را اولویت بندی کنید. ممکن است  کار یک طراح را دوست داشته باشید و آنها را شخصا تحسین کنید ، اما اگر سبک آنها با بقیه بوتیک شما مناسب نباشد ، احتمالا در بلندمدت به خوبی فروش نخواهد کرد.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش سوم: موجودی خرید

 

3- با طراحان کوچک برای بحث های شخصی بیشتر ملاقات کنید

صحبت مستقیم به طراحان نشان می دهد که شما در مورد بوتیک خود جدی هستید ، حتی اگرتازه شروع به کار کرده باشید. اطلاعات تماس طراح را در وب سایتشان جستجو کنید و از آنها درباره شخصی که قرار است به صورت شخصی که از طریق تلفن یا گفتگوی ویدیویی حرف بزنید بپرسید. کاتالوگ کارهای او رابخواهید تا ایده بهتری از سبک طراح را ببینید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش سوم: موجودی خرید

 

4- عکسهای حرفه ای از محصولات خود را برای وب سایت بگیرید

در صورت امکان از مدل استفاده کنید ، زیرا مشتریان شما می خواهند بدانند چگونه لباس ها بر روی یک فرد دیده میشوند و نه به آویز یا مانکن. در صورتی که می توانید یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید یا اگر یک دوربین خوب داشته باشید ، خودتان آن را انجام دهید. مدل های خود را بر روی یک زمینه سفید قرار دهید و مطمئن شوید بک گراندی روشن دارید. سبک عکسهای خود را با سبک کلی بوتیک حفظ کنید.

به عنوان مثال ، اگر محصولات شما بسیار تمیز و ساده هستند ، سبک عکس را ساده نگه دارید و عکس ها را با حالت های عجیب و غریب و آرایش عجیب ندهید.

اگر لباس یا لوازم جانبی پر زرق و برق تر به فروش می رسانید ، می توانید آنها را با بدلیجات فلزی ست کنید ، اما اطمینان حاصل کنید که مرکز توجه همیشه محصولی است که میفروشید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش سوم: موجودی خرید

 

 

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش دوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

 

به اشتراک بگذارید