از جریمه seo دوری کنید بخش دوم

سئو چیز خوبی است اگر شما به قوانین موتورهای جستجو پایبند باشید. از طرف دیگر ، تخلفات ممکن است واقعا پرهزینه باشند. مجازات های تحمیل شده توسط گوگل از رتبه بندی های پایین تا یک محرومیت کامل از شاخص ، که می تواند وجود برخی وب سایت ها را تهدید کند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که برای "تطهیر SEO" باید به چه چیزی توجه کنید. موارد زیر برای هر دو شیوه اعمال می شوند : از همه هزینه ها اجتناب کنید ، در غیر اینصورت جریمه گوگل شما را تهدید می کند. گوگل به تازگی صفحات درگاه را به طور ویژه برای شناسایی به روز نموده است. به این مقاله بپردازیم .واژه های کلیدی سرشار از کلید واژه ، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی با هدف دستیابی به یک رتبه بندی خوب برای این شرایط ، نباید در اینجا ذکر شود ، چون فقط در گذشته نقش داشته است ، اما امروزه به ندرت استفاده می شود.

 

لینک های حلقه ای و شبکه های پیوند

ساخت لینک هنوز یکی از رایج ترین روش ها برای بهبود موقعیت وب سایت ها در موتورهای جستجو است. ایجاد پیوند در خود سایت ، هیچ تعرضی نیست : فقط باید طبیعی باشد. اگر برای مثال لینک به یک مقاله در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک پخش می شود و سپس یک وب سایت ارتباط را با این مقاله برقرار می کند ، این لینک کاملا خوب است. با این حال ، اگر برای برقراری ارتباط و یا جذب افراد با انگیزه های دیگر هزینه کنید ، اوضاع متفاوت به نظر می رسد. این چیزی است که در مورد پلت فرم آنلاین thumbtack اتفاق افتاد که از کاربران خود خواسته بود تا یک لینک را تنظیم کنند و با دادن پاداش آنها را ترغیب کرد. این مساله مورد توجه قرار گرفت. در نتیجه thumbtack توسط گوگل هم مورد توجه قرار گرفته است و اکنون می تواند در نتایج جستجو به مراتب بیشتر یافت شود. استفاده از شبکه های ارتباطی به اصطلاح لینک نیز به طور فزاینده ای پر ریسک شده است. گوگل به طور مداوم روش های خود را برای کشف چنین فعالیت هایی بهبود می بخشد. گوگل از الگوریتم های ویژه ای بنام "پنگوین" استفاده می کند که به طور منظم به روز می شوند. بنابراین پیوندهای ضعیف منجر به افزایش احتمال جریمه می شوند. نتیجه گیری: ایجاد پیوند تا زمانی که به طور طبیعی استفاده می شود ، خوب است. از دستکاری لینک هایی که در مقیاس بزرگ خریداری شده و روش های مشابه آن باید اجتناب شود.

 

تشخیص SEO منفی و اقدام علیه آن

مشکل می توان به قوانین موتورهای جستجو پایبند بود ، اما افرادی هستند که می خواهند وب سایت خود را با کمک پیوندهای شکسته بی اعتبار کنند. مثال : فردی عمدا لینک وب سایت را با یک شهرت بد (برای مثال از یک شبکه ارتباطی) در صفحه هدف با قصد آسیب رساندن به آن صفحه  قرار می دهد. به عنوان مالک این صفحه هدف ، شما در ابتدا بیشتر متوجه آن خواهید شد. با این حال ، در آخرین لحظه ، هنگامی که رتبه بندی ها در موتورهای جستجو خراب می شوند ، جستجوی علل شروع می شود.

 

بررسی مشخصات backlink

برای تشخیص سئو منفی ، باید به طور مرتب پروفایل بک لینک را چک کنید. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد. اولین مورد از اینها البته کنسول جستجوی گوگل (ابزارهای سابق گوگل Webmaster) است. در اینجا می توانید لیستی از لینک های فعلی تحت "پرس و جوی جستجو / پیوندهایی به وب سایت خود" دانلود کنید. این لیست باید به طور مرتب برای ورودی های مشکوک چک شود. علاوه بر این ، ابزارهایی وجود دارند که در آن ها می توانید فهرستی از بک لینک ها وارد کنید و آن ها را برای پتانسیل ریسک چک کنید. به عنوان مثال این شامل ابزار تحقیقاتی لینک می باشد.

 

گزارش پیوندهای مشکوک

پس از آن پیوندهای مشکوک باید تا حد زیادی کاهش یابد. برای انجام این کار ، باید فهرستی از آن لینک هایی را تهیه کنید که گوگل دیگر آن ها را در نظر نمی گیرد اما آن ها را در گوگل آپلود می کند.

 

سطر پایین

اساسا اجتناب از مجازات های شرکت گوگل و دیگر شرکت ها آنقدری مهم نیست که بخواهید هنگام برقراری ارتباط تقلب کنید و همچنین به طور منظم پروفایل خود را کنترل کنید تا بتوانید به سرعت به یک حمله با سئو منفی واکنش نشان دهید. علاوه بر این ، شما باید حداقل یک بار راهنمای گوگل برای وب مسترز را بخوانید و مهم ترین محتواها را بدانید. دستکاری صفحات مانند صفحات درگاه و یا cloaking که در هر حال به یادگار مانده اند به هیچ وجه نامی از چاشنی کلمات کلیدی به میان نیامده است و این اصل باید همیشه مدنظر باشد که SEO به صبر نیاز دارد ، موفقیت کوتاه مدت نمی تواند اجباری باشد. ایجاد یک وب سایت و حرکت آن در موتورهای جستجو زمان می برد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید