نحوه محاسبه دستمزد ساعتی واقعیتان روش دوم: تعيين ساعتهاي کاری

همانطور که در بخش های قبلی مقالات توضیح دادیم: دستمزد ساعتی واقعی، هزینه های کاری را که باعث افزایش یا کاهش درآمد سالانه شما در کسب و کار می باشد، در نظر می گیرد. نه تنها شناخت دستمزد ساعتی واقعی شما از لحاظ بودجه بندی زمان و پول شما مفید است، بلکه یک ابزار عالی برای مقایسه پیشنهادهای شغلی آینده است. در حقیقت برای هر کارگر، حتی دو شغل با نرخ پایه سالانه مشابه به طور قابل ملاحظه ای نرخ واقعی دستمزد ساعتی می توانند به دلیل رفت و آمد فردی کارکنان، مراقبت از کودکان و سایر هزینه ها متفاوت باشد.

در این مقاله به توضیح روش دوم میپردازیم:

 

1- با ساعت های کار سالانه خود در محل کار، از جمله اضافه کاری، شروع کنید

ساده ترین راه برای تعیین آن این است که از ساعت کاری هر هفته کسب و کار خود شروع کنید. اگر 40 ساعته در هفته کار میکنید، می توانید این کار را با ضرب کردن آن در 52 (تعداد هفته ها در یک سال) انجام دهید. با کمک سال های گذشته به عنوان مثال، برآورد ساعت اضافه کاری خود را انجام دهید یا یک حدس تخمینی داشته باشید (به طور مثال، 1 ساعت در هفته به طور متوسط).

برای مثال، ساعات کاری سالانه شما ممکن است 2080 باشد (یا 40 × 52).

 

2- زمان رفت و آمد روزانه خود را حساب کنید

اگر هر روز یک ساعت برای رفتن به محل کار و یک ساعت نیز برای برگشتن زمان میگذارید ، ساعت کار روزانه خود را دو ساعت اضافه کنید. زمان صرف شده برای رفت و برگشت از کار به طور فنی زمان  اختصاص داده شده به کار است حتی اگر به شما پرداخت نمی شود، و باید به عنوان بخشی از کل زمان کار خود در نظر گرفته شود.

یک راه آسان برای انجام این کار این است که به سادگی مقدار زمان صرف شده برای رفت و آمد در هر روز با تعداد روزهای کار در روز، و سپس آن را به ساعت های سالانه خود اضافه کنید.

 

3- زمانهایی که از خانه کار می کنید، را به آن اضافه کنید

اگر وقتی را در خانه صرف ایمیل های کاری، انجام پروژه ها یا انجام هر کار دیگری مربوط به کسب و کارتان (که برای آن حقوقی نمیگیرید) صرف میکنید ، این ساعت ها به کار اختصاص یافته است.

از خودتان بپرسید که چند ساعت در هفته به طور متوسط در خانه کار میکنید و آن را ضربدر 52 کنید.

 

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

بخش دوم مقاله را در این قسمت بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید