یک وب سایت به تنهایی گزینه‌ های شما را محدود نمی‌ کند

قبل از هر چیز ، باید بدانید چرا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارید؟ شما به سختی می توانید کسی را که ارزش حضور کسب و کار آنلاین را در عصر دیجیتال انکار می کند ، پیدا کنید و با این حال ، بحث های زیادی در مورد مزایای میزبانی وب سایت ، استفاده از یک سرویس دهنده وب میزبان ، یا ایجاد یک برند در کانال های مختلف شبکه های اجتماعی وجود دارد. ما فکر می کنیم که داشتن وب سایت میزبان بهتر است. نه تنها به این دلیل که "یک شرکت میزبان" هستیم ، بلکه به این دلیل که چیزی است که موفق ترین کسب و کارها انجام می دهند و ما می خواهیم همه مشتریان ما در اهداف خود موفق شوند. ما یک بسته ساده وبی را برای ساخت و میزبانی سایت خود در یک مکان و با حداقل تلاش در بخش خود مهندسی کرده ایم.

 

امروزه چندین گزینه سازنده در سایت وجود دارد

در صورتی که اگر شما ندانید ، یا مطمئن نباشید ، که این سرویس ها ابزارهای سازنده برای شما فراهم می کنند که می توانید از آن ها برای ساخت یک وب سایت استفاده کنید. در نهایت خود فضا و وب سایت شما در نهایت خارج از کنترل شماست. به همین دلیل است که فضای میزبانی تان هنوز استاندارد صنعت محسوب می شود. دلایل آن ساده است. فضای میزبانی شما مانند کشور خصوصی شماست. تصور کنید که شما یک ارتش بزرگ هستید. تانک های خود را در کشوری دیگر ذخیره نخواهید کرد. اگر این کشور تغییر سیاست داشته باشد چه؟ چه می شود اگر بتوانید در هر لحظه که بخواهید به آن دسترسی داشته باشید؟ ارتش شما کار شماست و قطعا نمی خواهید خود را از منابع مهم کسب و کار تان جدا کنید. سایت شما یک منبع عظیم است. برای بسیاری از مشتریان احتمالا نقطه تماس آن ها با شما خواهد بود.

 

پس چرا ریسک می کنید؟

و بهترین بخش این است که شما بیش از یک وب سایت برای ارتباط با مزایای خدماتی که ارائه می کنید و راهی برای تماس مشتریان بالقوه تان با شما نیاز ندارید. وب سایت تنها چیزی است که شما نیاز دارید. ما به ساده نگه داشتن آن اعتقاد داریم. وب سایت تنها یک وب سایت است و بهتر است هر چیزی که نیاز دارید در یک صفحه با پیمایش ساده باقی بماند. البته وب سایت تنها به یک صفحه محدود نمی شود : ما می توانیم اظهارات بازاریابی اصلی ، شهادت مشتریان ، اطلاعات تماس و فرم های ارتباط را به یک چیدمان جالب بدل کنیم که بازدیدکنندگان شما دوستشان خواهند داشت. وقتی می گوییم پیمایش ساده چه معنایی دارد؟ افزودن صفحات متعدد به سایت شما به معنای پیمایش استراتژیک است. چگونه به آرامی بازدیدکنندگان خود را از صفحه فرود راهنمایی کنید تا برای مثال صفحه برخوردی داشته باشید. تنها یک وب سایت این موضوع را با لطف و سادگی حل می کند. نیازی به پیچیده کردن چیزهای پیچیده نیست.

 

این راه آسان است

سرویس وب سایت ما یک راه سریع و موثر برای گرفتن سریع سایت است. به ما اعتماد کنید ، اعتماد به ما در صدر هر چیز دیگری که در زمان شروع یک کسب و کار جدید لازم دارید ، مانند دامنه و جفت کردن آن با میزبانی و طراحی سایت و قالب ، پشتیبانی سایت و غیره است. به همین دلیل است که ما موفق شده ایم . در یک بسته شما دامنه خود را دریافت می کنید (اگر یک سایت دیگر هم ندارید) و در کم تر از دو روز کاری برای شما آماده و آماده است. این کار را امروز آغاز کنید و ما انتظار داریم شما شگفت زده شوید از اینکه این کار چقدر آسان است.

به اشتراک بگذارید