استفاده از تکنولوژی برای به حداکثر رساندن کارایی بخش دوم

در بخش قبلی مقاله گفتیم:

چند بار این حرف را شنیده اید، "زمان پول است"؟

برای صاحب کسب و کار کوچکی که به سادگی نمی تواند زمان را هدر دهند، درست ترین حرف است.

فناوری فرصت های بی شماری را برای به حداکثر رساندن بازده در فعالیت های تجاری شما ارائه می دهد و به همین دلیل زمان شما را صرفه جویی می کند. هنگامی که کسب و کار شما کارآیی عملیاتی دارد، به شما فرصت بیشتری برای کسب و کار شما  می دهد و فروش را افزایش می دهد.

 

 

سیستم های مدیریت پروژه مبتنی بر وب

با توجه به ماهیت تلفن همراه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین ، منطقی نیست که فایل ها و دفاتر کاغذی را برای نگهداری اطلاعات و لیست های انجام شده داشته باشید. صدها سیستم مدیریت پروژه مبتنی بر وب وجود دارد که از هر لپ تاپ، تبلت یا دستگاه تلفن همراه با اتصال به اینترنت قابل دسترسی است.

شما می توانید سیستم های مدیریت پروژه ساده وب را انتخاب کنید که به سادگی لیست هایی را برای خودتان ایجاد می کنید که می توانید هر جا که می خواهید به کار خود بپردازید.

 به BrainDumpage دسترسی پیدا کنید. سیستمی با مجموعه ای کامل از ابزارهای مدیریتی مانند تقویم، پروژه های سازمان یافته توسط مشتری، لیست هایی با چندین کاربر برای دریافت وظایف و تعهدات، تایم شیت برای پیگیری زمان صرف شده برای هر پروژه و یا هر مشتری، و حتی سیستم هایی که اجازه می دهد رمز عبور دسترسی برای هر مشتری برای مشاهده پیشرفت کار داشته باشید.

Basecamp ایده آل برای طیف گسترده ای از ابزارهای مدیریت پروژه وب است، اگر مشتریان و پروژه های چندگانه را در یک زمان مدیریت کنید و اگر سازمان ها و افراد مختلفی باید به پروژه ها و لیست های کاردسترسی داشته باشند ؛ مناسب کار شماست.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید