چرا کسب و کار بایستی از کارکنان مراقبت و پشتیبانی کند؟ بخش دوم

فروشگاه های آنلاین به طور روز افزونی با تهدید های مربوط به بازدهی کارکنان ، حفظ کارکنان و در نهایت مزیت رقابتی روبرو هستند: نیاز به کارکنانی که مراقبت می باشند. به گفته یک گزارش جدید ، شرکت مراقب: چگونه کارفرماها می توانند هزینه ها را کاهش دهند و با افزایش کارایی ، با کمک کارمندان به مراقبت ، جمعیت پیری ، نیروی کار به طور فزاینده ای زن و تنگ بازار کار در نیم قرن ، مراقبت از مراقبان را به یک مسئله مدیریت استعدادی حیاتی تبدیل کنند. نیازمندی ها (pdf) ، توسط رامان.  مدرسه بازرگانی هاروارد است. نویسندگان در این مطالعه که روز چهارشنبه منتشر شد ، "کمک به کارکنان به تعهدات مراقبت شخصی خود می پردازند. کارفرمایان روشی به عنوان یک مکانیسم برای به حداکثر رساندن بهره وری کارکنان و به حداقل رساندن گردش مالی ، نادیده گرفته می شوند."

 

 

ایجاد فرهنگ مراقبت

مراقبت برای مدت طولانی یک مسئله نامرئی برای رهبران کسب و کار است ، به ویژه در میان مدیران که مشاغل خود را زمانی شروع شد که مردان بر نیروی کار غلبه کردند و زنان نیازهای مراقبتی شان را برآورده می کردند. در حال حاضر یک چرخه بدبختی وجود دارد: کارکنان در سکوت رنج می برند و از مزایای بالقوه سودمند خود اجتناب می کنند و کارفرمایان تصور می کنند که کارکنان به خوبی کار می کنند و این منابع را محدود می کنند. فروشگاه های خرید آنلاین فاقد انگیزه برای جمع آوری داده ها یا تغییر سیاست های خود نیستند ، بنابراین عملکرد کارکنان مراقبت کننده ها بدتر می شود و تعصب در مقابل مراقبین همچنان ادامه دارد. چگونه یک شرکت می تواند این چرخه را شکست دهد؟ فولر می گوید، شرکت های بیشتری نیاز دارند که یک "فرهنگ مراقبتی" را فراهم کنند که از نیازهای کارکنان تغییر می کند و به امید حفظ کارگران ماهر است. شرکت های دارای فرهنگ مراقبتی: درک نیازهای مراقبت از کارکنان خود را دارند. آنها به طور مرتب کارکنان خود را مورد بررسی قرار می دهند و جمعیت شناسی شرکت را ارزیابی می کنند تا بتوانند منافع و سیاست های معقول ارائه دهند. آنها مزایای موجود را تشریح می کنند و آنها را برای ارزیابی اینکه آیا آنها نیازهای کارکنان را برآورده می کنند ، بررسی می کند. آنها کارمندان را تشویق می کنند تا در مورد نیازهای مراقبتی خود بحث کنند.

فولر می گوید: "این انگیزه برای شنیدن مردم است." مدیران باید اذعان کنند که بسیاری از کارکنان برای کودکان و والدین پیر و یا هر دو مراقبت می کنند و می گویند: "این کاملا برای بحث و گفتگو است." چارچوبی برای متعادل کردن زندگی حرفه ای و زندگی را اتخاذ کنید مسیرهای خط مشی خطی که در قانون ، حسابداری و خدمات حرفه ای رایج هستند ، به ندرت به نقاط عطف شخصی و چالش های غیر منتظره ای که تمام کارکنان تجربه می کنند توجه می کنند. شرکت های مراقبتی متوجه می شوند که نیازهای کارکنان برای حمایت ، ارتباطات و مزایای مراقبت در طول زندگی آنها تغییر می کند. به جای انتظار برای این اتفاق ، شرکت های مراقبتی این نیازها را پیش بینی می کنند تا بتوانند از جاه طلبی های حرفه ای کارکنان حمایت کنند.

هزینه های مخفی مراقبت را شناسایی کنید. درک عمیق از نیازهای مراقبت از کارکنان ، به کسب و کار آنلاین شما امکان می دهد که مزایای جدیدی را ارزیابی کند یا آنهایی را که موجود است ، ارزیابی کنند. شرکت ها نه تنها باید اطمینان حاصل کنند که کارکنان در مورد چنین منابع اطلاعاتی را می دانند ، بلکه باید ننگ استفاده از آنها را نیز از بین ببرند. فولر می گوید که برای مدیران ، رفتارهای مثبت و مرزهای سالم را برای مراقبت از کارکنان مهم است. پس از همه ، بسیاری از مدیران در حال مبارزه با همان چالش هستند ، هرچند ممکن است آن را نشان ندهند. افزایش بهره وری کارکنان در محل کار است. مسلحانه با داده های کارکنان ، شرکت های مراقبتی ، راهکارهای دقیق مراقبت را ایجاد می کنند که منافع و سیاست های مراقبت از آنها را به حداکثر می رساند. آنها قبل از سرمایه گذاری در گسترش مزایای گسترده تر از تکنیک های تست و یادگیری برای تست برنامه های جدید استفاده می کنند. آنها پروسه های کد گذاری شده را برای کمک به کارکنان از برگ های غیبت باز می دارند. هیچ شرکتی قادر نخواهد بود بارهای رو به رشد مراقبت را برای مدت طولانی نادیده بگیرد. فروشگاه هایی که با این مسئله مواجه هستند ، در حال حاضر یک استخر استعدادی ایجاد خواهند کرد که در سال های آینده مزایای رقابتی را به همراه خواهد داشت.

"چگونه می توان یک کیزر پرمنته در برابر یک شرکت مانند گوگل برای استعداد رقابت کرد؟" فولر می پرسد. "آنها احتمالا نمیتوانند در پرداخت هزینه رقابت کنند ، اما می توانند بر شیوه زندگی رقابت کنند."

 

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید