11 دستورالعمل برای افزایش میانگین بازدید کنندگان در سایت بخش اول

آیا می خواهید میانگین زمانی را که کاربر در وب سایت شما می گذراند را افزایش دهید؟ مدت زمان کوتاه ماندن در سایت ، نرخbounce  شما را افزایش داده و تبدیل های شما را می کشد. در این مقاله ، 11 راه را برای افزایش متوسط ​​زمان ماندن بازدید کنندگان در وب سایت شما را عنوان خواهیم کرد.

 

 

 

 

چرا باید زمان ماندن بازدیدکنندگان را طولانی تر کنید؟

مدت زمانی که افراد در وب سایت شما می گذرانند ، نشانه روشنی از احساس آنها در مورد آن است. اگر کاربران سایت خود را بدون گذراندن وقت کافی برای دیدن سایت رها کنید ، در این صورت مشکلی وجود دارد که باید برطرف شود. رها کردن بازدیدکنندگان نرخbounce  شما را افزایش می دهد ، که به نوبه خود به طور مؤثر تبدیل های شما و در نهایت سود فروشگاه آنلاین شما را کاهش می دهد. می توانید به راحتی میانگین زمانی را که کاربر در وب سایت شما در Google Analytics می گذراند را بشناسید. این در گزارشات شما در قسمت (مخاطب ----> مرور کلی) نشان داده شده است. میانگین خوب برای متریک زمان صرف شده به این بستگی دارد که شما چه نوع محتوایی را ارائه می دهید. اگر یک مقاله طولانی است و میانگین زمان شما برای آن صفحه کمتر از چند ثانیه است ، پس آن صفحه و آن محتوا به توجه شما نیاز دارد. به عنوان یک صاحب سایت ، هدف شما باید این باشد که کاربران به مدت طولانی در سایت یا فروشگاه آنلاین شما بمانند تا آنچه را که باید ارائه دهید ببینند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید برای ماندگاری بیشتر بازدید کنندگان در وب سایت خود از آن ها استفاده کنید.

 

1. طرح خود را مرتب کنید

متوسط ​​کاربران وب قبل از تصمیم به ماندن یا ترک کردن ، کمتر از چند ثانیه را در یک سایت می گذرانند. این یک زمان کوتاه است ، که در آن شما باید آنها را متقاعد کنید که بمانند. بهترین راه برای انجام این کار تمیزو مرتب کردن طراحی سایت شماست. به سادگی به بالای وب سایت خود در نمای تلفن همراه و دسک تاپ نگاه کنید. مهمترین محتوای شما باید بالا برود کاربران شما هنگام فرود در سایت باید فورا قسمت مفید یک صفحه را مشاهده کنند. طراحی سایت ساده و درهم و برهمی باعث می شود کاربران نتوانند به راحتی آن را مشاهده کنند. اگر موارد کمتری برای بررسی وجود داشته باشد ، احتمالا کاربران تمرکز بیشتری دارند و طولانی تر می مانند.

 

2. بهبود خوانایی صفحات شما

همه ما وب سایت هایی را دیدیم که خواندن آنها دشوار است. خواندن تمام صفحات وب سایت خود را روی تمام دستگاه ها آسان کنید. اندازه فونت خود را برای خواندن آسان به اندازه کافی بزرگ کنید ، اما به اندازه کافی کوچک بماند تا از پیمایش غیر ضروری جلوگیری شود. پاراگراف های بزرگ را به آسانی به تکه هایی تقسیم کنید. مقالات خود را به چند بخش تقسیم کنید. به عنوان مثال : عنوان ، پاراگراف ، لیست فهرست و مقدار زیادی فضای سفید.

 

3. اضافه کردن تصاویر با کیفیت بالا

تصاویر جذاب ترین شکل محتوا در وب هستند. ما به عنوان انسان دوست داریم بیشتر از خواندن متن به تصاویر نگاه کنیم. به همین دلیل است که می بینید محبوب ترین وب سایت ها از تصاویر پس زمینه تمام صفحه در صفحات فرود خود استفاده می کنند. بهترین مکان برای یافتن تصاویر با کیفیت بهتر ShutterStock است. آنها هزاران تصویر ، بردار و نمودار دارند که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید در بسیاری از وب سایت ها تصاویر رایگان با کیفیت بالا پیدا کنید.

 

4- تصاویر خود را بهینه و زیباتر کنید

قبل از افزودن تصاویر به وب سایت ، آن ها را بهینه کنید. اکثر تصاویر با کیفیت بالا نیز تصاویر با قدرک تفکیک هستند. آنها در پیکسل ها ، تراکم پیکسل ها و حجم ، بزرگتر هستند. استفاده از آنها همانطور که هست ، روی سرعت صفحه وب سایت شما تأثیر می گذارد. به راهنماها نگاهی بیندازید و یاد بگیرید که چگونه تصاویر بهینه شده در وب را ذخیره کنید. از ابزارهای ویرایش تصویر مانند Canva و PiktoChart برای ایجاد گرافیک استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها می توانید برای وب سایت خود گرافیکی حرفه ای به همراه داشته باشید.

 

5. اضافه کردن ویدئو برای یک تجربه تعاملی تر

کاربران از سراسر جهان هر روز صدها میلیون ساعت فیلم در YouTube مشاهده می کنند. این واقعیت تنها برای اثبات اینکه چقدر کاربران فیلم را دوست دارند کافی است. ویدئو ها یکی از مؤثرترین ، تعاملی ترین و جذاب ترین شکل های محتوا هستند. افزودن فیلم به صفحات شما می تواند باعث افزایش جذب کاربر شود و مدت زمان ماندن کاربران را در وب سایت شما افزایش دهد.

 

6. ایجاد پیوند داخلی را به یک عادت تبدیل کنید

اطمینان حاصل کنید که هر مقاله یا صفحه در وب سایت شما پیوندهای داخلی دارد. افراد به این صفحات مراجعه نمی کنند مگر اینکه به آن صفحات لینک بدهید. آن را به یک عادت تبدیل کنید ، خواهید دید که سرعتbounce  شما کاهش می یابد. پیوند داخلی برای SEO سایت شما نیز مناسب است ، برای انجام این کار نیازی به خرید هیچ افزونه یا ابزاری خارجی ندارید. فقط مطمئن شوید که به متن و صفحات مرتبط با همان زمینه در وب سایت خود ارتباط می دهید.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید