طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم

1- فروشگاه آنلاین خود را ثبت کنید.

یک نام کوتاه ، جذاب و آسان برای یادآوری را انتخاب کنید که منحصر به فرد هم باشد ، زیرا اسامی معروف از قبل گرفته شده اند. یک شرکت ثبت نام دامنه را جستجو کنید و نام های مختلف را امتحان کنید تا بتوانید یکی از آنها را که قبلا استفاده نشده است ثبت کنید.

اگر نامی که دوست دارین قبلا گرفته شده است ، خلاق باشید. با اضافه کردن اعداد ، یک کلمه اضافی کوچک یا خط تیره دوباره امتحان کنید. خدمات ثبت نام دامنه پیشنهاداتی را برای گزینه های نزدیک به نام اصلی ارائه خواهد داد اگر نامی که شما می خواهید گرفته شده است.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم

 

2- سرویس هاستینگ وب را انتخاب کنید.

پیدا کردن یک سرویس دهنده هاست خوب برای وب سایت شما بسیار با ارزش است ، زیرا این سایت ستون فقرات فروشگاه آنلاین شماست. اگر درست کار نکند ، فروش قطعا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. خدمات هاستینگ رایگان نیز در دسترس هستند ، اما از آنجا که شما در حال فروش محصولات آنلاین هستید ، باید برای خدماتی که نیاز دارید ، هزینه پرداخت کنید. اگر کسب و کار شما خوب باشد ، به فضای مناسب رشد نیاز خواهید داشت. اگر خودتان مایل به برنامه نویسی هستید یک سرویس هاست را انتخاب کنید که سفارشی سازی آن امکان پذیر است.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم

 

3- وب سایت خود را طراحی کنید.

وب سایت را خودتان طراحی کنید یا یک طراح فروشگاه آنلاین را استخدام کنید تا آن را برای شما طراحی کند. تاکید باید بر روی نمایش محصول خود و ایجاد آسانترین راه ممکن برای خرید مشتریان باشد. به دام وب سایت زرق و برق بیش از حد نیفتید. در طراحی یک فروشگاه آنلاین هرچه ساده تر ، بهتر!

راهی برای جمع آوری آدرس ایمیل پیدا کنید تا بتوانید تبلیغات و پیشنهادات ویژه ارسال کنید. مشتری نباید بیش از دو کلیک برای خرید محصول انجام دهد. فقط چند رنگ و فونت را برای استفاده انتخاب کنید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم

 

4- نرم افزار فروشگاه ساز انتخاب کنید .

نرم افزار فروشگاه ساز شما اجازه می دهد تا مشتریان محصولات خود را مشاهده و خرید مطمئن را انجام دهند. این نرم افزار اطلاعات مشتری و اطلاعات مالی را ذخیره می کند. در برخی موارد ، عوامل نرم افزاری فروش آنلاین برای بازاریابی  از طریق ارسال ایمیل به مشتریان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. قبل از انتخاب ، زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد شرکت ها  کنید ، زیرا انتخاب شما نقش مهمی در تجربه مشتریان و موفقیت شرکت شما خواهد داشت.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم

 

5- یک حساب تجاری ایجاد کنید.

شما باید یک حساب کاربری را با موسسه مالی و بانکی تنظیم کنید تا مشتریان بتوانند با کارت اعتباری پرداخت کنند. تنظیم شدن با یک بانک می تواند گران باشد ، ازین رو بسیاری از صاحبان فروشگاه های آنلاین کوچک با درگاه های واسط پرداخت به عنوان یک گزینه ارزان تر کار میکنند. البته بهترین روش دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و عقد قرارداد مستقیم با شرکت های پرداخت الکترونیک است. برای این منظور میهن سرویس می تواند به شما کمک کنید.


طراحی فروشگاه اینترنتی بخش دوم
 

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

 

به اشتراک بگذارید