تاکتیک‌های ساخت لینک بخش اول

راه های زیادی برای برقراری ارتباط وجود دارد. تاکتیک های درست برای شما به منابعی که در اختیار دارید و نیز صنعتی که در آن هستید بستگی دارد. صنایعی که بیشترند و رقابتی هستند ، اغلب نیاز دارند که با ساخت پیوند کاملا برخورد داشته باشید و ممکن است به دست آوردن این پیوندها بسیار مشکل باشد. صنایع دیگر ، اغلب صنایع جدیدترند که به سرعت در حال رشد هستند ، سرشار از فرصت هایی برای تعامل با وبلاگ نویسان و ایجاد یک جامعه هستند. با توجه به این موضوع ، این بخش چند تاکتیک ساخت لینک را نشان می دهد که می تواند در اکثر وب سایت ها به کار برده شود.

 

 

ساخت پیوند مبتنی بر محتوا

فرض اولیه این است که شما یک هدف دارید و برای رسیدن به آن تلاش کرده و با آن ارتباط برقرار می کنید. این ، شکل یک تکه از محتوا را به خود می گیرد و می تواند شامل چیزی مانند:

*Infographic

*تجسم داده ها

*کاغذ سفید

*نحوه هدایت

*ویدیو

*گالری عکس

باشد. شما این دارایی ها را با یک دیدگاه برای کسب ارتباط با آن ها از افرادی که آن ها را مرتبط ، جالب ، خنده دار ، آموزنده و مفید می یابند ، ایجاد می کنید. سپس به تلاش برای ایجاد این لینک ها برای این افراد می پردازید. با گذشت زمان ، شما قصد دارید به نقطه ای برسید که نیازی به درخواست هر یک از لینک هایی که دریافت می کنید نیست. در عوض ، باید بتوانید محتوا را با چندین نفوذگر کلیدی در جامعه خود بسازید که بتواند کلمه را از طرف شما گسترش دهد. این می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد و به سرمایه گذاری زیادی با محتوای استثنایی نیاز دارد ، اما قطعا ممکن است.

 

وبلاگ نویسی مهمان

وبلاگ نویسی مهمان فرآیند نزدیک شدن به وب سایت های دیگر است تا ببینید آیا آن ها یک قطعه محتوی مطالب را که شما در وبلاگ خود می نویسید ، منتشر خواهند کرد. در حالی که اغلب راه موثری برای ایجاد ارتباط با استفاده از محتوای کیفیت بالا وجود دارد ، گوگل به بازاریابانی که از این تاکتیک با محتوای کم کیفیت و متن باز استفاده می کنند ، حمله کرده است. از آنجا که بلاگ نویسی به یک تاکتیک متداول تبدیل شد ، به طور فزاینده ای خودکار شد و کیفیت پست ها به طور قابل توجهی کاهش یافت. گوگل متوجه شد. مت Cutts ، رئیس تیم Google's webspam ، یک پست نوشت و اعلام کرد : "اگر بتوانید محتوای کیفیت بالا را تولید کنید ، بسیاری از سایت های معروف هنوز هم با کمال میل پست های مهمان را می پذیرند". به عبارت دیگر ، تنها به منظور ساخت لینک مورد استفاده قرار می گیرند ، چرا که گوگل در پیدا کردن و حذف پیوند های ساخته شده در این روش بسیار خوب عمل کرده است.

 

طعمه ایگو

طعمه ایگو نوعی از محتوا است که با ضمیر خودآگاه افرادی که در این محتوا نقش دارند بازی می کند. امید است که این افراد در مورد آن احساس بهتری داشته باشند و بیشتر تمایل داشته باشند که محتوا را با یک لینک به اشتراک بگذارند. شما احتمالا قبلا نمونه هایی از این را دیده اید. همه آن هاها توجه مردم و یا وب سایت های برجسته را به خود جلب می کنند. در حالی که این می تواند راه خوبی برای دریافت لینک های با کیفیت بالا و ترافیک به وب سایت شما باشد ، بعید است که حجم زیادی از لینک ها را به دست آورید ، زیرا این محتوا معمولا به چند نفر محدود به یا وب سایت های برجسته اهدا می شود.

فرایند ساخت لینک پیغام خصوصی به نظر می رسد چیزی شبیه به این است:

اهداف مفهومی و پژوهشی > نوشتن محتوا > توسعه > پیگیری

 

مرحله 1: اهداف مفهوم و تحقیق

اول ، باید با مفهوم محتوای خود کنار بیایید و لازم است تا حدی مرتبط با موضوع وب سایت خود باشید. برای مثال ، اگر شما یک وب سایت را به فروش برسانید ، ممکن است یکی از ایده های زیر را انتخاب کنید:

*۱۰ وبلاگ مخصوص باغبانی از سال ۲۰۱۴

*۱۵ طرح باغ الهام بخش

* بهترین وبلاگ نویس ها که در توییتر دنبال می شوند

اینها ایده های بسیار ساده هستند ، اما نکته این است که چیزها را بیش از حد پیچیده نکنید. هنگامی که در ایده خود تصمیم گرفته اید ، باید تحقیق کنید که محتوای شما باید چه ویژگیهایی داشته باشد. در هنگام تلاش برای یافتن افراد مناسب چند چیز را باید در نظر داشته باشید:

• به دنبال وبلاگ هایی که فعال هستند و اخیرا پست کرده اند ، باشید.

• به وبلاگهایی که سطح بالایی از پیگیریهای اجتماعی دارند، نگاه کنید.

• اطمینان حاصل کنید که می توانید اطلاعات تماس وبلاگ نویسان را پیدا کنید.

همچنین اگر چیزی شبیه به لیست ۱۰ تایی داشته باشید ، اطمینان حاصل کنید که هر فرد یا سایت در آن لیست در واقع سزاوار بودن در چنین فهرستی است. اگر تنها انگیزه شما پیدا کردن افرادی است که ممکن است مایل به اشتراک گذاشتن باشند ، این می تواند هم برای افرادی که می خواهید به آن ها کمک کنید و هم برای خوانندگان ، مشهود باشد.

 

مرحله ۲ : محتوای نوشتن

این قسمت نیز ساده است ، اما شما باید سعی کنید جزئیات هرچه بیشتر در مورد هر شخص یا وبسایت را که دارای ویژگی است ، درج کنید. به یاد داشته باشید که می خواهید توجه وبلاگ نویسان را جلب کنید و می خواهید آن پست و لینک را به اشتراک بگذارید و به آن لینک داشته باشید. بنابراین، به این ها توجه کنید:

• تصویری از وبلاگ نویس یا تصویری از وب سایت

• لینک به وب سایت و مشخصات توییتر خود

• چرا آنها در لیست قرار دارند؛ چه چیزی باعث می شود وبلاگ یا شخص واقعا استثنایی باشد؟

 

مرحله ۳ : عدم دسترسی

پس از انتشار پست ، گام بعدی شما این است که ایمیل های خود را به وبلاگ نویسان یا وب سایت هایی که به شما معرفی می کنند ارسال کنید. در اینجا یک مثال از ایمیل می زنیم:

سلام. شما در لیست ما جزو 10 وبلاگ نویس برتر سال 2018 هستید. لینک به URL.

شما به این دلیل در نظر گرفته شده اید که کیفیت پست های منتشر شده تان و همچنین توصیه ای که به خوانندگان می کنید ، شگفت انگیز است و سزاوار به رسمیت شناخته شدن ، هستید. مطمئن شوید که تمام جزئیات شما درست است. من واقعا از هر بازخوردی که از شما داشته باشم ، قدردانی می کنم. همچنین اگر دوست دارید آن را در توییتر به اشتراک بگذارید یا آن را در جایی از وبلاگ خود قرار دهید ، این امر برایم شگفت انگیز خواهد بود. سپاسگزارم.

 

مرحله 4: پیگیری

ما این موضوع را چندین بار در طول این راهنما ذکر خواهیم کرد تا بر اهمیت این مرحله تاکید کنیم: اطمینان حاصل کنید که افرادی را که در محتوای شما ظاهر می شوند ، پیگیری می کنید. این می تواند به استفاده از ابزاری مانند Boomerang برای یادآوری به خودتان کمک کند.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید