خریداران در حال رقابت در داخل فروشگاه های آنلاین هستند

خریداران آنلاین از دسترسی سریع به قیمت ها و مقایسه آن ها در همان لحظه ی خرید خشنود هستند. GfK از کاربران تلفن همراه در 23 کشور سؤال کرده است در حالی که داخل یک فروشگاه هستند چه فعالیتهایی را با تلفنهای همراهشان انجام می دهند. مقایسه قیمتها و تماس با یک دوست یا عضو خانواده برای مشاوره (هر کدام 40 درصد) است و در ادامه عکس گرفتن از محصولاتی که ممکن است خریداری کنند (36 درصد).

 

 

 

مقایسه قیمت ها

نیمی از خریداران جهانی 20 تا 29 ساله ، در حالی که داخل یک فروشگاه آنلاین هستند ، قیمت ها را بصورت آنلاین مقایسه می کنند. در سطح جهانی ، مردان نسبت به استفاده از تلفن همراه خود در داخل فروشگاه از مقایسه قیمتها به طور مرتب ، به ترتیب درصدهای 42 و 37 دارند. فعال ترین گروه سنی خریداران 20-29 سال است که تقریبا نیمی از آنها (49 درصد) می گویند که مرتبا این کار را می کنند و افراد 15 تا 15 و 30-39 ساله مجموعا با 45 درصد آنها را دنبال می کنند. آدریان هابز ، مدیر عامل اطلاعات قیمت گذاری آنلاین در GfK ، اظهار داشت: "با وجود تعداد قابل توجهی از خریداران که بصورت آنلاین داخل مغازه ها هستند ، فروشندگان باید پاسخ گو باشند. توجه دقیق و واقعی به قیمت گذاری رقبای آنلاین و واکنش سریع در حال حاضر عوامل اصلی موفقیت در خرده فروشان فیزیکی و همچنین فروشندگان آنلاین است. این امر به ویژه در مورد خرده فروشان در مناطقی مانند آسیا و آمریکای جنوبی صادق است ، زیرا مصرف کنندگان در اینجا بیشتر با استفاده از تلفن همراه خود در فروشگاه هستند." خریداران کشورهای کره جنوبی ، چین و ترکیه به احتمال زیاد قیمت های موجود در فروشگاه را در تلفن های همراه خود مقایسه می کنند ، به ترتیب 59 ، 54 و 53 درصد می گویند که مرتبا این کار را انجام می دهند. خریداران در اوکراین ، آفریقای جنوبی و هند احتمالا در این فعالیت شرکت می کنند و به ترتیب فقط 11 ، 15 و 17 درصد را دارا هستند.

 

تماس با دوستان یا خانواده برای مشاوره

تماس با دوستان یا خانواده برای مشاوره برای مردان و زنان به همان اندازه مهم است. در سطح جهانی ، زن و مرد تقریبا به همان اندازه که احتمال دارد از تلفنهای همراه خود در داخل فروشگاه استفاده كنند ، ممکن است با یك دوست یا یك خانواده برای مشاوره تماس بگیرند (40 درصد از زنان و 39 درصد از مردان می گویند كه مرتبا این كار را انجام می دهند). بزرگسالان جوان 20-29 ساله این فعالیت خاص را 48٪ انجام می دهند ، در حالی که نوجوانان 15-19 ساله حدود (47٪) و افراد 30-39 ساله 40٪ آن را دنبال می کنند. این نشان می دهد که توصیه های مربوط به خریدار در همان لحظه تصمیم گیری در مورد خرید در داخل وب سایت موجود است. کارکنان فروش و تجربه خرید فیزیکی با یک تأثیر خارجی جدید در فروشگاه مواجه هستند. خریداران در کشورهای مکزیک ، لهستان و ترکیه به احتمال زیاد از تلفن های همراه خود برای تماس با یک دوست یا خانواده برای مشاوره در هنگام فروشگاه استفاده می کنند ، به ترتیب 55 ، 53 و 52 درصد گفتند که مرتباً این کار را انجام می دهند. در مقایسه ، خریداران در ژاپن ، اندونزی و آلمان کمترین احتمال انجام این کار را دارند که به ترتیب فقط 16 ، 21 و 24 درصد بودند.

 

گرفتن عکس از محصولات

زن و مرد در گرفتن عکس از محصولات آنلاین برای تصمیمات خرید بعدی برابر هستند. گرفتن عکس از کالاهای واقعی که ممکن است آنها خریداری کنند ، سومین فعالیت مشهور است که خریداران هنگام حضور در فروشگاه با تلفن همراه خود از آن استفاده می کنند. در سطح جهانی ، زنان و مردان در برابر این فعالیت برابر هستند ، با بیش از یک سوم (36 درصد) هر یک به طور مرتب هنگام خرید از محصولات عکس می گیرند. در سطح جهان ، نوجوانان (15-19 سال) و بزرگسالان جوان (20-29 سال) در گرفتن عکس در داخل یک فروشگاه (به ترتیب 44 درصد و 43 درصد) جلوتر هستند ، در حالی که خریداران 30-39 ساله 39 درصد را دارا هستند. خریداران کشورهای مکزیک (49 درصد) ، چین (49 درصد) و ترکیه (47 درصد) دوباره به احتمال زیاد از تلفن های همراه خود برای حضور در یک فروشگاه آنلاین ، این بار برای گرفتن عکس از محصولاتی که ممکن است آنها خریداری کنند استفاده می کنند. برای مقایسه ، این فعالیت هنوز در بازارهایی مانند هند (12 درصد) ، اوکراین (13 درصد) و اندونزی (16 درصد) اندک است. اما این روند را باید از نزدیک تماشا کرد ، زیرا نفوذ گوشی های هوشمند در این بازارها افزایش می یابد.

به اشتراک بگذارید