طراحی فروشگاه اینترنتی بخش آخر

جذب و حفظ مشتریان

در بخش های قبل از سری مقالات طراحی فروشگاه اینترنتی ٬ چگونگی راه اندازی فروشگاه و استفاده از سرویس های جامع و آنلاین را توضیح دادیم. در این بخش از مقاله ٬ در مورد نحوه جذب مشتری و البته حفظ آنها توضیح خواهیم داد. بخش های اول تا سوم این مقاله را میتوانید در انتهای این مقاله مشاهده کنید.

 

1- فروشگاه خود را در فیسبوک و توییتر ارتقا دهید.

رسانه های اجتماعی راه های مهمی برای کسب و کارها ، به ویژه کسب و کارهای آنلاین ، برای بازاریابی هستند. با ایجاد یک حساب کاربری تشویق افراد به "لایک" و " اشتراک گذاری" صفحه فروشگاه خود را گسترش دهید.

مشوق هایی مثل یک تخفیف یا یک هدیه رایگان به مشتریان برای ارتقاء فروشگاه خود ارائه دهید و حساب ها را با اطلاعات در مورد محصولات و معاملات جدید به روز نگه دارید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش آخر

 

2- یک وبلاگ بسازید

 ترکیب محصولات خود با دانش تخصصی ، راهی عالی برای جذب افراد بیشتر به سایت شما است. اگر محصول شما مرتبط با مد است ، یک وبلاگ ساده و سبک ایجاد کنید که برخی از محصولات خود را هر از گاهی در آن معرفی کنید. راهی برای شرکت در مکالمات آنلاین مربوط به محصول شما که در حال فروش است پیدا کنید.

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش آخر

 

3- به مشتریان محصولات جدید را ایمیل کنید.

از یک برنامه ایمیل مانند MailChimp برای سازماندهی آدرس های ایمیل مشتری ها استفاده کنید و در ایمیل هایی با فرمت جذاب به مشتریان در مورد تخفیفات ، حراج ها و محصولات جدید اطلاع دهید. با این حال ، از این روش برای ارتباط با مشتریان سو استفاده نکنید؛ اگر ایمیل های زیادی ارسال می کنید ، ممکن است مشتریان اشتراک خود را لغو کنند.

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش آخر

 

پاسخ به سوالات شما :

• اصول اساسی یک کسب و کار آنلاین چیست؟

الفبای یک کسب و کار آنلاین عبارتند از: شناختن بازار خود ، داشتن محصولات و خدمات با کیفیت و سازگاری با رسانه های اجتماعی و ارتباط با بازار خود.

 

• آیا راهی برای راه اندازی وب سایت وجود دارد وقتی که پول نداریم؟

برخی از سازندگان وب سایت رایگان هستند ، اما با توانایی های محدود. شما باید سخت کار کنید تا آن را به یک سایت تبدیل کنید که خوب به نظر می رسد و در واقع کار می کند. همچنین باید آن را به نحوی تبلیغ کنید. این کارممکن است ، اما نیاز به کار زیادی دارد.

 

• من میخواهم یک بوتیک آنلاین باز می کنم. آیا باید فروشگاه اینترنتی خود را ثبت کنم و مالیات پرداخت کنم؟  آیا باید درآمد خود را به اداره مالیات گزارش کنم؟

بله! شما باید مالیات بر فروش و مالیات بر درآمد را پرداخت کنید. برای این منظور با یک مشاور مالیاتی مشورت کنید. البته درآمد تا سقف مشخصی که هر ساله توسط اداره مالیات تعیین می شود ٬ معاف از پرداخت مالیات است.

 

• آیا می توانم یک فروشگاه آنلاین بدون بازاریابی برای کسب و کارم ایجاد کنم؟

نه نمی توانید؛ در غیر این صورت ، کسب و کار شما پیشرفتی نخواهد کرد و یا هیچ ساختاری ندارد.

 

• به عنوان یک کودک آیا می توانم یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنم؟

بله ، اگر چه شما نیاز به پدر و مادر برای کمک به شما در راه اندازی کسب و کار و دریافت پول فروش خود دارید. (متاسفانه شما نمی توانید خودتان این تنظیمات آنلاین را انجام دهید.)

 

• آیا می توانید یک کتاب در مورد استراتژی های کسب و کار آنلاین پیشنهاد دهید؟

بچه و مدیر عامل نوشته Tom Pace  کتابی بسیار خوب است که می توانید آن را در آمازون پیدا کنید.

 

• با پولی که کسب می کنم چه کاری انجام می دهم؟

میتوانید آن را در بهبود فروشگاه آنلاین خود صرف کنید ، و یا آن را برای بعد ذخیره کنید! بستگی به شما دارد.

 

بخش اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش دوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

بخش سوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

به اشتراک بگذارید