نرم افزار مدیریت وظایف taskade

اهمیت استفاده از یک پلت فرم مدیریت وظایف برای همکاری تیم بدون درز در کسب و کار اینترنتی نمی تواند بیش از حد مورد توجه قرار گیرد. امروزه ده ها سیستم عامل مدیریت وظایف وجود دارد، اما یکی از موارد جالب Taskade است. شما ممکن است با چندین برنامه اینچنینی کار کرده باشید، اما Taskade کمی متفاوت است.

این ابزار مدیریت وظیفه آنلاین دارای افزونه های کروم و فایرفاکس است و انتظار می رود که این شرکت به زودی اپ iOS و Android را راه اندازی کند. اگر اضافه کردن افزونه ها را دوست ندارید، می توانید به سادگی از پلت فرم آنلاین استفاده کنید.

 

چگونگی کار با Taskade

برای شروع ، افزونه کروم یا فایرفاکس را انتخاب کرده یا به وب سایت شرکت بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه ثبت نام کنید.

شما می توانید از آدرس ایمیل خود یا حساب توییتر، گوگل پلاس و فیس بوک برای ثبت نام استفاده کنید.

 

نگاه اول

در توضیحات وبسایت ، Taskade این پلتفرم را تمیز، ساده و با طراحی زیبا با پس زمینه ها و تم های آرامش بخش توصیف می کند و شما با آنها موافق خواهید بود.

برخی از رایج ترین ابزارهای همکاری آنلاین، برای استفاده  پیچیده هستند و ، اما Taskade اینگونه نیست. در واقع، در نگاه اول، شما تقریبا می توانید بفهمید که چگونه از پلت فرم استفاده کنید. با استفاده از این پلت فرم وظایف، اهداف و ایده های روزانه و هفتگی خود را سازماندهی کنید.

 

امکانات نرم افزار به شرح زیر می باشد:

نقشه راه پروژه

این ویژگی یک ابزار مدیریت پروژه صفر تا صد اداره کار است. برای شروع مشارکت تیمی در یک کسب و کار ، لینک ارائه شده را کپی کنید و آن را به فرد یا تیمی که میخواهید از طریق ایمیل، پیامک یا هر سیستم دیگر که با آن راحت هستید میفرستید. این ابزار اعلان های خودکار را برای وظایف جدید ارسال نمی کند. با این حال، گیرندگان پیام شما مجبور نیستند حسابهای کاربری جداگانه برای همکاری با شما داشته باشند. فقط اگر مایل به استفاده بیشتر از ویژگی های پلت فرم هستند باید ثبت نام کنند.

 

یادداشت های جلسه

یک طرح کلی از پیش تعیین شده  برای جلسه وجود دارد، بنابراین شما کافیست تا نام شرکت کنندگان، دستور کار، یادداشت ها، تصمیم گیری ها و اقلام دیگر را اضافه کنید. و هنگامی که جلسه انجام شد، فقط روی دکمه اشتراک در بالا سمت چپ کلیک کنید و لینک را کپی کنید. دکمه اشتراک به شما امکان می دهد تا انتخاب کنید که آیا می خواهید فایل را ویرایش کنید یا فقط به اشترک بگذارید. شما همچنین یک کد لینک دریافت می کنید که می توانید به اشتراک بگذارید.

 

قیمت گذاری

این ابزار آنلاین رایگان است، اما شرکت می گوید که به زودی نسخه حرفه ای غیر رایگانی ارائه خواهد شد که با ویژگی های اضافی مانند بسته بندی با برچسب و تم ها همراه است.

 

سخن آخر

Taskade یک ابزار هوشمند است. کار با آن ساده و همانطور که به نظر میرسد راحت است. این شرکت در مورد ابزارهای شخص ثالثی که می تواند با آن ادغام شود، زیاد توضیحی نداده است، اما در عین حال، یک گزینه عالی برای هر صاحب کسب و کار که به دنبال یک پلت فرم مدیریت ساده و آسان برای استفاده میگردد است.

 

به اشتراک بگذارید