خداحافظ adwords آنچه باید در مورد تغییر بزرگ گوگل بدانید

اگر شغل شما یک آماتور جستجوگر است، احتمالا گوگل Adwords در مرورگر شما نشانه گذاری شده است.

با این حال نگران نباشید، این پلتفرم به هیچ وجه از بین نمی رود. این فقط تغییر نام است.

از تاریخ 24 ژوئیه 2018، Google AdWords به Google Ads تبدیل می شود.

 

 

 

علت این به روز رسانی چیست؟

براساس اعلام رسمی گوگل وبلاگ، گوگل قصد دارد محصولات تبلیغاتی خود را ساده کند.

AdWords  18سال پیش راه اندازی شد و در ابتدا روی تبلیغات غیر رایگان تمرکز داشت. اکنون می توانید با Shopping ads، Google Maps، یوتیوب، Google Play و غیره به کاربران دسترسی پیدا کنید.

AdWords باعث می شود کاربران به تبلیغات جستجو شده و کلمات کلیدی فکر کنند، که بازتابی از همه چیزهایی است که یک کسب و کار می تواند انجام دهد.

جابجایی از AdWords به Ads "نشان دهنده طیف وسیعی از توانایی های تبلیغاتی" است که Google ارائه می دهد. همچنین از سال 2017 به راحتی با چارچوب AdWords جدید مطابقت دارد.

این به روز رسانی شامل ظاهر کاملا جدید، کارت های نمای کلی، گزارش های بصری بیشتر، تنظیمات پیشنهادی پیشرفته و افزونه های تبلیغاتی بود.

همانطور که گوگل همیشه سعی دارد ویژگی های جدید خود را به پلت فرم تبلیغاتی اضافه کند و به نگاه و تجربیات جدید تبدیل شود، تغییر نام دادن طبیعی به نظر میرسد.

 

چه چیز دیگری آپدیت شده است؟

تغییر از AdWords به Ads تنها چیزی که به روز رسانی می شود نیست.

گوگل همچنین DoubleClick و گوگل آنالیز 360 را تحت عنوان "پلت فرم گوگل بازاریابی" ارائه میکند.

به علاوه، DoubleClick for Publishers و DoubleClick Ad Exchange تحت "مدیریت تبلیغات Google" فعالیت خواهند کرد.

همچنین ویژگی های جدیدی وجود دارد که هنوز به طور کامل اعلام نشده یا مشخص نشده اند. تبلیغات جدید گوگل دارای برنامه های هوشمند است که از هوش مصنوعی برای کمک به کسب و کارهای آنلاین کوچک به سرعت و بدون دردسر تبلیغاتی استفاده می کنند.

اگر شما یک آژانس تبلیغاتی دیجیتال هستید یا مالک کسب و کاری هستید، مطمئن شوید که به کلید اصلی بازاریابی Google Marketing دسترسی دارید.

اگر شما یک آژانس  تبلیغاتی هستید، فراموش نکنید که اصول بازاریابی و وب سایت خود را به روز کنید تا AdWords با AdsGoogle جایگزین شوند.
 

 

 

به اشتراک بگذارید