7 چیزی که باید در یک سازنده وب سایت دنبال کنید بخش دوم

سازندگان وب سایت دارایی ها و ابزارهای عالی هستند. اگر تصمیم گرفتید که از آن استفاده کنید ، امیدواریم که آن را دوست داشته باشید. اگر شما در حال بحث در مورد کدام سازنده وب سایت هستید ، این پست هفت ویژگی مختلف را در هنگام انتخاب پلت فرم مناسب برای پروژه  ارایه می کند. این که آیا آن را برای یک وب سایت شرکت ، وبلاگ ، صفحه فرود ، فروشگاه تجارت الکترونیک و یا نمونه کارها ، یک سازنده وب سایت می تواند یک دارایی عالی برای کسانی از شما با چندین مشتری باشد ، زیرا شما مجبور نیستید طرح های خود ، دسترسی به پایان دسترسی و میزبانی تنظیمات از ابتدا در هر زمان را تنظیم کنید

 

 

4. پشتیبانی

سازنده وب سایت با کیفیت برای کمک به پاسخگویی به سوالات و رفع مشکل در صورت خرابی هر چیزی پشتیبانی خواهد کرد. به طور معمول ، سطح خدمات مشتری متفاوت است بسته به برنامه قیمت گذاری که شما انتخاب می کنید. برای مثال Duda، با پشتیبانی ایمیل شروع می شود و از طریق ایمیل ، چت و تلفن به تمام نقاط قوت می رود. با این حال ، وب سایت داود همچنین دارای منابع متعدد رایگان برای همه است ، مانند پایگاه اطلاعاتی ، پست های وبلاگ و وبینارها. Shopify دارای حجم گسترده ای از منابع رایگان برای هر کسی برای مرور است. آنها دارای پست های وبلاگ ، داستان های موفقیت ، Shopify آکادمی ، freebies مانند تصاویر سهام ، و سازنده آرم ، در میان منابع بیشتر است. آنها واقعا برای کمک به صاحبان فروشگاه های آنلاین بهترین شرکت های ممکن را اختصاص داده اند. علاوه بر این ، تمام برنامه ها با پشتیبانی 24/7 پشتیبانی می شوند.

 

5. میزبانی

اگر شما با تنظیم میزبانی از خود ناراحت هستید ، خرید یک دامنه را از سازنده وب سایت هنگام خرید یک طرح با آنها. به یاد داشته باشید ، بین اتصال دامنه به یک پلت فرم تفاوت وجود دارد و آنها آن را برای شما میزبانی می کنند. برای استفاده از وردپرس ، شما باید میزبان خود را تنظیم کنید و سپس دو را به هم وصل کنید. بسترهای نرم افزاری مانند Leadpages ، Squarespace و Weebly ارائه زیر دامنه رایگان در دامنه پلت فرم (به عنوان مثال ، designmodo.leadpages.com). اگر می خواهید همه چیز برای شما مراقبت شود ، یک پلت فرم مانند Shopify ، Wix ، Squarespaceor Jimdo را انتخاب کنید. شما می توانید دامنه خود را در یک مکان خریداری و میزبانی کنید. توجه داشته باشید که برخی از سیستم عامل ها یک دامنه سفارشی رایگان با برنامه های گران قیمت تر ارائه می دهند.

 

6. رمزگذاری SSL / HTTPS

رمزگذاری SSL / HTTPS برای امنیت مهم است. بهتر است که آن را داشته باشید و حتی اگر سازنده وبسایت آن را داشته باشد ، بهتر است. سازندگان وب سایت خود میزبان مانند وردپرس این قابلیت را شامل نمی شود ، زیرا رمزگذاری HTTPS به میزبانی شما وابسته است. با این حال ، Dude ارائه می دهد رمزگذاری HTTPS با تمام برنامه های خود ، همانطور که Weebly است.

 

7. SEO

در اینجا چیزی در مورد جستجوگرها وجود دارد. هر کسب و کار دارای توانایی استفاده از ترافیک جستجوی ارگانیک است. اما هر کسب و کار نیز دارای اولویت های مختلف SEO است. اگر شما به شدت به SEO متکی هستید ، ممکن است بخواهید وردپرس را به عنوان پلتفرم خود انتخاب کنید زیرا آن را با پلاگین های مختلف SEO مختلف برای کمک به بهینه سازی صفحات خود می آید. علاوه بر این ، بسیاری از قالب های وردپرس با در نظر گرفتن بهینه سازی جستجوگرها ساخته شده اند. ویکس ، Weebly و Duda نیز خیلی خوب پشته. این امر به ویژه هنگامی که به UX تلفن همراه و سرعت صفحه می آید ، که عوامل مهم رتبه بندی می باشد ، بسیار قوی است. توصیه من شخصی این است که از Squarespace دور بمانم. با توجه به ماهیت ساده Squarespace ، ابزارهای جستجوگرها محدود هستند و بهترین نتیجه را نمی دهند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید