چرا طراحی responsive مهم است بخش سوم

آیا می توانید نسخه کوچک شده یک وب سایت دسک تاپ را در تلفن همراه خود به یاد بیاورید ، جایی که برای مشاهده هر چیزی باید مجبور به زوم شوید و بزرگنمایی کنید؟ احتمالا تجربه چندان خوبی نبود!

 

 

 

 

نمونه هایی از طراحی وب سایت Responsive  

یکی از سایت های مورد علاقه من برای بررسی بهترین روش های Responsive در وب ، Query Media است. این سایت مجموعه ای از وب سایت های الهام بخش با استفاده از نمایش داده های رسانه ای و طراحی وب Responsive است که توسط Eivind Uggedal تهیه شده است.

 

آینده طراحی Responsive برای موبایل

می دانیم که Google برای یک تجربه کاربری سازگار با تلفن همراه با استفاده از طراحی وب Responsive ، به عناصر بهینه سازی شده زیر نیاز دارد:

• متنی که در اندازه قابل خواندن باشد ، بدون نیاز به بزرگنمایی

• محتوا متناسب با صفحه دستگاه ، بدون نیاز به پیمایش افقی

• پیوندها و دکمه هایی که به اندازه کافی از هم فاصله دارند ، به طوری که کلیک کردن دشوار نباشد

• بارگذاری های معقول برای صفحات

• بدون استفاده از فلش

افزایش دستگاه های تلفن همراه فقط آغاز تغییر جهت استفاده راحت تر از وب است. لازم است اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما توسط کاربران در هر مکانی قابل مشاهده است ، زیرا پوشیدنی هایی مانند ساعت های هوشمند محبوب تر می شوند.

 

آیا وب سایت من سازگار با موبایل است؟

با بررسی ابزار مفید Google می توانید به راحتی آزمایش کنید که آیا وب سایت شما Responsive است. اکنون آزمایش ResponsiveGoogle را انجام دهید تا بدانید سایت شما کجا قرا گرفته است. سایت خود را آزمایش کنید. به نتیجه آن دقت کنید:

چراغ سبز گرفتید؟ بسیار عالی ، وب سایت شما تست ResponsiveGoogle را می گذراند. پس شاید از قبل بدانید که چرا طراحی Responsive برای کاربران وب سایت یا فروشگاه آنلاین شما مهم است.

X بزرگ قرمز را می بینید؟ قدم ها را به سمت یک استراتژی آنلاین شروع کنید که شامل یک تجربه بهینه برای کاربران تلفن همراه است. به یاد داشته باشید ، تغییرات Google و طراحی Responsive در حال حاضر روی تبلت ها تأثیر نمی گذارد ، اما با طراحی وب Responsive ، از بقیه جلوتر خواهید بود!

 

طراحی Responsive از بهترین روش هاست

امروزه وب سایت شما باید بسیار زیبا به نظر برسد و به خوبی روی دسک تاپ ، رایانه لوحی و مرورگر گوشی های هوشمند کار کند. طراحی وب Responsive می تواند به دستیابی به این هدف کمک کند. این مقاله به این سؤال پاسخ داد که "طراحی Responsive چیست؟" سه مولفه از یک طراحی وب Responsive وجود دارد: شبکه سیال ، متن و تصاویر قابل انعطاف و نمایش رسانه ها. اهمیت طراحی وب Responsive برای کسب و کار آنلاین خود را به خاطر بسپارید. این به شما کمک می کند:

• دسترسی به مصرف کنندگان در همه دستگاه ها را افزایش دهید
• یک تجربه کاربری مداوم داشته باشید که باعث افزایش حفظ کاربر می شود
• تحکیم تجزیه و تحلیل ، پیگیری و گزارش دهی
• زمان و هزینه مدیریت محتوای سایت را کاهش دهید
• در صنعت خود با مارک های دیگر رقابت کنید

گوگل 96٪ از ترافیک جستجوی تلفن همراه را هدایت می کند و طراحی Responsive را به عنوان بهترین روش توصیه می کند. از آنجا که طراحی وب Responsive از نظر موبایل مناسب است ، به افزایش مشاهده در موتورهای جستجو کمک می کند ، که به نوبه خود می تواند به معنای بیشتر بازدید کنندگان وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما باشد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید