بهینه‌ سازی سایت

بهینه سازی در سایت به همه فعالیت های seo اشاره دارد. بهینه سازی در سایت شامل این بخش ها است: محتوا ، تکنولوژی ، طراحی و قابلیت استفاده. مهم ترین بخش بهینه سازی در سایت به محتوای آن مربوط می شود. هرچه محتوای مربوط به یک موضوع خاص تر باشد ، گوگل رتبه بالاتر سایت را برای کلمات کلیدی مرتبط با موضوع درنظر خواهد گرفت. با این حال ، درنظر گرفتن عبارات خاص برای متن تا جایی که ممکن است برای ایجاد ارتباط برای یک موضوع خاص کافی نیست. موتورهای جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو بسیار هوشمند شده اند و متون را به طور مصنوعی می شناسند. بنابراین محتوا باید به گونه ای نوشته شود که ارزش بالاتری برای بازدیدکنندگان یک وب سایت داشته باشند. این بدان معنی است که ایجاد متون مرتبط با seo هنری است که مستلزم شناخت چگونگی کار و تخصص موتورهای جستجو در مورد موضوعی است که درباره آن می نویسید. این تنها برای متن ها درست نیست ، بلکه برای همه انواع محتوا که می تواند در نتایج جستجو مانند تصاویر ، ویدئو ، اخبار و غیره به کار رود ، صادق است.

 

تکنیک بهینه سازی فنی بخشی از فرآیند SEO است

در حال حاضر مهم ترین جنبه فنی ، سرعت وب سایت است. هرچه وب سایت سریع تر باشد ، برای کاربران بهتر است و بنابراین برای رتبه بندی وب سایت نیز بهتر خواهد بود. علاوه بر این ، اگر یک وب سایت به سرعت واکنش نشان دهد ، یک مزیت برای گوگل محسوب می شود. چون فایل گوگل نیاز به زمان کمتری برای ثبت صفحه دارد و اگر در نظر بگیرید که چه تعداد صفحات باید در روز بازدید شوند ، می توانید تصور کنید که چقدر ارزش دارد. علاوه بر این ، استفاده فزاینده از اینترنت همراه اهمیت وب سایت های سریع و ضعیف را افزایش می دهد ، چرا که اغلب تنها یک پهنای باند محدود داده برای استفاده از تلفن همراه در دسترس است. حجم های کم مزایای روشنی در اینجا به همراه دارند. بسته به اینکه کدام سیستم مدیریت محتواCMS) ) را استفاده می کنید ، امکانات متفاوتی برای تاثیر گذاری بر فن آوری یک وب سایت دارید. CMS مانند Joomla یا WordPress  با الحاقاتش بسیاری از نیازها را پاسخ می دهد که بعدا می توان آن را نصب کرد. برای مثال  الحاقاتی که به اجتناب از محتوای کپی یا آن هایی که نمایش بهینه شده بر روی دستگاه های تلفن همراه مثل تلفن های هوشمند یا تبلت ها را تضمین می کنند ، وجود دارد.

عملکرد یک وب سایت به نوع سرور و اتصال شبکه در دسترس کاربر بستگی دارد. عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند تاثیر داشته باشند ، اما توصیف آن ها فراتر از محدوده موجود خواهد بود. طراحی و قابلیت استفاده ، اندازه قلم ، طرح صفحه و مواردی اینچنینی مهم هستند. طراحی خوب و قابلیت استفاده بالا ، بهره برداری از یک وب سایت را تسهیل کرده و باعث می شود تا کاربران احساس راحتی کنند ، طولانی تر در سایت بمانند و درآینده بازگردند. این به نوبه خود توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو ثبت خواهد شد و ممکن است بر رتبه بندی تاثیر بگذارد. باید تاکید ویژه بر روی ارایه وب سایت در پایانه های مختلف قرار داده شود. یک وب سایت باید روی دسکتاپ به همان اندازه که روی یک تبلت یا گوشی هوشمند قرار دارد ، خوب به نظر برسد.Responsive  به ارایه یک وب سایت سازگار با دستگاه هدف اشاره دارد. همانطور که قبلا اشاره شد ، WordPress و دیگر وب CMS نیز در حال حاضر امکانات مربوط به طراحی Responsive را به همراه دارند.

به اشتراک بگذارید