حسابداری کسب و کار اینترنتی بخش دوم

یک روش حسابداری را انتخاب کنید

بهترین راه مدیریت حسابداری فروشگاه آنلاین شما ، استفاده از یک روش حسابداری آنلاین است. این نرم افزارهای مفید به طور کلی می تواند به راحتی در راه اندازی و کنترل حسابداری شما را کمک کند. آنها معمولا در فضای کلاود نیز یافت می شوند ، بنابراین شما می توانید به اطلاعات خود در هر کجا و هر زمان که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. برخی از سیستم عامل ها حتی به شما اجازه می دهند تا برنامه حسابداری را در سایت فروشگاهی خود ادغام کنید و همه چیز را برای شما آسان تر می کند. هرچند که انتخاب زیادی وجود دارد ، ما در اینجا گزینه های بهتر را برای شما در لیستی آورده ایم:

 

Wave

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Wave است این است که کاملا رایگان است. بدون دوره رایگان کوتاه مدت و بدون اشتراک ماهیانه ، 100٪ رایگان وتمام وقت. با Wave، شما می توانید کارهای حسابداری ، حقوق و دستمزد ، صورتحساب و بیشتررا انجام دهید. شما می توانید داده ها را به صورت خودکار از PayPal، Excel و بسیاری از منابع دیگر وارد کنید ، و به راحتی گزارشات ، درآمد و فاکتورها را ایجاد کنید. این نرم افزار یک انتخاب ایده آل  برای زمانی است که شما تازه شروع کرده اید و بودجه ای بزرگ ندارید. (https://www.waveapps.com/)

 

QuickBooks

به عنوان نرم افزار شماره یک حسابداری برای کسب و کارهای آنلاین کوچک ، شما می توانید چیزهای بزرگی از QuickBooks انتظار داشته باشید. این نرم افزار برنامه های حسابداری در محل و همچنین در فضای کلاود ارائه می دهند. QuickBooks را می توان با بسیاری از سیستم عامل های بزرگ فروش آنلاین ، از جمله Shopify، eBay، Etsy و آمازون ادغام کرد. این کار زمانبندی کارهای ورودی را به حداقل می رساند و به این معنی است که شما به راحتی می توانید موجودی و هزینه را پیگیری کنید. برای استفاده از این نرم افزار شما اشتراک ماهانه پرداخت می کنید (اولین ماه رایگان است) ، هزینه آن بستگی به بسته انتخابی شما فرق می کند. هر بسته دارای مزایای مختلف است و به نیازهای شما و اندازه فروشگاه شما بستگی دارد. (http://quickbooks.intuit.com/)

 

Kashoo

با استفاده از این نرم افزار صاحبان فروشگاههای کوچک قادر به انجام همه کارهای حسابداری خود ، مانند انجام تمام بخش های دیگر کار خود هستند. رابط کاربری ساده و واضح و ورود اطلاعات سریع و آسان است. شما حتی می توانید سیستم را با بسیاری از برنامه های مالی محبوب امروز ادغام کنید.

Kashoo ادعا می کند تنها یک روز طول می کشد تا یاد بگیرید که چگونه از برنامه خود استفاده کنید. اما با حمایت نامحدود ، می توانید مطمئن باشید که شما نیازی به یادگیری سریع آن ندارید. به عنوان یک مشتری Kashoo ، شما همچنین به یک منبع آموزش ویدئویی بزرگ دسترسی پیدا می کنید تا بتوانید از سیستم و حسابداری کسب و کار استفاده کنید. (https://www.kashoo.com/home)

 

Xero

یکی از رهبران بازار در حسابداری کلاود در انگلیس ، استرالیا و نیوزیلند ، Xero در خط مقدم نرم افزارهای حسابداری آنلاین است. آنها با شعار "کمک به کسب و کارهای کوچک در سراسر جهان"  طیف وسیعی از محصولات و خدمات نوآورانه ارائه میدهند. با بیش از نیم میلیون مشترک ، Xero شهرت خوبی برای ارائه روش ها های حسابداری آنلاین قابل اعتماد ، جامع و مفید دارد. برای فروشگاه های کوچک ، جریان نقدی ، فاکتورها ، پرداخت ها و حقوق و دستمزد می تواند نرم افزار حسابداری آنلاین آنها مورد استفاده قرار گیرد. برنامه های Xero همچنین امکان استفاده در تمام دستگاه های اصلی با اطلاعات ذخیره شده در کلاود برای دسترسی آسان در همه زمان ها فراهم می کند.  شما همچنین می توانید از امنیت چند مرحله ای ، پشتیبانی 24 ساعته رایگان و صدها سرویس دیگر بهره مند شوید.

Xero یک انتخاب محبوب حسابداری در سراسر جهان است ، بنابراین شما می توانید اعتماد کنید که توسط متخصصان مالی برای حرفه ای ها ساخته شده است. (https://www.xero.com/)

حسابداری کسب و کار اینترنتی بخش دوم

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

به اشتراک بگذارید