برون سپاری کسب و کار شما بخش اول

برون سپاری یک مدل کسب و کار است که برای سنین مختلف است. از آنجایی که انسانها از شیوه های عشایری خود حل و فصل شده اند و حیوانات و گیاهان زراعی را به دام انداخته اند ، نیاز به خدمات تخصصی بوجود می آیند و این خدمات قراردادی به اولین فرم برون سپاری تبدیل شد. حتی در یک خانواده روزمره در آمریکا ، شما می توانید فرم های برون سپاری را پیدا کنید - مثلا خدمات باغبانی که تمشک خود را تمیز می کند ، چمن خود را می کشد و گل های خود را حفظ می کند یک سرویس برون سپاری است. خدمات باغبانی دارای تجهیزات تخصصی است که شما ندارید ، کار می کند برای بهبود اموال خود و سپس با تمام تجهیزات بزرگ خود را ترک ، صرفه جویی شما در بسیاری از فضای ذخیره سازی با ارزش است.

 

 

مثال دیگر یک سرویس نگهدارنده است که سرویس تمیزکاری کامل را با کارکنان و تجهیزات خود بر اساس قرارداد فراهم می کند. آنها هر دو کار از راه دور است که موجب صرفه جویی در فضای ارزشمند و زمان برای کارفرمایان است. در مقیاس بزرگتر ، برون سپاری می تواند برای انواع مختلفی از وظایف مورد استفاده قرار گیرد ، بیشتر به عنوان تکنولوژی اطلاعات و پردازش کسب و کار.

برون سپاری فن آوری اطلاعات معمولا به عنوان کار برون سپاری تعریف می شود که نیاز به تخصص فنی دارد. این کارکنان برون سپاری از راه دور به دلیل مهارت های تخصصی و توانایی ارائه سریع محصول اینترنتی از طریق وسایل الکترونیکی به کار گرفته می شوند. این شامل:

• برنامه نویسان کامپیوتر

طراحان وب

• طراحان گرافیک

• تسترهای نرم افزاری

 

برون سپاری فرایند کسب و کار به عنوان کار برون سپاری تعریف می شود که نیاز به مهارت کم فنی دارد ، اما نیاز به مهارت های روحانی دارد. آنها اغلب به طور عمده استخدام می شوند و به عنوان یک جایگزین مناسب برای شرکت های متوسط و بزرگ که مایل به نقل مکان بخش های کل عملیات خود هستند استفاده می شود. اینها اغلب قراردادهای بزرگ و چند ساله هستند که شامل موارد زیر می شوند:

• منابع انسانی

• مراکز تماس

• اقتصاد و حسابداری

• ادعای پردازش

 

شرکت های بزرگ فناوری مانند IBM) IBM: Charts، News) و Hewlett Packard) HPQ: Charts، News) یک ترکیب بزرگ از هر دو نوع برون سپاری را برای کاهش هزینه ها و حفظ حاشیه ها به کار می برند. اکنون شرکت های بزرگ اینترنتی به منظور استفاده از دلار قوی تر در ایالات متحده ، در مراکز بزرگ که عمدتا عملیات انبوه بزرگ توسط شرکت های متخصص و شرکت های قراردادی تکمیل شده است ، از کارکنان برون سپاری در کشورهای خارجی ، به ویژه هند استفاده می کنند. این ثابت کرده است که یک روابط متقابل سودمند است ، به عنوان این شرکت های هند نرخ اشتغال محلی خود را با مشاغل ماهرانه افزایش می دهد و شرکت های آمریکایی املاک و مستغلات و پول نقد با ارزش است. آنها پیشرفتی چشمگیرتری نسبت به پیشینیان اجتماعی-اقتصادی خود دارند ، که در آن یک کشور توسعه یافته از نرخ ارز برای استخدام کارگران کم درآمد و کم مهارت در یک کشور فقیرتر به منظور تولید کالاهای ارزان و ارزان قیمت استفاده می کند در کشور خودشان.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید