فیلتر کردن وب سایت ها و مجلات مالی بخش اول

به عنوان یک صاحب کسب و کار یا سرمایه گذار کوچک ، بسیاری از ما از طریق بی نظمی روزانه اطلاعات مالی ناشی می شود که باعث می شود ما تصمیم های خود را مورد سوال قرار دهیم و فرصت های ناچیز تحقیق را دنبال کنیم. وب سایت های مالی مانند یاهو (YAHOO(Finance به طور مداوم با سرفصل های هشدار دهنده ترس و مجلات مانند Forbes و فورچون به جریان بی نهایت سهام داغ و ایده های کسب و کار را انتخاب می کنند. چگونه می توانید از اطلاعات موجود در این دریا از مقالات جدا شوید؟ آیا شما باید از بازارها مانند یک هویچ پیروی کنید ، یا باید به نفس کشیدن و اعتماد به ایده ها و روان خود دست یابید؟ گاندی سالها تلاش کرد که هیچکس روزنامه ای را به او نشان ندهد ، زیرا که صلح داخلی او را مختل می کند. امروزه اکثر ما کاملا مخالف هستیم ، تجربه های شدید و بی رحمانه ای از هیجان و اضطراب ناشی از این وب سایت ها و مجلات را تجربه می کنیم.

 

انتخاب وب سایت های اطلاع رسانی

اولا ، من قصد ندارم هر وبسایتی را بیش از دیگری تأیید کنم ، اما وب سایت مالی خوب باید برخی از ویژگی های زیر را داشته باشند:

• آموزنده و بی طرفانه

• مقاله های خالص نوشته شده عاری از خطا و به درستی ذکر شده و معتبر

• حاوی واژه نامه به برخی از شرایط مالی مبهم است

• افشای کامل سهام از مفسران بازار که اغلب فشارهای صعودی یا نزولی بر بازدید کنندگان را فشار می دهند

• اغلب به روزرسانی می شود

• نظرات تعدیل شده برای فیلتر کردن پیام های کیفیت پایین

• با استفاده از فن آوری های جدید وب مانند RSS و ادغام فیس بوک اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری آسان مقالات

 

با این حال ، بیش از حد احتمالا ما در میان وب سایت های متوسط ، که اغلب دارای نقص زیر است:

• سرفصل های ناخوشایند ترسناکی نظیر «Dow در پایان سال به 3،000 کاهش یافته است» به خوبی بررسی شده است.

تبلیغات خود تبلیغاتی که خدمات اشتراک را تضمین "سود 500٪" با دنبال کردن مفسران خود می کنند.

• هیئت مدیره پیام های غیرمتمرکز که در آن معامله گران و سرمایه گذاران زمین های بازی را به یکدیگر متهم می کنند و شایعات صعودی یا نزولی اشتباه را ارسال می کنند.

• جریان داده ساده از شماره های مالی شرکت به عنوان یک "مقاله" بدون هیچ گونه اطلاعات و تفسیر شرکت های دیگر است.

• مقالات ناسازگار نوشته شده ، نگارش و چاپ شده از منابع بازیافت شده.

اگر هر کدام از این جنبه های منفی را در فروشگاه اینترنتی خود که اغلب مکررا مشاهده می کنید ببینید ، یکی دیگر از صدها سایت دیگر مالی را در وب در نظر بگیرید.

مهمتر از همه ، وب سایت شما انتخاب می شود باید به سبک سرمایه گذاری شما متمرکز شود. اگر یک روزنامه نگار هستید ، طبیعت تماشاگر ورزش CNBC ممکن است برای شما باشد ، اما اگر شما یک سرمایه گذار منفعل و بلند مدت هستید ، مشاوره در مورد این نوع سایت می تواند شما را به تصمیم گیری های شتابزده و ناخوشایند منجر شود. وبسایت هایی مانند آلفا به دنبال ارائه داستان های واضح تر و تمرکز بهتر بر سرمایه گذاری درازمدت هستند. اگر واقعا مایل به تفسیر حقوقی هستید ، ممکن است مجبور باشید برای اشتراک در سایت هایی نظیر وال استریت ژورنال آنلاین پرداخت کنید.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید