آیا تاجران مالی کندتر ، در جهان با الگوریتم های پرسرعت به درستی عمل می کنند؟ بخش دوم

این چیزی شبیه صحنه فیلم دنیای ژوراسیک است: شکارچیان چابک و سریع ، شکارهای کندتر را دنبال می کنند و این شکارها به دنبال مزارع امن تری هستند. این چارچوب اکولوژی را می توان به عنوان تشبیهی برای بازارهای آنلاین مالی امروز در نظر گرفت که در آن تاجران فوق سریع برای دست یابی به سود در برابر تاجران با سرعت پایین رقابت می کنند. در واقع ، معامله گران الگوریتمی (که به صورت گوناگون به عنوان حقوق و دستمزد ، ربات ها و AI ها شناخته می شوند) که در بازارهای مالی گسترش می یابد ، ممکن است به عنوان گونه های تهاجمی شناخته شوند که در محیط زیست شریک زندگی خود ، نظم غالب را به پیش برده اند.

 

 

شکارچی و شکار

برای پاسخ به این سوال در تحقیق انجام شده در دانشگاه میشیگان ، الین واه و من مدلی را با دو بازار توسعه داده ایم که یکی پیوسته و دیگری مدل دایمی بازاری است. در این مدل ، معامله گران یا سریع (فکر می کنند فرکانس بالا) و یا کند (مانند سرمایه گذاران نهادی و خرده فروشی). هر معامله گر می تواند در یکی از دو بازار به خرید و فروش آنلاین بپردازد و بنابراین ترجیح می دهد که یکی را انتخاب کند که بالاترین بازده مورد انتظار را در اختیار شما قرار دهد و رفتار دیگران را همانطور که داده شده است انتخاب کند. اگر همه عوامل در یک بازار قرار بگیرند ، هیچ کس نمی تواند با رفتن به دیگری سود ببرد ، زیرا هیچ کس با آن تجارت نمی کند. بنابراین ، ما بر جذابیت بازار متمرکز شده ایم ، که از لحاظ شایع شرایطی است که یکی از معامله گران می خواهند تغییر دهند.

نتایج ما نشان می دهد که معامله گران سریع تر بازار مداوم را ترجیح می دهند ، جایی که آنها می توانند پول بیشتری کسب کنند ، اما تنها زمانی که معامله گران آهسته نیز در آنجا حضور دارند. به عبارت دیگر ، شکارچیان به شکار خود نیاز دارند تا سودآور باشند ، به این معنی که آنها تمایل آشکار به پیروی از معامله گران آهسته به هر کدام از فروشگاه دارند. از سوی دیگر ، معامله گران آهسته می توانند از تعقیب خود فرار کنند و از طریق فرار به بازار با معامله گران سریع تر به بازار می روند. اگر معامله گران سریع در هر دو بازار شایع باشند ، آنگاه افراد کم اهمیت ترغیب به پناه گرفتن در بازار تماس های مکرر هستند ، که برخی از معامله گران سریع تر با اطلاعات بهتر و همچنین به طور کلی سود بیشتر تجاری را پشتیبانی می کنند. یک مقاله اخیر لی و سانمی داس از دانشگاه واشنگتن نیز ، تحت فرضیات کاملا متفاوت ، تمایل به بازار تماس های مکرر را برای جذب معامله گران از بازارهای مستمر پیدا کرده اند.

 

درس هایی برای بورس ها

آنچه که هر دو این مطالعات نشان می دهد این است که ما ممکن است مجوز بالا به پایین برای تبدیل بازارهای مالی از معاملات پیوسته به زمان گسسته نیاز نداریم. به سادگی امکان انتخاب در یک یا دو مبادله ممکن است جمعیت را جذب کند ، چرا که پناهگاه برای معامله گران آهسته می تواند هر دو طعمه و شکارچیان را در تعقیب را جذب کند. معامله گران با فرکانس زیاد در جستجوی معوقات کوتاه مدت و دسترسی سریع تر به اطلاعات در بازار حرکت کرده اند ، اما در نهایت این بازار مستمر است که می بایست به این شیوه پویایی شکارچی دست یابند. نابود کردن مزایای پیشرفت های کوچک با چیزی مانند یک مرکز خرید آنلاین تماس مکرر ، یک راه حل واضح را ارائه می دهد. معرفی چنین بازار یک پناهگاه جذاب برای سرمایه گذاران را فراهم خواهد کرد و پذیرش گسترده می تواند در نهایت به مسابقه تسلیحات تسلیحاتی راه دایناسورها را ارسال کند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید