طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

با استفاده از سرویس های جامع فروش آنلاین

در بخش اول و دوم سری مقالات طراحی فروشگاه اینترنتی شما با چگونگی راه اندازی فروشگاه آشنا شدید. در این بخش ٫ شما با راه اندازی فروشگاه آنلاین به استفاده از سایت های فروش آنلاین آشنا می شوید. لینک های بخش اول و دوم این سری مقالات در انتهای این مقاله موجود است.

 

1- تحقیقی همه جانبه درباره سرویس های فروش آنلاین انجام دهید.

اگر تمایل ندارید وب سایت خود را از ابتدا تنظیم کنید ، سرویس های زیادی وجود دارد که یک پلتفرم برای یک فروشگاه اینترنتی که می توانید آن را فقط در چند ساعت تنظیم کنید با هزینه بسیار پایین ارائه می کنند. به این ترتیب شما مجبور نیستید که نحوه کد گذاری را بیاموزید یا یک طراح وب استخدام کنید و تمام ابزارهایی را که لازم است برای فروش محصول خود داشته باشید در اختیارتان قرار میدهند.  این سایت ها معمولا از هر فروشی که انجام می دهید ، درصدی را کسر میکنند.

این خدمات دارای مزایا هستند ، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد ، زیرا شما باید در سیستم های از قبل طراحی شده کار کنید. قبل از انتخاب با سرویس های مختلف آشنا شوید. اگر مدل های موجود به کار شما نمیاید باید خودتان یک فروشگاه آنلاین جدید بسازید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

2- سرویس های فروش آنلاین

شرکت هایی مانند Shopify و فروشگاه های یاهو به شما این امکان را می دهند فروشگاه های آنلاین حرفه ای تنظیم کنید و حمل بار را خودتان انجام دهید. سرویس های هاست فروش آنلاین دیگری به طراحی سایت فروشگاه ، پرداخت امن ، هاستینگ ، لیست های پستی ، آمار فروش و پشتیبانی از مشتریان می پردازد. این برای کسانی است که نمی خواهند برنامه نویسی را خودشان انجام دهند جذاب است.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

3- فروش مجدد محصولات برای سود بیشتر

سرویس های وابسته به فروشگاه  های بزرگ مانند آمازون LLC شما را قادر می سازند تا محصولات خود را توسط Sales.com و دیگر فروشندگان ، با نوشتن نقد و نظر برای محصولات و تمرکز بر موضوعاتی که زندگی را برای مشتریان آسان تر میکنند دوباره به فروش برسانند. فروشگاه های آمازون به شما این امکان را می دهند که به سرعت شروع به کار کنید اما اجازه ندارید که موجودی فیزیکی را خودتان حمل و نقل کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

4- فروش در eBay در سطحی بالاتر

اگر قبلا بعضی چیزها را در eBay فروخته اید و مطمئن هستید که اکثر مشتریان پایگاه شما را پیدا خواهند کرد ، می توانید از این فروشگاه eBay "فارغ التحصیل" شده و به فروشگاه کوچکی از eBay تبدیل شوید و از طریق هزینه ها کسب درآمد کنید. (نمونه ایرانی این سایت ایسام می باشد.)

اگر قبلا از eBay استفاده نکرده اید ، این روش ممکن است برای شما مناسب نباشد ، زیرا بهتر است ابتدا مشتریان را به خود جذب کنید. مشتریان شما باید به اندازه کافی با وب اشنا باشند و با eBay احساس راحتی کنند.

توجه داشته باشید که eBay به جذب افرادی که دنبال چانه زنی و یا یک کالای خاص هستند تمایل دارد.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

5- وبسایت Tips برای فروش های کلی

 Tips یک بازار آنلاین است که در آن می توانید یک آیتم را ارسال کنید و یا یک فروشگاه کامل را به صورت رایگان ایجاد کنید. در آنجا عکس آپلود می کنید ، در مورد اجناس توضیح می دهید و قیمت گذاری میکنید. امکان ارسال کالاها بر روی سایت برای ماه ها بدون نیاز به روز رسانی لیست وجود دارد. وقتی که آیتم به فروش میرسد و مبلغ آن 35 دلار یا کمتر است ، درصد کمیسیون 5٪ و برای بیشتر از 35 دلار ، 3٪ است. در بالای کالا برای فروش بهتر می توانید به صورت رایگان فیلم ها ، وبلاگ های مرتبط در مورد محصولات و خدمات خود را جاسازی کنید یا به حساب توییتر خود را به طور مستقیم از سایت لینک بدهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

6-  Cafepressوبسایتی برای فروش اقلام سفارشی و خاص

کافه پرس سرویسی است که اگر بیشتر تی شرت و دیگر مواردی که با طرح های منحصر به فرد خود مانند لیوان ، برچسب ها و دکمه ها عرضه می کنید ، جذابیت دارد. مشتریان در فروشگاه شما میگردند ، اجناسی خود را انتخاب می کنند و Cafepress فرایند سفارش و خرید اقلام را برای شما انجام می دهد. شما می توانید یک فروشگاه معمولی را به صورت رایگان شروع کنید و یک اشتراک ماهانه برای ویژگی های بیشتر پرداخت کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

7- فروش صنایع دستی در Etsy

 Etsyانتخاب افرادی است که اجناسی که به فروش می رسانند را خودشان میسازند.

هزینه 20 سنت برای هر جنس ذکر شده و 3.5٪ از قیمت فروش را Etsy از شما دریافت میکند. شما به طور مستقیم پول را دریافت می کنید و مسئول حمل و نقل کالا هستید. تنها ماهانه هزینه ای (بسته به آنچه که فروخته شد) می پردازید.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

8- فروش آنلاین در Instagram

 Instagram سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد جهان با مخاطبان بسیار فعال است که برای فروش لباس ، کالاهای دست ساز و محصولات خانه بسیار مناسب است. از اقلام خود برای فروش عکسی به همراه مشخصات عمومی آن آپلود کنید  و سپس حساب کاربری خود را با inSelly.com سینک کنید تا یک فروشگاه آنلاین از تصاویر Instagram داشته باشید. که در آن پرداخت ها توسط PayPal انجام میشود. این سرویس هزینه عضویت یا کمیسیون فروش از شما نمی گیرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش سوم

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش دوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

 

به اشتراک بگذارید