آیا seo به معنای رشد بازاریابی و فروش است؟ بخش دوم

کمک SEO  به بازاریابی

SEO نقش مهمی در ترافیک صفحات فرود دارد. روش بازاریابی ورودی چیزی است که مردم را از طریق یک قیف با استفاده از محتویاتی که خریداران بالقوه را به تصمیم گیری خرید جذب میکند هدایت میکند.

بازاریابی ورودی قطعه دیگری برای رشد است. درک چگونگی مصرف اطلاعات مربوط به صنعت، محصولات و برند شما و اینکه چه محتوایی آنها را به تصمیم گیری در مورد خرید آنلاین هدایت می کند، ، باعث میشود بازاریاب ها منطق گردش کار را ایجاد می کنند.

 

استراتژی های بازاریابی خوب

یک استراتژی موفق برای ترافیک طبیعی متکی بر سرازیر کردن ترافیک از قیف به همان اندازه استراتژی SEO است که آن را پشتیبانی می کند موفق است. به یاد داشته باشید، SEO ترافیک به صفحه فرودی هدایت می کند که مردم را از طریق بخش عمده ای از استراتژی بازاریابی رشد خود هدایت میکنند.

نه تنها یک استراتژی SEO مبتنی بر ورودی، رتبه بندی صفحات فرود برای عبارات جستجو مناسب، بلکه برای خریداران هم مناسب است. به همین دلیل است که موضوع و محتوا به شدت روی رتبه بندی تاثیر دارد و خوانندگان را به خریداران تبدیل می کند و یک استراتژیSEO  برای همه مشتریها کار نمی کند.

همانطور که در مورد استراتژی های بازاریابی رشد گفته می شود یک مشتری ممکن است از یک روش استفاده کند که بر روی تبلیغات Google کار میکند مشتری دیگری در یک صنعت متفاوت ممکن است هرگز از تبلیغات پرداخت شده یا حتی SEO برای این موضوع استفاده نکند؛ لیست های ایمیل مشتریان با جریان های کاری استراتژیک ممکن است برای انها موثر باشد.

جستجوگرها ممکن است افراد خاصی را به سمت بالای صفحه هدایت کنند، اما یک گردش کار ورودی هوشمندانه به آنها آموزش می دهد که چرا یک محصول یا خدمات خاص بهترین راه حل برای مشکل آنها است.

SEO واقعا یک مرحله از رشد پایه بازاریابی است ؛ بنابراین این تعریف را از ذهن خود حذف کنید.

 SEOیک استراتژی است که که ترافیک را به وبسایت شما هدایت می کند که در آن خریداران بالقوه در مورد نیازهای خود، محصولات شما و اینکه چگونه شرکت شما می تواند بهترین راه حل برای نیازهای مشتری را پیدا کند، پیدا کنند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

به اشتراک بگذارید