چرا کسب و کار بایستی از کارکنان مراقبت و پشتیبانی کند؟ بخش اول

فروشگاه های آنلاین به طور روز افزونی با تهدید های مربوط به بازدهی کارکنان ، حفظ کارکنان و در نهایت مزیت رقابتی روبرو هستند: نیاز به کارکنانی که مراقبت می باشند. به گفته یک گزارش جدید ، شرکت مراقب: چگونه کارفرماها می توانند هزینه ها را کاهش دهند و با افزایش کارایی ، با کمک کارمندان به مراقبت ، جمعیت پیری ، نیروی کار به طور فزاینده ای زن و تنگ بازار کار در نیم قرن ، مراقبت از مراقبان را به یک مسئله مدیریت استعدادی حیاتی تبدیل کنند. نیازمندی ها (pdf) ، توسط رامان.  مدرسه بازرگانی هاروارد است. نویسندگان در این مطالعه که روز چهارشنبه منتشر شد ، "کمک به کارکنان به تعهدات مراقبت شخصی خود می پردازند. کارفرمایان روشی به عنوان یک مکانیسم برای به حداکثر رساندن بهره وری کارکنان و به حداقل رساندن گردش مالی ، نادیده گرفته می شوند."

 

 

با تقریبا سه چهارم کارکنان که از فرزند ، والدین یا دوست خود مراقبت می کنند ، کارگران بیشتر به حال خود رها می شوند ، گام بردارند یا فرصت های جایگزین حرفه ای را پیدا کنند که به آنها این تقاضاها را تعادل می دهد. فروشگاه هایی که این بحران در حال ظهور را نادیده می گیرند ، خطر از دست دادن کارکنان سخت گیرانه و بالاترین کارمندان خود را - متخصصین تحصیل کرده و متخصص - به طور بالقوه به رقبا می رسانند که سریعتر به نیازهای مراقبین حرکت می کنند. فولر می گوید: "با آن کارکنان ، سرمایه گذاری های قابل توجهی که شرکت ها در استخدام ، نگهداری و آموزش در اختیار می گذارند ، می پردازند ، که منجر به مدیریت پروژه آینده کار می شود." رامان مدیر برنامه و محقق ارشد است.

فولر ، استاد مدیریت عمران می گوید: "شرکت ها نمی فهمند که درآمد مادی مربوط به کمک به این کارگران وجود دارد. "اگر من به یک مدیر اجرایی گفتم ،" می توانید گردش مالی خود را از پرسنل کلیدی با 3 درصد کاهش دهید ، "آنها می گویند ،" کجا می توانم امضا کنم؟ "

 

خلا ادراکی پرستاری

برای اندازه گیری این مسئله کسب و کار اینترنتی ، اعضای تیم فولر دو گروه را بررسی کردند. آنها 301 رهبر منابع انسانی و صاحبان کسب و کار در ایالات متحده را از نحوه برخورد با مزایای مراقبت از آنها خواسته اند. و از 1500 کارمند پرسید که آیا انتظار می رود که مراقبت های بدون پرداخت را به آنها ارائه دهد یا خیر. اگرچه اکثریت کارفرمایان و کارکنان گفته اند که سازمان هایشان را منصفانه در نظر می گیرند ، کارکنان می گویند که کارفرمایان مراقب نگهبانان هستند ، به ویژه هنگامی که وظایف آنها موجب از دست دادن کار ، دیر یا زودهنگام شوند. در میان کارکنان مورد بررسی:

• 59 درصد گفته اند که مراقبین به عنوان کمتر متعهد به حرفه های خود در نظر گرفته می شوند

• 55 درصد گفته اند که مراقبین کمتر به سرعت با همسالان خود پیشرفت می کنند ، حتی اگر آنها تلاش های مشابهی را انجام دهند

• 47 درصد گفته اند که مراقبت از مراقبت در تمام و یا بیشتر از زمان کار خود را تحت تاثیر قرار می دهد

• 32 درصد به اخراج کارهایی که از نیازهای مراقبتی خود پشتیبانی نمی کنند ، اعتراف کردند

کارفرمایان ، که توسط رهبران منابع انسانی و صاحبان کسب و کار نمایندگی می شوند ، به چالش کارکنان دچار بی توجهی می شوند ، در حالی که تنها 24 درصد اذعان می کنند که مراقبت از عملکرد تاثیر می گذارد. با این حال ، رفتارهایی که باعث عقب ماندگی کارکنان شغلی می شود ، مشخص بود که 33 درصد از کارفرمایان روز کاری را از دست دادند و 28 درصد از آن ها را ذکر می کنند. کارفرمایان در دفاع از خود گفتند که برای مراقبان از مزایای برخوردار می شوند - اگر فقط کارکنان از آنها استفاده کنند. در حالی که 65 درصد از کارفرمایان گفتند که ترتیبات کار انعطاف پذیر را ارائه می دهند - شایع ترین مراقبت از مراقبت از خدمات - فقط 39 درصد از کارکنان گفتند که از مزایای استفاده کرده اند. کارگران که گفته اند نمی ترسند که یک قرارداد کار انعطاف پذیر ، آنها را کمتر متعهد کند.

جای تعجب نیست که تعداد کمی از کارفرمایان تأثیر مسئولیت های مراقبتی کارکنان خود را اندازه گیری می کنند و می گویند که این تلاش ها مورد نیاز نیستند ، حریم خصوصی اشغالگران را به خطر می اندازد یا هزینه زیادی می کند. بدون این اطلاعات ، تعداد کمی از مراکز خرید اینترنتی درک هزینه های واقعی کارکنان ، کاهش بهره وری و غیبت را تجربه می کنند. اگر شما در نظر بگیرید که مدیران اجرایی که بیش از 100،000 دلار دارند - مسلما گران ترین برای جذب و نگهداری - به احتمال زیاد به دلیل نیازهای مراقبتی شغلی را ترک می کنند ، هزینه ها قابل توجه می باشند. فولر می گوید: سرمایه گذاری های هدر رفته در مزایای بی اثر یا ناقص ، اضافه می شود و این بحران پنهان روشن می شود.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید