انواع پیوندها هم خوب و هم بد

کیفیت از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد ، زیرا Google شروع به مجازات و جریمه کردن وب سایت هایی کرده است که لینک های کم کیفیت یا اسپم ایجاد می کنند. در گذشته ، SEOقادر بود از مرزهای پرخطر عبور کند.

 

 

 

 

 

تکنیک هایی مانند ارسال مقاله و لیست دایرکتوری ها معمولا توسط شرکت های سئو توصیه می شود ، زیرا آنها به خوبی کار می کنند و در صورت انجام صحیح خطرات کمی را به همراه دارند. با این حال ، زمانهایی با معرفی به روزرسانی های Penguin از Google تغییر کرده است که وب سایت هایی را که دنباله این روشهای ساخت لینک کم کیفیت هستند به شدت آزار می دهد. در این فصل ، ما به انواع پیوندهایی که می خواهید و نباید در ساخت آن متمرکز شوید ، می پردازیم.

 

پیوندهای سرمقاله "طبیعی"

این نوع پیوند ، برای SEO مقدس است. در اصل ، این پیوندهایی هستند که حتی لازم نیست برای آن ها کاری بکنید زیرا به طور ویرایش شده توسط سایر صاحبان وب سایت ها ارائه می شوند. این بسیار کارآمد تر از تماس با کسی است که از او بخواهید که به شما پیوند دهند. با این وجود ، شما باید برای این کار یک دلیل خوب به کسی بدهید و باید روش های آگاهی تعداد زیادی از وبلاگ نویسان را از این دلیل پیدا کنید. یک مثال از یک دلیل خوب ممکن است مطالبی عالی باشد که شما ایجاد کرده اید و سپس آن را با چند وبلاگ نویسی مهم در میان گذاشته اید و از طریق آن فرآیند ، بلاگ نویسان بیشتری به طور طبیعی از آن آگاه شده اند. این کار دشوار است و می تواند زمان ببرد ، بخشی از آ ن به این دلیل است که این نوع پیوندها بسیار با ارزش هستند. آنها همچنین پیوندهایی هستند که گوگل غالبا به عنوان نمونه های عالی از آن استفاده می کند و این نشان می دهد که آنها آزمون زمان را تحمل کرده اند.

 

دستیابی به پیوند "پیاده سازی" دستی

این احتمالا یکی از متداول ترین انواع پیوند دهی است که شما برای یک سئو انجام می دهید ، به ویژه اگر تازه کار را شروع کرده اید یا کسب و کار اینترنتی تان هنوز کاملا کوچک و ناشناخته است. این شامل تماس دستی با صاحبان وب سایت و وبلاگ نویسان است ، از آنها بخواهید تا به شما پیوند دهند. مجددا باید برای موفقیت در برقراری پیوند با آن ها ، باید برای آنها دلیل ایجاد كنید ، باید با افرادی كه مرتبط هستند تماس بگیرید. اگر در حال تماس با افرادی هستید که هیچ ارتباطی با صنعت کسب و کار شما ندارند ، هنگام درخواست پیوند احتمالا دچار سردرگمی می شوند.

 

پیوندهای خود ساخته و غیر تحریری

این نوع پیوندها به طور کلی در این روزها در هم گره خورده است ، زیرا اغلب مطابق با روشهای کلاه سیاه است که هدف آنها فریب دادن موتورهای جستجو برای یک قطعه محتوا است ، در واقع هم مهم نیست و هم مهم است. با معرفی پنگوئن در سال 2012 (و ​​به روزرسانی های بعدی در مورد آن) ، گوگل شروع به کاهش ارزش و حتی مجازات این نوع پیوندها کرده است. به دلیل عدم دسترسی به این پیوندها ، آنها ذاتا وزن کمتری نسبت به سایر انواع پیوندها دارند. در گذشته ، آنها برای برخی از SEO ها که در وب سایت های خاصی کار می کنند مفید بوده اند ، اما اکنون باید در اجرای آنها خیلی احتیاط کنید. چند مثال که ممکن است پیش آید:

• نظرات وبلاگ که تعدیل نشده است
• مقاله هایی با متن ثابت بهینه شده
• دایرکتوری های مقاله
• امضاهای ارسال مهمان
• تبلیغات
• ابزارک های جاسازی شده
• جاسازی اینفوگرافیک
• صفحات پروفایل کاربر
• کتابهای مهمان
• امضاهای انجمن
• راهنماهایی که تعدیل نشده باشند

انواع پیوندهایی که برای پیگیری با استراتژی خود انتخاب می کنید باید به پروفایل پیوند موجود شما بستگی داشته باشد ، اما به طور کلی باید از پیوندهایی که اجازه ویرایش آنها داده نمی شود ، خودداری کنید. درعوض ، شما باید روی تاکتیکهایی که لینکهای سرمقاله به شما می دهد وقت بگذارید که ارزش افزوده ای روی وب سایت و کسب و کار آنلاین شما بگذارد.

به اشتراک بگذارید