چگونه یک وبگاه مزایده اینترنتی را شروع کنیم؟

امروزه ، بیشتر کاربران اینترنتی از ای بی به عنوان نقطه شروع برای خرید آنلاین استفاده می کنند. فروشگاه مزایده عمومی ، که در 1995 آنلاین شده است ، آنقدر شناخته شده است که عبارت " آن را در ای بی پیدا کنید" وارد واژگان فرهنگی به عنوان مترادف برای استفاده از خرده فروشی آنلاین شده است. چگونه کاربران هر روز می توانند از وب سایت عظیم ای بی برای شروع کسب و کار آنلاین خود استفاده کنند.

 

 

 

 

اول و مهمتر از همه ، ثبت نام برای یک حساب کاربری و مرور وب سایت لازم است. چند خرید را انجام دهید تا احساس مکانیک وبسایت کنید. زمانی که آماده هستید ، دستورالعمل سایت را دنبال کنید تا یک خریدار شوید. آنها نسبتا ساده و دست خود را از طریق فرآیند ثبت نام حفظ می کنند.

از ابتدا باید از مبلغ سه گانه ای بی مطلع شوید. سایت اصلی ای بی برای اولین بار یک هزینه (تبلیغ محل) را برای شما محاسبه می کند ، که بر اساس ارزش محصول خود ، از 10 سنت به 2 دلار می باشد. اگر محصول شما فروخته شود ، سایت 9 درصد از سود خود را تا حداکثر 100 دلار دریافت می کند. در نهایت ، PayPal - روش اولیه برای پرداخت در ای بی - بعد از آنکه پرداخت شما دریافت می شود ، 2.9٪ دیگر به عنوان هزینه معامله دریافت می شود.

اطمینان حاصل کنید که یک قیمت رزرو را تنظیم کنید ، که حداقل مقدار مورد نظر را برای فروش مورد نظر تعیین می کند. بدون تنظیم قیمت ، اقلام شما ممکن است در نهایت فروخته شود به بالاترین قیمت دهنده یا قیمت بسیار پایین تر از آنچه که در نظر گرفته شده بود. اطمینان حاصل کنید که قیمت ذخیره خود را حدود 10٪ بالاتر از سود مورد نظر خود را به منظور پرداخت هزینه سه گانه فوق قرار داده است. eBay در حال حاضر ابزارهایی برای ارزیابی ارزش و قیمت مناسب محصولات خود را ارائه می دهد. شما همچنین می توانید یک جستجوی سریع سایت انجام دهید تا ببینید چه چیزی فروشندگان دیگر شارژ می کنند. اگر نمی خواهید محصول خود را از طریق حراج فروشگاه آنلاین به فروش برسانید ، می توانید از طریق قیمت ثابت "خرید آن در حال حاضر" از طریق فروش یا از ترکیبی از هر دو استفاده کنید.

سه چیز مهمترین مسئله برای خریداران است. اول ، میزان بازخورد شما - اندازه اعتماد شما - کلید جذب مشتریان اینترنتی است. این می تواند یک وضعیت بغرنج باشد - بدون خریداران ، ساخت شهرت غیرممکن است ، اما بدون شهرت ، ممکن است جذب خریداران بسیار دشوار باشد. پیگیری با خریداران و مودبانه از آنها بخواهید تا بازخورد را برای افزایش رتبه خود بفرستند. یک امتیاز ضعیف می تواند از بین برود ، اگر هر دو خریدار و فروشنده آنلاین به عقب نشینی برسند ، بنابراین پیگیری برای نظر منفی ضروری است. دوم ، از آنجایی که اکثر خریداران جستجوهای خود را با کمترین قیمت در اولویت قرار می دهند ، مزایده هایی که از 1 سنت شروع می شوند ، به احتمال زیاد به نظر می رسد اولین بار است. این بی فایده است ، زیرا بسیاری از این نتایج وجود دارد و همه آنها با قیمت های رزرو به هر حال تنظیم می شوند. یک تاکتیک بهتر میتواند قیمت معقول را برای خریدارانی که اکنون بخواهند بپردازند و بخواهند بلافاصله خرید کنند. علاوه بر این ، ارائه حمل و نقل رایگان یک گزینه جذاب است ، از آنجایی که eBay به طور خودکار هزینه های حمل و نقل را بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر محاسبه می کند. این کار برای جلوگیری از استفاده کاربران از اقلام ارزان قیمت و سپس هزینه های حمل و نقل عجیب و غریب برای به دست آوردن سود صورت گرفت.

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نیاز به برخی از میزان سازگاری دارد. اول ، فروشگاه اینترنتی شما باید طراحی جذاب - با زیبایی شناسی حداقلی در این دهه ، و نه شبیه به صفحه های باهوشانه و جذاب در حدود 1997 داشته باشد. شما نباید محصولات مشابه ارائه دهید ، بنابراین بازدید کنندگان به صفحه شما بیشتر احتمال دارد توسط سایر لیست جذب شوند. کتاب رنگ آمیزی و رایانه لوحی مکمل یکدیگر نیست ، در حالی که رنگ آمیزی کتاب ها ، کتاب های کودکان و حیوانات پر شده است. شما می توانید عمده فروشی ، ترخیص کالا و یا خروجی را به طور عمده برای افزایش حاشیه خود در نظر بگیرید ، اما به یاد داشته باشید که اگر اولین محصول اینترنتی شما فروش نداشته باشد ، شما در ازای آن موجودیت خود را از دست می دهید. برای لیست های محصول خود ، توصیف ها را کوتاه ، مختصر و نقطه ای نگه دارید. لیست اطلاعات مربوطه - مانند جدید یا استفاده شده ، اندازه (با ابعاد دقیق) ، زمان حمل و شرح مختصر باشد. از عکس های روشن و دقیق استفاده کنید. یک تصویر ارزش هزار کلمه دارد - اجازه دهید آنها برای شما صحبت کنند. موارد جدید به طور ناگزیر بیشتر از موارد مورد استفاده رایج هستند ، اما صادقانه بودن شما هنگامي که آيتم مورد نظرتان را فهرست می کنيد ، معمولا فروشندگان را از دروغ گفتن منع می کند.

 

در نهایت ، از بیمه یا تأیید تحویل در تمام محصولات خود استفاده کنید. این اطمینان حاصل می شود که شما شواهد قابل تایید را در مورد محصول خود وارد کرده اید و خریداران را ناامید می کنید از تلاش برای بازپرداخت اینترنتی و یا تهدید به تسکین اعتبار خود را با بازخورد منفی. در صورت لزوم ، فروشندگان خود را شماره ردیابی ، و به سرعت و حرفه ای به درخواست خدمات پاسخ دهید.

به اشتراک بگذارید