چگونه یک طرح برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ بخش چهارم: تکمیل طرح تجاری شما

1- شرایط لازم برای طرح کسب و کار خود را درک کنید

یک طرح کسب و کار اینترنتی تمام موارد خاص عملیات تجاری شما را از طریق مدیریت به بازاریابی و از محصولات به فروش پیش بینی می کند. یک طرح تجاری کامل ، مقدار زیادی از اطلاعات کاری را با استفاده از یک فرمت خاص جمع آوری می کند و ممکن است چندین صفحه با یکدیگر هم باشند. با این حال ، این نوع از طرح کسب و کار تنها زمانی لازم است که شما به دنبال تامین مالی از یک وام دهنده باشید. در غیر این صورت ، می توانید از یک طرح فروشگاه آنلاین ساده یک صفحه ای که شامل موارد زیر است استفاده کنید:

◦ استراتژی: اهداف ، بازار هدف ، نقاط قوت ، توصیف و مزیت رقابتی

◦ تاکتیک: رویکردهای بازاریابی ، استراتژی های جمع آوری پول ، ویژگی های محصول و سایر جزئیات عملیاتی

◦ مشخصات اصلی: جدول زمانی هدف خاص خود ، وظایف مدیریت ، مسئولیت ها و معیارهای عملکرد

◦ ارقام مهم: هزینه های بودجه ، درآمدها و جریان های نقدی شما

 

چگونه یک طرح برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ بخش چهارم: تکمیل طرح تجاری شما

 

2- جزئیات کسب و کار برنامه ریزی شده خود را وارد کنید

اگر یک طرح تجاری کامل بنویسید ، باید حدود ده بخش کامل که کسب و کار آنلاین شما را توصیف می کنید را شامل شود. بسیاری از این ها قبلا در فرآیند برنامه ریزی ایجاد شده یا مورد بررسی قرار گرفته اند که شامل:

◦ خلاصه ای از طرح کسب و کار (اجرایی)

◦ خلاصه ای از شرکت

◦ شرح محصول/خدمات

◦ تجزیه و تحلیل بازار

استراتژی بازاریابی

◦ استراتژی محصول

طرح فروشگاه آنلاین

◦ جزئیات مدیریت

◦ طرح مالی

◦ طرح خروج

 

چگونه یک طرح برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ بخش چهارم: تکمیل طرح تجاری شما

 

3- در مورد نیازهای مالی و منابع خود تحقیق کنید

نیازهای مالی شما براساس نوع کسب و کار شما تأمین می شود و به طور گسترده ای متفاوت است. برای کسب و کار آنلاین خدماتی ، ممکن است نیاز به خرید برخی از تجهیزات اداری ، پرداخت هزینه برای وب سایت خود ، و اختصاص مقدار کمی برای تبلیغات باشد. این بدان معنی است که هزینه های راه اندازی شما نسبتا کم است. با این حال ، اگر شما محصول را خریداری کرده اید، برای خرید اولیه و ذخیره کالاهای خود ، نیاز به سرمایه دارید. نیازهای مالی اولیه شرکت را ارزیابی کنید و طرح تجاری خود را برآورد کنید. با در نظر گرفتن قیمت های بازار برای آنچه که شما نیاز دارید ، تا جای ممکن در مورد هزینه ها دقیق باشید.

منابع مالی خود را مشخص کنید. آیا همه چیز را خودتان پرداخت میکنید یا به یک وام تجاری کوچک نیاز دارید؟ اگر به وام نیاز دارید ، از کجا می توانید آن را دریافت کنید؟

بخش مالی طرح فروشگاه اینترنتی شما همچنین باید شامل پیش بینی های درآمد و هزینه های شما در طول چند سال اول عملیات باشد ، به خصوص اگر به وام نیاز دارید. وام دهندگان می خواهند این اطلاعات را ببینند تا بدانند که می توانید وام خود را بازپرداخت کنید.

 

چگونه یک طرح برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ بخش چهارم: تکمیل طرح تجاری شما

 

4- با یک وکیل مشورت کنید

طرح های خود را برای یک شرکت آنلاین با وکیل تجاری متخصص در کسب و کار آنلاین در میان بگذارید. این کار باید زمانی که کسب و کار شما هنوز در مراحل برنامه ریزی است انجام شود تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما قانونی است و سرمایه گذاری هایتان امن است. قوانین محافظت از محصولاتی که اختراع شده یا دارای حق نسخه برداری هستند و دیگر قوانین و مجوزهای مربوط به نوع کسب و کارتان را یاد بگیرید.

شما همچنین می توانید با استفاده از راهنمای SBA در https://www.sba.gov/managing-business/business-law-regulations/industry-laws-regulations/online-businesslaw قوانین آنلاین کسب و کار خود را بخوانید.

همچنین ممکن است مقررات مالیاتی دولتی شامل تجارت آنلاین شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ، وب سایت وزارت امور خارجه را بررسی کنید.

 

چگونه یک طرح برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ بخش چهارم: تکمیل طرح تجاری شما

 

 

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش دوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش سوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

به اشتراک بگذارید