7 ایده برای طرح تجاری خلاقانه

شروع کسب و کار خود بسیار استرس زا است، با دانستن بسیاری از چیزهایی که باید انجام شود، آسان است که خودتان را متقاعد کنید که انجام حداقل ها برای یک طرح تجاری کافی است.

هزاران طرح آماده کسب و کار وجود دارد، بنابراین همیشه می توانید فقط اطلاعات خود را در یکی از آنها قرار دهید و با آن کار کنید.

علاوه بر این، خیلی از افراد فقط طرح را برای دریافت بودجه نیاز دارند، و بعد از آن شما هرگز به آن نگاه دوباره نمیندازند.

طرح تجاری شما واقعا می تواند یک سند زنده باشد که اغلب برای اطمینان از عملکرد و رشد خود در مسیر استفاده می کنید.

به روزرسانی منظم طرح شما می تواند کمک کند تا تصمیم گیری های بهتری انجام دهید و به تمرکز شما کمک کند. این به دلیل رشد شرکت، مشتریان، کارکنان و سرمایه گذارانی که میخواهند آینده روشنی از کارتان را ببینند مهم است.

یک نمونه کلی طرح تجاری که فقط اطلاعات خود را در  آن وارد کردید کسی را شگفت زده نمیکند و برای شما الهام بخش نیست.

داشتن طرح مهم است، اما همان قدر مهم است که خسته کننده نباشد. اگر از یک طرح تجاری عمومی و بی عیب و نقص استفاده می کنید، حتی در مواردی کار سخت تر می شوید. اما تجربه میگوید که آخرین چیزی که شما در هنگام شروع کسب و کار خود دارید، داشتن زمان زیاد است تا ایده های خلاقانه برای طرح کار خود را رویا پردازی کنید.

قالب طرح خلاقانه تجاری

برای ایده کار جدید خود، طرح های تجاری خلاقانه زیر را نگاهی بیاندازید و تصور کنید تفاوت شما در پیشبرد اولین مانع عمده برای سرمایه گذاران چیست: جلب توجه آن به شکلی بزرگ!

 

1- طرح کسب و کار Infographic پاورپوینت

تجزیه و تحلیل بازار، جدول زمانی، آمار و غیره را در یک محیط گرافیکی جذاب ارائه به شما در این برنامه میشود. قیمت این برنامه 16 دلار است و امکان دسترسی به صدها اسلاید قابل ویرایش را می دهد.

 

2- Lean Canvas 1-page Business Plan

"شما می توانید تمام مفروضات و مدل های خود را در یک مکان داشته باشید،" شعار تبلیغاتی Lean Canvas است. آنها ادعا دارند که شما می توانید یک طرح کلی را در 20 دقیقه ایجاد کنید، در حالی که یک طرح تجاری کامل می تواند 20 روز طول بکشد.

 

3- StartupX PowerPoint Template

به لطف تغییرات زیادی که میتوانید ایجاد کنید این یکی از بهترین طرحهای تجاری پاورپوینت است.

 

4- Emaze

Emaze از آن جهت منحصر به فرد است که بیش از یک قالب است ، یک ابزار قابل ارائه جامع با هزاران  قالب است که شامل تجزیه و تحلیل نیز هست. اگرچه رایگان نیست  و نسخه دائمی آن 19 دلار در هر ماه است - اما ابزاری عالی برای تیم های کوچک است که تلاش برای ساخت یک برنامه با هم دارند.

 

5- Startup Pitch

طرح تجاری پاورپوینت که دارای قالب فرمت طراحی خلاقانه ای است که فوق العاده جذاب و منحصر به فرد است.

یک طرح ساده و برجسته که توجه ها را جلب می کند و به جایی که میخواهد منعطف میکند: به محصول شما و ایده کسب و کار جدید

 

6- PlanCruncher

PlanCruncher شما را از طریق مجموعه ای از سوالات ساده به فکر وامیدارد، و این امکان را برای بیان ایده های شما در پاراگراف های کوتاه(140 کاراکتر) فراهم میکند.

 

7- LivePlan

آیا متوجه شده اید که روند برنامه ریزی کسب و کار در حال حاضر به سمت خلاصه گویی رفته است؟ LivePlan یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده آسان برای استفاده است که در آن شما اطلاعات خود را وارد می کنید و دریک صفحه یک طرح تجاری یکپارچه و سبک برای شما ایجاد می کند.

یکی از این ابزارهای برنامه ریزی تجاری خلاق را امتحان کنید تا زمینه ای فراهم شود که توجه سرمایه گذاران را جلب کنید. از آنجا به بعد، فروش محصول به عهده شماست!

 

 

به اشتراک بگذارید