پیشرفت طراحی وب فلت

مدتهاست که طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن ها بر اساس آنچه در دنیای واقعی اتفاق می افتد ، تعیین شده است و برای اولین بار ، تاثیر دنیای واقعی UI ها و آیکون های برنامه تصور شده است. دکمه ها کاملا به دکمه شبیه هستند ، نوت بوک ها کاغذهایی را به عنوان پیش زمینه خود در آورده اند ، تقویم ها مانند تقویم هایی هستند که روی دیوار خود در خانه دارید. شما این ایده را می گیرید ، واقع گرایی ، به جای کارکرد ، وقتی در طراحی آنلاین صحبت می شود ، هدف بازی بوده است.

 

 

 

به جای طرح واقع گرایانه ساده

این تمام چیزی است که در حال حاضر تغییر می کند و عمدتا به تغییر در نحوه استفاده از ابزارها در اطراف ما بستگی دارد. ظهور گوشی های هوشمند و تبلت طراحان را وادار به فکر کردن بیشتر در مورد نحوه تعامل مردم با کارشان می کند و این منجر به حرکت از دکمه های bevelled و آیکون های ۳ بعدی به نوع بسیار ساده تر طراحی شده است.

 

طراحی تخت

با عنوان "طراحی فلت" ، این ایده احتمالا به بهترین وجه در ویندوز 8 UI و جدیدترین سیستم عامل اپل نشان داده شده است. بله دکمه هایی وجود دارد که تعاملی هستند ، اما بسیار تمیزتر و ساده تر به نظر می رسند. آنها کاربری به نظر می رسند و اصل این روند ، کارایی است. دکمه ها صاف هستند ، لبه های بلند و سایه ای وجود ندارد. رابط کاربر از لحاظ عملی ساده طراحی شده است. طراحی تخت کار بیشتری را از طراح می طلبد زیرا رنگ ، شکل و قلم از یک طراحی واقع بینانه مهم تر است. برای ایجاد یک اکانت ورود به سایت فروشگاهی به عنوان مثال ، مسطح ، طراح مجبور است از تمام مهارت های خود استفاده کند تا مطمئن شود فضاهای ورودی ، برچسب ها و دکمه اکشن به راحتی تشخیص داده می شوند و همچنین به وضوح روی صفحه ، نمایش داده می شوند.

 

طراحی یکنواخت و مسطح

طراحی تخت از طراحی اسکوئورمورفیک ، به ویژه برای آیکون ها ، فاصله گرفته است. دیگر لازم نیست یک آیکون به چیزی شبیه باشد که نمایانگر آن است (به عنوان مثال یک هدایت کننده مانند یک قطب نما) به جای آن ، طراحان فرم آزاد تری را با طراحی های خود شروع کردند. با این حال ، نحوه درک کاربران از عناصر طراحی هنوز اهمیت دارد. دکمه هایی که از مکتب فکری اسکوومورفیسم پیروی نمی کنند ، باید واضح و مشخص باشند. در غیر این صورت کاربر را گیج کرده و از سایت خارج می کند. طراحی باید از محتوای یک سایت پشتیبانی کند ، نه برعکس. از روندهای طراحی خود آگاه باشید ، اما در آنها محبوس نشوید. طراحی به کاربران کمک می کند تا از طریق سایت عبور کنند ، ابزاری که شما برای دکمه ها ، متن و رابط کاربر ارائه می دهید باید به این جریان کمک کنند ، اما این دلیل نمی شود که کاربر در وهله اول به سایت بیاید. همیشه بحث محتوا مطرح است.

 

روند طراحی

روند طراحی در گذشته ، از چارچوب های دیروزگرفته تا واقع گرایی cutesy بسیاری از برنامه های امروز تغییر کرده است. طراحی مسطح ازین قائده مستثنی نیست و همانطور که یک گرایش آنلاین است ، احتمالا بسیار سریع تر از گذشته خواهد بود. امروز اپل مد روز است ، اما فردا؟ امروز ویندوز 10 مدرن است ، اما فردا؟ و مشکل اصلی طراحی فلت با انبوهی از وسایلی است که ما برای دسترسی به محتوا از آن استفاده می کنیم. طرحی که برای یک صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است ، ممکن است به درستی بر روی یک تبلت یا گوشی هوشمند نمایش داده نشود ، به خصوص اگر یک app استفاده کنیم ، چه فلت باشد و چه واقعی.

 

ابتدا محتوا ، سپس طراحی

کاربران انتظار همین کارکرد را از تمام دستگاه ها دارند. آن ها انتظار دارند یک ظاهر طراحی شده یکسان نیز حاصل شود. پس زمانی که شما در حال طراحی سایت جدید خود هستید ، ابتدا از محتوا شروع کنید ، این همان چیزی است که کاربران می خواهند. در واقع کل طراحی چیزی بیش از یک روش برای حل مشکلات خاص نیست ، درواقع علت وجودی سایت است.

به اشتراک بگذارید