4 راه برای یافتن کلید واژه های کم حجم برای seo

همه می خواهند از کلمات کلیدی با حجم بالا رتبه seo بگیرند. چه کسی از جستجوی ارگانیک تعداد زیادی ترافیک ، تبدیل و فروش نمی خواهد؟ اما همه کسب و کارها نمی توانند برای کلمات کلیدی با حجم بالا رتبه خوبی بگیرند. این کلمات کلیدی فوق العاده محبوب هستند و از نظر رقابتی رتبه بالاتری دارند و این بدان معناست که سایت های بیشتری برای تعداد محدودی از نقاط در صفحه اول SERP رقابت می کنند. بنابراین اگر یک کسب و کار کوچکتر با یک سایت کم معتبرتر هستید ، چه کاری می توانید انجام دهید؟

 

 

 

خوشبختانه ، یک راه حل ساده وجود دارد: اضافه کردن کلمات کلیدی طولانی با حجم کم جستجو به استراتژی SEO خود. شما می خواهید بازدید کننده هایی را که به دنبال اطلاعات خاص از شغل شما هستند و یا آماده خرید آنلاین هستند را جذب کنید تا بتوانید فروش خود را انجام دهید. یک راه برای انجام این کار چیست؟ شما می توانید کلمات کلیدی کم رقابت را شناسایی و هدف گیری کنید تا شانس به مراتب بهتری برای رتبه بندی داشته باشید. در اینجا چهار روش وجود دارد که می توانید کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم را شناسایی کنید تا نتایج SEO خود را بهبود ببخشید:

1. از مطالب و جوامع ایجاد شده توسط کاربر بیشتر استفاده کنید

2. به دنبال مکالمه در شبکه های اجتماعی باشید

3. ایده های کلمات کلیدی را از YouTube بیرون بکشید

4- با تیم پشتیبانی مشتریان خود صحبت کنید

 

فراتر از استراتژی کلمات کلیدی سنتی

می دانید که موفقیت کلی سئو با کلمات کلیدی ارتباط تنگاتنگی دارد. بسیاری از دارندگان وب سایت از استراتژی کلمات کلیدی سنتی برای افزایش رتبه سایت خود استفاده می کنند. آنها هدف از کلمات کلیدی با حجم بالا ، نوشتن محتوا و انتظار برای نمایش در صفحه اول Google را دارند. این استراتژی می تواند مؤثر باشد ، اما زمان بر ، پرهزینه ، سخت است و اغلب نمی تواند به نتیجه برسد. گزینه های دیگری برای استراتژی SEO خود دارید. درعوض ، می توانید روی هدف قرار دادن کلمات کلیدی کم حجم ، به خصوص کلمات کلیدی طولانی تمرکز کنید. طبق راهنمای موتور جستجو ، آمازون هنگام استفاده از کلمات کلیدی طولانی ، 57 درصد از فروش خود را بدست می آورد. من حدس می زنم که شما به این فکر می کنید که چرا به نظر می رسد استراتژی کلمات کلیدی طولانی پر سود است. با استفاده از این تاکتیک ملموس ، می توانید از رقابت سخت جلوگیری کرده و هنوز هم مشتریان بالقوه را جذب کنید. اکنون ، من با این چهار روش جذب مخاطب و کشف کلمات کلیدی با حجم کم مناسب به شما نشان می دهم که موفقیت SEO شما را پشتیبانی می کند.

 

1. از مطالب و جوامع ایجاد شده توسط کاربر بیشتر استفاده کنید

سایت های محتوای تولید شده توسط کاربر و جوامع اجتماعی دو منبع خارق العاده برای یافتن کلمات کلیدی دست نخورده هستند. زیرا در اینجا جایی است که افراد کمتر به محتوا توجه می کنند ، اما طیف گسترده ای از فرصت های کلمات کلیدی را پوشش می دهند. این جایی است که افراد برای دریافت پاسخ سوالات خود به صورت آنلاین اقدام می کنند. اگر بتوانید فقط چند ساعت در این سایت ها وقت صرف کنید ، به راحتی خواهید فهمید که مخاطب هدف شما به چه نوع مباحث و سؤالاتی علاقه مند است و می توانید ایده های کلمات کلیدی را در این روند کشف کنید. خوشبختانه بسیاری از سایتها ، وبلاگها ، انجمن ها و اجتماعات عمومی و خاص مانند Reddit و Quora وجود دارد. بیایید نمونه ای از یک دفتر حقوقی را بررسی کنیم. با گذشت چند ثانیه از گشت و گذار در موضوعات در انجمن FreeAdvice ، تعدادی کلمه کلیدی بالقوه ، عبارات و سؤالات احتمالی جلب توجه می کند. نتایج عبارت "پرداخت حمایت از کودک" در Quora به گونه ای است که به نظر می رسد این یک کلمه کلیدی ارزشمند است. این کلمات کلیدی و سوالات به احتمال زیاد حجم جستجوی کمتری دارند ، اما ممکن است مربوط به مباحث مشابهی باشد که صدها یا هزاران جستجو و پتانسیل ترافیک بسیار بالاتر ایجاد می کنند. حالا خود را در این جوامع محدود نکنید. می توانید دسته ای از وب سایت ها را مانند Reddit و Quora با محتوای تولید شده توسط کاربر پیدا کنید. به عنوان مثال در eBay و Amazon توسط کاربران صدها بررسی  محصولات وجود دارد. در بیشتر موارد ، آنها پر از ایده های کلیدی هستند. برای یافتن کلمات کلیدی غیر قابل استفاده و کم رقابت ، می توانید بهCraigslist  ، AliExpress  ، Zappos و سایر سایتهای مشابه نیز نگاه کنید. فقط کافی است این سایت های UCG را مرتبا جستجو کنید و کلمات کلیدی تازه به دست آورید.

 

2. به دنبال مکالمه در شبکه های اجتماعی باشید

هنگامی که افراد نیاز به دریافت یک مشاوره یا راهنمایی دارند ، اغلب از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. محتوای ارسال شده در این سایت ها با مطالبی که برای جستجو انجام می دهید کمی متفاوت است. در شبکه های اجتماعی ، معمولا افراد با استفاده از همان زبانی که می خواهند با صدای بلند در یک مکالمه بپرسند ، سؤالات یا مشکلات خود را ارسال می کنند. برای رسیدن به مخاطبان خود ، باید بدانید که مشتریان شما چگونه در مورد موضوع شما صحبت می کنند ، ایده های خود را به اشتراک می گذارند و با سایر مشتریان تعامل می کنند. به همین منظور فیس بوک ، تلگرام و لینکدین مکانهای مناسبی برای کشف ایده های درخشان کلمات کلیدی کم حجم هستند. در بیشتر موارد ، کاربران در این سیستم عامل ها سؤال خود را ارسال می کنند. به عنوان مثال ، در عرض چند ثانیه از مشاهده یک گروه فیس بوک مرتبط با اعمال قانونی ، متوجه شده ام که بسیاری از افراد مباحث را به صورت سؤال ارسال می کنند که می تواند به شما در یافتن ایده هایی برای کلمات کلیدی استفاده نشده کمک کند. من می دانم که این کلمات کلیدی کاملا شکل گرفته نیستند ، اما این یک راه عالی برای بیرون کشیدن کلمات کلیدی جالب و ایده های جالب برای چک کردن هستند. اگر در فضای B2B کار می کنید ، پروفایل های LinkedIn می تواند ابزاری قدرتمند برای یافتن کلمات کلیدی ایده آل شما باشد. می دانید چرا؟ چون مردم معمولا توضیحات مفصلی در مورد دستاوردها ، مهارت ها و تجربه های خود در رابطه با جایگاه و موقعیتشان می نویسند.

 

3. ایده های کلمه کلیدی را از YouTube بیرون بکشید

YouTube از زمان راه اندازی در سال 2005 رشد انفجاری را تجربه کرده است. در حال حاضر YouTube هر ماه 2 میلیارد کاربر فعال را به خود اختصاص می دهد که نشان می دهد 5٪ افزایش بیش از 1.9 میلیارد کاربر ماهانه وارد شده است. YouTube در هنگام جستجوی افراد مختلف در YouTube ، معدن طلای ایده های کلمات کلیدی است. آموزش های مختلف ، فیلم ها ، اخبار صنعت ، پرسش و پاسخ و بررسی محصولات را نگاه و بررسی کنید تا راه های جدید برای استراتژی محتوای خود را پیدا کنید. اگر به YouTube نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که نظرات می توانند از داده های ویدئویی منتشر شده مفید و آموزنده تر باشند. زمینه های مختلف سوء تفاهم ، تخصص ها ، سوابق و تجربیات شخصی اغلب بین افراد در هر سنی بوجود می آید. این یکی از نقطه های اساسی برای بررسی اینکه دریابید مردم در مورد چه چیزی صحبت می کنند ، چگونه در مورد آن حرف می زنند و از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند، است. یک مورد مهم که باید بدانید: از YouTube برای همه تحقیقات خود در یک موضوع خاص استفاده نکنید. چون اغلب شامل اطلاعات نادرست ، غلط نویسی و تبلیغات مغرضانه محصولات مختلف است.

 

4. با تیم پشتیبانی مشتریان خود صحبت کنید

هنگامی که می خواهید ایده های کلیدی جدید را ایجاد کنید ، با تیم پشتیبانی مشتریان خود صحبت کنید ، چون آن ها خط مقدم شرکت شما هستند. آنها بیش از هر کس دیگری در سازمان شما با مشتریان سر و کار دارند. تیم پشتیبانی مشتریان شما می تواند در مورد سؤالات متداول ، نگرانی ها و مسائلی مرتبط با خدمات یا محصول آنلاین كه مشتریان با آنها تماس می گیرند ، اطلاعات واقعی ارائه دهند. پس از صحبت با آن ها می توانید اطلاعات موجود در وب سایت خود را تغییر داده و از برخی از الهامات کلمات کلیدی برای تلاشهای بازاریابی محتوا خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید لیست ها و ایمیل های چت آنلاین را برای یافتن سوالات واقعی از مصرف کنندگان بالقوه بررسی کنید. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید از یک تمرین نقشه ذهنی با تیم خود استفاده کنید تا دانش کلمه کلیدی را از آنها جمع آوری کنید. به عنوان مثال ، می توانید با عنوان "SEO محلی" شروع کرده و شاخه های موضوعی و شعبه های فرعی را که به آن باز می گردد ، رسم کنید.

 

روش انجام سئو با کلمات کلیدی کم حجم را تغییر دهید

سئو می تواند کار سختی باشد. رقابت با مارک های بزرگی که دارای بودجه های فراوان و منابع بازاریابی نامحدود برای کلمات کلیدی با رقابت بالا هستند ، دشوار است. اگر می خواهید موفقیت کلی SEO خود را تقویت کنید ، باید در بین مخاطبان هدف خود و مشتریان آنلاین قرار بگیرید تا موضوعاتی را که به طور فعال در جستجوی آنها هستند پیدا کنید. پیدا کردن کلمات کلیدی کم حجم مناسب کمکی به شما کمک می کند تا دیدتان را وسیع کرده و میزان دسترسی به محتوای آنلاین خود را بهبود ببخشید. بنابراین شروع کنید تا محتوای وب سایت خود را غنی تر کنید و آن را در موقعیتی قرار دهید تا از ترافیک ، هدایت ، انتقال  و فروش استفاده کنید!

 

به اشتراک بگذارید