چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

1- کار بوتیک خود را بر روی سایت شناخته شده ای مانند Etsy یا آمازون شروع کنید

یکی از چالش های شروع یک کسب و کار جدید این است که نام خود را معروف کنید.

یک پروفایل به نام بوتیک خود ، در سایت هایی مانند آمازون ، eBay و Etsy ایجاد کنید.

برای جذب مشتری ، محصولات خود را در این سایت های شناخته شده ارائه دهید.

وقتی که وب سایت شما تنظیم شود ، می توانید محصولات را منتقل کنید و مشتریان خود را مطلع کنید که می توانند محصولات جدید را در سایت جدید شما پیدا کنند.

 

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

2- سعی کنید با یک سیستم عامل هاست به راحتی وبسایت خود را راه اندازی کنید

یک سیستم عامل هاست به این معنی است که یک شرکت ، هاست سایت شما شده و پشتیبانی ، منابع و اغلب قالبهای وب را برای شروع کار فراهم می کند. این سایت ها به طور معمول آسان برای استفاده و قابل تنظیم هستند ، بنابراین شما می توانید صفحات خود را منحصر به فرد و سبک بوتیک خود را منعکس کنید و اشتباهات هاست وب کمتری نسبت به سایتهای هاست اشتراکی دارند.

◦ سرویس هایی مانند Shopify ، Volusion و BigCommerce را امتحان کنید.

◦ سایتهای هاست اغلب هزینه ماهانه برای استفاده از نرم افزارشان میگیرند و صفحات پرداخت آنها معمولا کمتر از سایت هایی با هاست اشتراکی قابل تنظیم هستند.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

3- یک سایت هاست اشتراکی را به عنوان یک گزینه ارزان تر برای یک بوتیک کوچکتر انتخاب کنید

سیستم عامل های هاست اشتراکی می تواند پیچیده تر باشد ، زیرا این پلت فرم با نرم افزار ارائه می شود ، اما همان اندازه پشتیبانی و نگهداری به عنوان یک پلت فرم هاست ندارد. با این حال ، شما می توانید وب سایت خود را به طور موثر تر با وب سایت هاست اشتراکی سفارشی سازی کرده و مجبور به پرداخت هزینه ماهانه به پلت فرم نیستید.

◦ برخی از سیستم عامل های هاست اشتراکی شامل WooCommerce و Magento است.

◦ به دنبال سایت هایی با رابط کاربری آسان برای استفاده باشید. بهترین پلتفرم ها برای فروشگاه آنلاین کوچک را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید قبل از تصمیم نهایی خود ، یک دوره آزمایشی با آنها کار کنید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

4- طراحی وب سایتی را انتخاب کنید که مخاطبان شما را جذب می کند

می توانید یک طراح وب را استخدام کنید یا از یک قالب از پلت فرم انتخابی خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که طراحی پایانی به نظر حرفه ای و تمیز است و سبک محصولی را که در حال فروش آن هستید را منعکس می کند.

برای مثال ، اگر شما در حال فروش لباس های با کیفیت بالا هستید ، ممکن است یک طراحی براق و مدرن را انتخاب کنید. اگر اکثر محصولات شما راحت ، سبک آزاد ، بوهمیان و بدلیجات هستند اجازه دهید طراحی راحت تر و ساده تر باشد.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

5- وب سایت خود را با یک صفحه پرداخت امن محافظت کنید

اکثر سیستم عامل ها و برخی از سیستم عامل های هاست خود دارای یک صفحه پرداخت از پیش ساخته شده هستند که می توانید به آن اعتماد کنید. اگر پلت فرم شما سرویس پرداخت را ارائه نمیدهد ، گزینه هایی را از طریق وب سایتهای پرداخت امن مانند paypal جستجو کنید که به شما امکان میدهد فرآیند پرداخت  را در فروشگاه اینترنتی خود ادغام کنید.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

6- اطلاعات مشتریان خود را با ویژگی های امنیتی محفوظ نگه دارید

گواهینامه SSL برای صفحه خود برای رمزگذاری اتصال  دریافت کنید(اکثر سیستم عامل های هاست باید قبلا تایید شده باشند). از یک سیستم تایید آدرس و کارت استفاده کنید و از مشتریان خود کلمات عبور قوی بخواهید.

هشداری تنظیم کنید تا از انجام معاملات مشکوک اطلاع داشته باشید ، مانند سفارشهای ارسال شده زیاد توسط یک شخص ، اما با چند کارت اعتباری. از فایروال ها و ردیابی اعداد برای سفارشات خود استفاده کنید.

◦ بیشتر سیستم عامل های میزبانی  با امنیت سنگین در حال حاضر در دسترسند.

چگونه بوتیک آنلاین باز کنید؟ بخش دوم: طراحی وب سایت شما

 

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

به اشتراک بگذارید