چگونه وب گردی شخصی خود را در محیط کار پنهان می کنید بخش دوم

قبل از ساعت 5 ، شما بایستی یک خرید آنلاین انجام دهید و یا این که سایت مورد نظر خود را برای به روز رسانی ها چک کرده و یا این که نفسی راحت به خاطر کار خسته کننده بکشید. به هر دلیل شما می خواهید در اداره وب گردی کنید بدون این که رییس شما در مورد این رفتار آگاهی یابد. و با چند روش ، شما می توانید این کار را انجام دهید. از ابتدا ، بدانید که هیچ شیوه مطمئنی در این خصوص وجود ندارد. در صورتی که کارفرمای شما مالک کامپیوتری است که شما از آن استفاده می کنید و شبکه ای است که شما به آن متصل هستید ، شما هیچ گونه تضمینی برای پنهان کردن فعالیت های آنلاین خود نخواهید داشت.

در صورتی که رابطه خوبی با مدیریت ارشد دارید و تنها می خواهید تا اندکی از قوانین سرپیچی کنید ، چک کردن رسانه های اجتماعی به جای هک کردن زیر ساخت های دولتی-  در این جا چند نکته برای پنهان کردن وب گردی غیر مرتبط با کار ارایه شده است.

 

پنهان کردن وب سایت

بسیاری از ما با ماندن در دفتر تمرکز می کنیم. برای کمک ، چندین وب سایت و بازی های آنلاین ، مگس هایی را ارائه می دهند که آنها را جدی تر و کارآمدتر از آنچه در واقع هستند ، می بیند. به عنوان مثال ، اگر می خواهید پیمایش کنید از طریق صفحه اول اینترنت ، سپس MSOutlookit را بررسی کنید. این پورتال به Reddit رجوع می کند تا آن را مانند مشتری ایمیل ببیند. شما می توانید تجربه را برای مشاهده subreddits های مورد علاقه خود سفارشی - فقط دستورالعمل های صفحه را دنبال کنید. نه هر سایت یک صفحه خاص دارد فقط برای دیدن آن در محل کار. اما برخی از افزونه ها یک سرویس مشابهی را ارائه می دهند ، تغییر ظاهر هر فروشگاه آنلاین به نظر می رسد که آن را کمتر جالب است. به عنوان مثال ، کاهش بهره وری (برای Chrome) تصاویر و رنگهای روشن را از هر وبسایتی که انتخاب می کنید حذف می کند و ظاهر آن را خنثی تر می کند.

گزینه های دیگر به شما اجازه می دهد تا ظریف بازی کنید. به عنوان مثال ، به یاد داشته باشید زمانی که Google یک بازی Pac-Man را به عنوان دودل خود داشت؟ شما هنوز هم می توانید آن را بازی ، و اگر کسی شما را لکه ها ، فقط می گویند شما سعی داشتید یک جستجوی وب معمولی را اجرا کنید و دکمه اشتباه را فشار دهید. برای یک بازی بی نظیر به نظر می رسد CivClicker مبتنی بر متن را بررسی کنید. مانند تمدن ، این به شما امکان می دهد تا یک امپراتوری خیالی را بسازید و با یک حالت ایمن کار می کند که گرافیک را تا حداقل کاهش می دهد. ما همچنین Universal Paperclips را ، یک بازی مبتنی بر کلیک که خسته کننده است ، دوست داریم.

 

ایده نو بسازید

یادگیری نحوه بستن سریع پنجره ها و مخفی کردن وبسایت های مورد علاقه خود ، بسیاری از رفتار مرور خود را پنهان می کند. اما شما همچنین می توانید اقدامات خود را به صورت فیزیکی صفحه نمایش خود را پنهان کنید. به عنوان مثال ، محافظ صفحه نمایش کامپیوتر ، که حدود 48 دلار در آمازون هزینه می کند ، دستگاه شما را به سمت کسی که مستقیما در مقابل آن نیست ، خالی می کند و این باعث می شود تا همکارانتان برای دیدن آنچه که انجام می دهید ، سخت تر شوند. با این حال ، کسی که بلافاصله پشت سر شما ایستاده است ، نمایشی روشن از فعالیت شما داشته باشد. به علاوه ، این ابزار قابل توجه است ، بنابراین ممکن است مجبور شوید توجیه استفاده خود را داشته باشید - شاید رئیس شما متقاعد شود که کار شما مستلزم حفظ حریم خصوصی (که احتمالا ساده تر است اگر در یک حساب کاربری کار کنید).

به علاوه ، شما می توانید یک کارخانه اداری با اندازه مناسب انتخاب کنید و با دقت موقعیت آن را برای جلوگیری از دیدگاه همکاران خود از صفحه نمایش خود تعیین کنید. فقط توضیح دهید که برای دفتر زین خوب است.

 

به تلفن خود متکی باشید

اگر همه این اقدامات را گرفته اید و هنوز هم در مورد جاسوسی IT در رفتار آنلاین خود نگران هستید ، ممکن است لازم باشد که به تلفن خود برگردید. البته ، شما فقط می توانید تمام مرورهای ناخوشایند خود را بر روی گوشی خود انجام دهید ، اما پس از آن همکاران شما را ببینند و می دانند که شما از بین می روند. در عوض ، اگر برنامه داده ای خوب و یک سیگنال قوی 4G LTE دارید ، دستگاه Android یا iOS خود را به یک نقطه اتصال Wi-Fi تبدیل کنید و سپس کامپیوتر خود را به آن منبع وصل کنید. از آنجا که شما در اتصال به اینترنت دفتر خود نخواهید بود ، رئیس شما نمیتواند سایتهایی را که بازدید می کنید نظارت کنید.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید