مشتریان شخصی سازی و خرید از طریق شبکه های اجتماعی می خواهند

اکنون خریداران در سرتاسر جهان انتظار دارند وب سایت محبوبشان پر از تجربیات چند صفحه ای از مارک ها و خرده فروشی ها باشد ، به طور میانگین مصرف کننده جهانی در هنگام خرید آنلاین از پنج نوع دستگاه استفاده می کند. این مطابق با گزارشDigitasLBi  است. مطالعه تجارت متصل از آخرین روند خرده فروشی در 17 کشور از جمله استرالیا ، چین ، هند ، ژاپن ، انگلیس و ایالات متحده است.

 

 

 

 

مصرف کننده متصل جدید

علاوه بر رایانه ها ، تلفن های هوشمند ، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند ، مصرف کنندگان به سرعت در معرض فناوری های جدید پوشیدنی هستند و 17٪ از خریداران اظهار می کنند که دارای یک دستگاه پوشیدنی هستند. رقمی که با راه اندازی Apple Watch و دستگاه های مشابه آن افزایش یافته است و پتانسیلی برای ارائه تجارب جدید در فروشگاه های آنلاین است. همچنین مطالعه تجارت متصل به DigitasLBi نشان می دهد که خریداران به طور فزاینده ای از تجارت الکترونیکی راحت تر از تجربه سنتی استفاده می کنند. مخصوصا کسب و کار با موبایل را به آسانی پذیرفته اند و 43٪ از مخاطبان سنگاپور می گویند که در 30 روز گذشته خرید موبایل انجام داده اند. محصولات و خدمات آنلاین که به این نسل جدید مصرف کننده متصل اجازه می دهد تا طبق انگیزه عمل کند نیز محبوبیت خود را گوشزد می کند. این نظرسنجی نشان می دهد که انتخاب درون فروشگاهی به یک مورد خاص خریداران تبدیل شده است و 51٪ از خدمات "کلیک و جمع آوری" در سطح جهان از این مزیت استفاده می کنند. مشتری می خواهد قادر به صرفه جویی در وقت و هزینه باشد در حالی که می تواند طبق روند گذشته راه دیگری را برای خرید انتخاب کند. در حال حاضر روی موبایل بستر انتخاب برای خریداران گسترده است و تقریبا 90٪ از افراد مورد بررسی در منطقه ای اظهار داشتند که استفاده از دستگاه برای مقایسه قیمتها ، نحوه خرید را تغییر داده است. وی گفت: "ما همچنین می دانیم که 56٪ از کاربران گوشی های هوشمند از استفاده از راهی برای پرداخت درون فروشگاه خوشحال هستند. با راه اندازی Apple Pay و افزایش روز افزون تعداد مشتریان در عرصه پرداخت درون فروشگاهی در سطح جهان و به طور خاص در آسیا ، امسال به خوبی می تواند سال پرداخت موبایل باشد."

 

شخصی سازی محرک اصلی فروش آنلاین و آفلاین است

مطابق نظرسنجی بازرگانی متصل DigitasLBi ، تجربه خرید شخصی سازی شده ، مطمئن ترین راه برای جیب مصرف کننده است. 76٪ از مخاطبان سنگاپوری ادعا می کنند در صورت مواجهه با تجارب شخصی خرده فروشی ، بیشتر و بیشتر خرید می کنند. 27٪ به طور فعال به دنبال پیشنهادات شخصی در هنگام خرید آنلاین و 75٪ وارد وب سایت های تجارت الکترونیکی می شوند که ترجیحات شخصی خود را بر اساس رفتار و تجربه قبلی قرار می دهند. تقاضا برای شخصی سازی فراتر از تجربه آنلاین است ، به طوری که 86٪ از خریداران اعتراف می کنند که در صورت دریافت مزایای سفارشی مانند کوپن های شخصی سازی شده ، از فناوری های جدید فروشگاهی مانند GPS و ردیابی WiFi استقبال می کنند. Capon می گوید: "شخصی سازی تجربه خرید و متناسب سازی آن با نیازهای خریداران فردی روشی مطمئن برای جذب مشتری بیشتر و افزایش سود هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه است." وی افزود: "اما ما تازه در آغاز این سفر هستیم. تجربه فروشگاهی باید چابک تر ، دیجیتالی تر و متصل تر شود. خرده فروشان برای شخصی سازی تجربه خرید باید در استفاده از داده ها برای افزایش عملکرد فروش باهوش تر باشند."

 

ادامه رشد در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بر تعداد خریدهای داخل و خارج از کشور تأثیر می گذارند. به طور کلی فیس بوک در حال پیشروی است. 65٪ از کاربران سنگاپور اکنون اعتراف می کنند که شبکه های اجتماعی بر نحوه خرید آنها تأثیر می گذارد. این مقایسه با یوتیوب 62٪ ، برای اینستاگرام 57٪ و توییتر 37٪ است. خرید اجتماعی نیز به سرعت در حال افزایش است ، به طوری که 35٪ از سنگاپور و 51٪ از مصرف کنندگان چینی ادعا می کنند که کالایی را مستقیما از طریق بستر شبکه های اجتماعی خریداری کرده اند. بررسی تجارت متصل DigitasLBi اکنون در نهمین سال خود است. این تحقیق شامل 17 کشور است که نسبت به 12 سال گذشته افزایش یافته است. کشورهای شرکت کننده عبارتند از استرالیا ، بلژیک ، چین ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، ایتالیا ، ژاپن ، هلند ، سنگاپور ، اسپانیا ، سوئد ، امارات ، انگلیس و ایالات متحده. این نظرسنجی با استفاده از روش سهمیه (جنسیت ، سن ، درآمد یا مشخصات اجتماعی و منطقه) توسط IFOP از 5 مارس تا 25 مارس با حجم نمونه از 1000 کاربر وب در هر کشور در سن 18 سال و بالاتر انجام شد. به دنبال رشد سریع تجارت omnichannel ، DigitasLBi تجارت DigitasLBi را راه اندازی کرده است. یک تجارت متصل نسل بعدی که به منظور کمک به مشاغل آنلاین در پیشرفت در دنیای omnichannel طراحی شده است. تجارت DigitasLBi در اجرای تجارت دیجیتال ، ادغام سیستم ها ، پشتیبانی از برنامه ها و خدمات مدیریت شده تخصص دارد. این مهارت ها در کنار ساختمان اصلی برند DigitasLBi ، طراحی تجربه ، ایجاد محتوا و قابلیت های توزیع برای ایجاد یک تجارت متصل به جهان است. تجارت DigitasLBi به تازگی به عنوان "شریک تحویل سال جهانی خدمات" در جوایز معتبر سالانه هیبریدی جهانی شناخته شد.

به اشتراک بگذارید