عملیات ساخت لینک چیست بخش ششم

عملیات برای ایجاد پیوند ، فرایند پر تلاشی است برای افزایش لینک به وب سایت شما که معمولا با نوعی هدف کلی همراه است. برای به دست آوردن این پیوندها از دارایی های متعلق به وب سایت استفاده می کند که می تواند شامل محتوا و اخبار و محصولات و خدمات باشد.

 

 

 

 

از یک آدرس ایمیل واقعی استفاده کنید

در این مورد بحث وجود دارد. برخی از SEO ها به شدت اعتقاد دارند که شما همیشه باید از ایمیل خودتان استفاده کنید و نه به طور معمول از ایمیل شرکت برای SEO خود استفاده کنید. این استدلال از این واقعیت ناشی می شود که SEO می تواند اعتبار بدی داشته باشد ، به عنوان مثال ، اگر وبلاگ نویس ببیند که از طریق آدرس ایمیل شرکت SEO به آنها ایمیل می کنید ، می تواند فورا آن را پاک کند. با این حال ، بنا به تجربه خودم ، هیچگاه مشکلی در استفاده از آدرس ایمیل خود برای ارتباط با وبلاگ نویسان ندارم. در حقیقت ، این می تواند برای بررسی اینکه آیا کیفیت کاری من قابل قبول است ، انجام شود. در نهایت ، شما باید هر کاری که برای شما بهتر است را آزمایش کنید. در صورت انتخاب من ، احتمالا از یک آدرس ایمیل شخصی استفاده می کنم ، اما اگر در دسترس نبود ، اجازه نمی دهم استفاده از آدرس ایمیل های عمومی ، مرا از انجام کار باز دارد. موردی که من در آن احتیاط می کنم استفاده از ارائه دهندگان آدرس ایمیل رایگان مانند Gmail  ، Hotmail یا Yahoo است. متأسفانه بسیاری از اسپم ها نیز از این سرویس های رایگان استفاده می کنند و این نشانگر دیگری است مبنی بر اینکه شما یک فرد اصیل نیستید.

 

از موقعیت مکانی خود استفاده کنید (در صورت لزوم)

فرصت های استفاده از این نکته ممکن است کم باشد ، اما اگر فرصتی در اختیار داشته باشید ، واقعا می تواند به شما کمک کند اصیل تر به نظر برسید و بذر یک رابطه خوب را بکارید. ایده این است که اگر با یک وبلاگ نویسی تماس می گیرید که اتفاقا در همان شهر شما ساکن است ، آن را در ایمیل خود ذکر کنید. این واقعا به شما امکان می دهد تا با زاویه محلی کار کنید و بگویید: "از آنجا که ما نیز در همین شهر مستقر هستیم ، می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم تا با وبلاگ نویسان محلی مانند خودتان صحبت کنیم و سعی کنیم برخی از مطالبی را که روی آنها کار کرده ایم به اشتراک بگذاریم." شما می توانید قدم ها را آرام آرام پشت سر هم بردارید و حتی برای ناهار یا قهوه با بلاگ نویسان محلی ملاقات کنید. هیچ راه بهتری برای نشان دادن اینکه شما یک فرد واقعی و اصیل هستید با خرید قهوه (و یک کیک!) وجود ندارد. اگر فهمیدید که تعدادی از وبلاگ نویسان محلی در منطقه شما وجود دارد ، پس سازماندهی یک ملاقات جمعی محلی نیز می تواند یک راه عالی برای ایجاد روابط اصیل و ارتباط آنها با برند شما باشد.

 

پیگیری

احتمالا با اولین ایمیل خود ارتباط های زیادی با مخاطبین گرفته اید. مردم مشغول هستند؛ وبلاگ نویسان محبوب ایمیل های زیادی دریافت می کنند پس ممکن است ایمیل شما خوانده شود اما خیلی سریع فراموش شود. به همین دلیل ، فقط اطمینان حاصل می کنید که اگر اولین بار پاسخی دریافت نکردید ، در صورت دسترسی خودتان پیگیری کنید. فایده ای که دارد این است که شما این واقعیت را تقویت می کنید که شما یک فرد واقعی هستید و نه برخی از نرم افزارهای خودکار که به یکباره تعداد زیادی از وب سایت ها را هدف قرار دهند. برای پیگیری صحیح ، باید دسترسی خود را تا حد ممکن ساماندهی کرده و پاسخهای دریافت شده را ضبط کنید. آخرین چیزی که لازم است پیگیری با شخصی است که قبلاً با شما پیوند داشته است! چند روش برای سازماندهی با استفاده از صفحه گسترده اکسل گرفته تا سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری آنلاین کاملا یکپارچه (CRM) وجود دارد. بیایید نگاهی به برخی از این گزینه ها بیندازیم.

 

صفحه گسترده اکسل

وقتی برای اولین بار ساخت پیوند را شروع می کنید ، یک صفحه گسترده ساده درست کار می کند. حتی در سطح متوسط ​​، هنوز هم می تواند این کار را انجام دهد ، اما اگر همزمان روی چندین موضوع کار کنید ، می تواند کمی دست و پا گیر شود. یک برگه ساده اکسل می تواند اینگونه باشد: می تواند خیلی ساده باشد. می توانید برای هر داده یا معیار خاصی که برایتان مهم است ، ستون هایی اضافه کنید. با این حال ، بعد از مدتی استفاده کردن ، ممکن است کار با آن کمی دشوار شود. به عنوان مثال ، هنگامی که شما یک ارتباط دوم را اجرا می کنید و می خواهید دوباره با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید ، چه اتفاقی می افتد؟ انجام این کار با یک سیستم اکسل به اندازه کافی پیشرفته امکان پذیر است ، اما صفحه تان می تواند کمی شلوغ و کثیف شود.

 

ابزارهای تخصصی برای مدیریت دسترسی

در این مرحله ، شما ممکن است نیاز به یک سیستم قوی تر و متمرکز برای مدیریت ایمیل ، مدیریت وب سایت و دسترسی خود داشته باشید. در اینجا چندین گزینه مانند BuzzStream وجود دارد که احتمالا یکی از محبوب ترین ها برای این نوع کارهاست.

 

بومرنگ

Boomerang یک افزونه رایگان برای Gmail با ویژگی کمی خوب است که می توانیم برای پیگیری اهداف دستیابی از آن استفاده کنیم. در هنگام ارسال ایمیل می توانید به Boomerang بگویید اگر در مدت زمان مشخصی پاسخی دریافت نکنید ، ایمیل را برای شما ارسال كند. مثلا چیزی شبیه به این: اگر شخصی که به آن ایمیل ارسال می کنم ظرف دو روز پاسخی ندهد ، Boomerang ایمیل را برای من ارسال می کند. در این مرحله می توانم به سرعت آن را پیگیری کنم و نکته مهم این است که می توانم مطمئن باشم که به افرادی که احتمالا قبلا جواب داده اند ، اشتباهی ایمیل نمی زنم.

 

نحوه پیگیری

برای پیگیری ، توصیه من این است که نامه الکترونیکی را کوتاه و تا حدی اصل ماجرا را حفظ کنید. شما قبلا یکبار به آنها ایمیل ارسال کرده اید و تمام جزئیات مورد نیاز خود را بیان کرده اید ، بنابراین نیازی به تکرار دوباره آن نیست. اگر به همان ایمیلی که ارسال کرده اید پاسخ دهید ، در این صورت اکثر برنامه های ایمیل ، ایمیل اصلی را به همراه دارند ، پس شخص می تواند در صورت تمایل به پایین صفحه پیمایش کرده و آن را پیدا کند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش سوم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش چهارم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش پنجم مقاله را در اینجا بخوانید

بخش هفتم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید