افزایش فروش آنلاین بایدها و نبایدهای انتخاب نام دامنه

یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش ترافیک وب و افزایش فروش آنلاین ، استفاده صحیح از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به بهترین شکل ممکن است. تکنیک هایی مانند استفاده از کلمات کلیدی سنگین در کلیه مطالب ، از جمله عناوین ، پاراگرافهای بدنه و توصیف داده های متا می توانند اطمینان دهند که وب سایت یا وبلاگ تجاری شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو ، بالاتر ظاهر می شود و از آنجایی که موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo انتخاب مشتریانی است که به دنبال انتخاب یك محصول یا خدمات هستند ، می خواهید مطمئن شوید كه از رتبه بالایی برخوردار هستید.

 

 

 

برای برجسته کردن اهمیت آن ، کارشناسان آمریکایی می گویند که مصرف کنندگان معمولا حتی از صفحه سوم نتایج فراتر نمی روند. در حالی که روش های دیگری برای به حداکثر رساندن سئو وجود دارد ، یکی از ویژگی هایی که مورد غفلت قرار می گیرد اما نقش بزرگی در رتبه بندی دارد نام دامنه شما است. درست است ، برای انتخاب یک نام دامنه نیز باید یک استراتژی انجام شود. به این ترتیب ، سه روش سریع برای اجرای SEO هنگام انتخاب نام دامنه در مراحل اولیه توسعه سایت یا وبلاگ وجود دارد ، این نکات را در نظر بگیرید.

 

نام دامنه را به سایت ربط دهید

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید می توانید نام سایت خود را به عنوان نام دامنه خود در نظر بگیرید. اما از آنجا که سایت های زیادی وجود دارند و بسته به پیچیدگی و اصالت وب سایت شما ، این احتمال وجود دارد که دامنه موردنظرتان قبلا استفاده شده است. اگر اینطور است ، نترسید. همیشه می توانید نام دامنه را از مالک بخرید. اما این کار معمولا گران قیمت است. یک جایگزین بهتر این است که به سادگی یک نام دامنه دیگر پیدا کنید. نکته اینجاست که شما می خواهید نام دامنه و وب سایت به راحتی همراه با یکدیگر قابل شناسایی باشند. آن ها تقریبا باید "مطابقت داشته باشند" مانند زمانی که یک طراح مدو لباس ، یک مجموعه جدید را ایجاد می کند. هیچ چیز دقیقا یکسان نیست ، اما می دانید که از همان جنس و الگو ساخته شده است. اینگونه است که باید یک نام دامنه بسازید. مصرف کنندگان باید قادر به شناسایی دامنه با سایت شما باشند. انتخاب یک نام دامنه که کاملا متفاوت از سایت اصلی باشد می تواند مصرف کنندگان را سردرگم کند و شما در نهایت می توانید به از دست دادن پول خود فکر کنید. با این حال ، ترفند این است که شما یک کلمه کلیدی را در نام دامنه قرار دهید به طوری که شانس ظاهر شدن سایت شما را افزایش دهد. لازم نیست چیز مشترکی وجود داشته باشد ، اما قطعا یک کلمه کلیدی می خواهید که با سایت شما مرتبط باشد. همچنین باید کلمات کلیدی خود را هدفمند انتخاب کنید. به یاد داشته باشید ، همه چیز یک استراتژی است.

 

زیاده روی نکنید

به عبارت دیگر، روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید نام دامنه "متفاوتی" ایجاد کنید. اولین مورد این است که کمی املای چند کلمه را تغییر داده یا کاراکترهایی را اضافه کنید ، چیزی ساده مانند یک خط تیره. در حالی که این روشها ، روش های مفیدی برای کسب مالکیت موجود در دامنه مورد نظر شماست ، اگر تصمیم به استفاده از این تکنیک ها دارید بدانید که نگرانی هایی وجود دارد که باید توجه خود را به آنها معطوف کنید. نکته اول این است که مصرف کنندگان که از موتورهای جستجو برای یافتن محصولات و خدمات استفاده می کنند ، حتی ممکن است در گسترش جستجوی خود با استفاده از یک هجی متفاوت فکر نکنند. بنابراین ممکن است شما حجم زیادی از مشتریان آنلاین بالقوه را از دست بدهید. نگرانی دوم این است که اسپمر ها به دلیل استفاده از حوزه های غلط املایی و نقطه گذاری اضافه بدنام هستند. زیرا آنها روی کاربرانی کار می کنند که در هنگام تایپ کردن کلمات عجله می کنند و به طور تصادفی اشتباه می نویسند. موتورهای جستجو از این تکنیک اسپمرها آگاه هستند و اگر احساس کنند که شما یک سایت اسپمر هستید ، ممکن است شما را به مدت نامحدود از موتورهای جستجوی حذف کند.

 

هدف برای دامنه با کیفیت بالاتر

از همه مهمتر ، شما می خواهید مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای به دست آوردن یک دامنه عالی می کنید. ما درباره .com ها ، co.uks و .org.uks صحبت می کنیم. این دامنه ها دارای بیشترین وزن هستند و به طور معمول "معتبرترین" وب سایت ها برای مصرف کنندگان محسوب می شوند ، به این معنی که با اعتماد به اینکه محتوای شما درست و دقیق است ، به محصولات یا خدمات شما بیشتر اعتماد می کنند و احساس راحتی بیشتری می کنند. اگر نام دامنه مورد نظر شما قبلا گرفته شده است ، قبل از تبدیل به a . net .info or .biz ، سعی کنید یک کلمه متفاوت در هجی جایگزین کنید. شاید فکر کنید که موفق شده اید زیرا نام مورد نظر خود را می گیرید ، اما حقیقت این است که مالک دیگری ، نام شما را در یک دامنه .com یا co.uks دارد و احتمالا تمام ترافیک و مشتریان شما را بدست می آورد. حال که می دانید ، با دقت در این امور ، مشتریان آنلاین خود را بالا ببرید.

 
به اشتراک بگذارید