از جریمه seo دوری کنید بخش اول

سئو چیز خوبی است اگر شما به قوانین موتورهای جستجو پایبند باشید. از طرف دیگر ، تخلفات ممکن است واقعا پرهزینه باشند. مجازات های تحمیل شده توسط گوگل از رتبه بندی های پایین تا یک محرومیت کامل از شاخص ، که می تواند وجود برخی وب سایت ها را تهدید کند. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که برای "تطهیر "SEO باید به چه چیزی توجه کنید .

 

 

 

اصول و تکنیک های SEO که باید از آن اجتناب کنید

SEO کلاه سیاه : ریسک بالایی دارد.SEOکلاه سیاه بهینه سازی موتور جستجو با معیارهایی است که قوانین موتورهای جستجو ، به خصوص گوگل را نقض می کنند. آنچه جایز و روا است در دستورالعمل های وب مستر در مورد گوگل ذکر شده است .شما باید از این تکنیک ها در تمامی هزینه ها اجتناب کنید :

* محتویات ایجاد شده به طور خودکار تولید شود

* مشارکت در برنامه های تبادل لینک

*صفحاتی با مقدار محتوای کم و یا بدون محتوا ایجاد کنید

*مسیرهای گمراه کننده

*پنهان کردن متن

* bridge sides

*محتویات کپی شده

*مشارکت در برنامه های وابسته بدون ارزش افزوده کافی

*بارگذاری صفحات با کلمات کلیدی بی ربط

* ایجاد صفحات با ویژگی های بد مانند فیشینگ یا نصب ویروس ها ، Trojans  یا سایر بدافزارها

* سو استفاده از مشخصه قطعه ریچ شده

*ارسال درخواست های خودکار به گوگل

به عنوان یک قاعده کلی ، موتورهای جستجو اهمیت زیادی به مطالب منحصر به فرد و ترجیحا جدید می دهند که به خوانندگان ارزش افزوده می دهد. با این حال ، این تنها رتبه بندی ها خوب را تضمین نمی کند ، چون به خصوص اگر یک وب سایت هنوز کاملا جدید باشد ، محبوبیت آن باید ابتدا تضمین شود. کمی صبر و شکیبایی بخشی از آن است ، به همین دلیل است که بسیاری متوسل به راه های غیرقانونی می شوند. دستکاری لینک ها و استفاده از شبکه های پیوند یک خطر خاص را ایجاد می کند. علاوه بر این ، تهدیدات خارجی ناشی از پیوند به عمد توسط اشخاص ثالث نیز وجود دارد که به عنوان SEO منفی شناخته می شوند .برخی از اقدامات در صفحه که تحت اصطلاح "کلاه سیاه" قرار می گیرند. برای مثال ، صفحات مخفی (cloaking) و درگاه (doorway) از این دسته هستند.cloaking  به معنای باز کردن محتوای متفاوت برای موتورهای جستجو و کاربران است. صفحات doorway برای فریب موتورهای جستجو ، تغییر مسیر می دهند.

 

صفحات راهنما و درگاه

اگر نمی خواهید به یک جریمه گوگل گرفتار شوید باید از این دو اجتناب کنید. این بدان معنی است که یک وب سایت محتوای متفاوتی برای کاوشگرهای موتور جستجو دارد تا بازدیدکنندگان انسان. مثال : یک وب سایت کازینو برای موتورهای جستجو راضی کننده است. بنابراین در لیست گوگل برای بازی های اتاق نشیمن نیز لیست شده است. با این حال ، به محض اینکه یک بازدید کننده انسانی روی یک نتیجه جستجو کلیک می کند ، به صفحه قمار منتقل می شود. صفحات درگاه به روش مشابه کار می کنند ، اما از ارسال سریع موتورهای جستجو استفاده می کنند. برای این منظور ، یک ارسال از طریق جاوا اسکریپت روی صفحه مربوطه تنظیم می شود که توسط موتورهای جستجو شناسایی نمی شود. بنابراین کاوشگرها در صفحه باقی می مانند و محتوای آن را مطالعه می کنند در حالی که کاربران به صفحه کاملا متفاوتی هدایت می شوند. نتیجه مشابه این است که : این صفحه در فهرست برای محتوای کاملا متفاوت فهرست شده است.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

 

به اشتراک بگذارید