7 عادت  بسیار کارآمد طراحان وب

طراحی وب کار ظریفی است. طراحان وب به سه دسته تقسیم می شوند: عالی ، معمولی و ضعیف. دقیقا مانند هر شغل ، اکثریت قریب به اتفاق طراحان وب معمولا همانند سایر طراحان وب عمل می کنند. آنها فقط طرح های متوسطی تولید می کنند که هرکسی می تواند با یک الگو آن را انجام دهد. در مقابل این ها ، برخی از طراحان واقعا عالی نیز وجود دارند. این افراد از حسن تجارت خوبی برخوردار هستند. آنها به دنبال کمک به مشتریان خود هستند و مهارت های طراحی قابل توجهی نیز دارند.

 

 

 

بنابراین چه چیزی لازم است تا یک طراح وب ، عالی باشد؟ اگر بهترین طراح وب را برای پروژه خود می خواهید به دنبال چه افرادی هستید؟ طراحان خوب همه کارهای مشابه را انجام می دهند. در اینجا هفت عادت آنها ذکر شده است.

 

آنها چیزهایی را از دید شما می بینند

موثرترین طراحان وب واقعا شما و خواسته های شما را درک می کنند. آنها سؤالات زیادی می پرسند ، زمان زیادی را صرف صحبت کردن با شما در مورد کسب و کار آنلاین تان و مشتریان می کنند. تعجب می کنید کی می خواهند طراحی را شروع کنند. این بدان معناست که آنها تلاش زیادی برای درک چشم انداز شما می کنند و شانس بسیار بیشتری برای تولید یک طراحی مناسب مطابق خواسته شما می دهند.

 

آنها در مورد بازار شما تحقیق می کنند

شرکتها غالبا فکر می کنند وقتی می توانند حدس بزنند ، بازار آنلاین تجارت خود را درک هم می کنند. برای اینکه وب سایت شما واقعا کار کند و برای طراحی موثر باشد ، باید بازار آنلاین شما را هدف قرار دهد. طراحان وب موثر تا زمانی که تحقیقات بازار را انجام ندهند ، کار خود را شروع نمی کنند تا آنها بدانند که شما به دنبال چه کسانی هستید.

 

آنها می پرسند شما می خواهید به چه چیزی برسید

یک وب سایت فقط در صورتی کار می کند که نتیجه مطلوب داشته باشد. وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند که بسیار عالی به نظر می رسند اما هدفی جز به دست آوردن بازدیدکننده ندارند. یک طراح وب مؤثر می خواهد بداند که وب سایت شما برای دستیابی به هدف طراحی شده است تا بتواند در رویکرد طراحی قرار بگیرد.

 

آنها از مداد و کاغذ استفاده می کنند

حتی طراحان جوان که بخاطر استفاده از نرم افزار طراحی الکترونیکی مطرح شده اند ، برای ترسیم ایده های خود به مداد و کاغذ متوسل می شوند. آنها این کار را انجام می دهند زیرا حس بیشتری به دست می آورند که چه طرحی ممکن است به بهترین شکل ممکن کار کند. درست است ، برخی از طراحان هستند که هرگز از مداد و کاغذ استفاده نمی کنند. اما از طراحانی که وب سایت های برنده جوایز تولید می کنند بپرسید؛ بیشتر آنها ابتدا ایده ها را روی کاغذ ترسیم می کنند. تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد وقتی از مداد و کاغذ استفاده می کنیم مغز ما بیشتر درگیر می شود. نوشتن یا رسم با دست ما فعالیت ذهنی بیشتری نسبت به استفاده از صفحه کلید و نرم افزار ایجاد می کند. طراحان وب موثر به طور غریزی این موضوع را می دانند و برای شروع از مداد و کاغذ استفاده می کنند.

 

آنها فریم سیمی را به شما پیشنهاد می دهند

فریم های سیمی طرح هایی از صفحه وب هستند که هیچ چیزی جز باکس های موجود در آنها نیست که نشان می دهد هر عنصر یک صفحه کجا قرارخواهد گرفت. این بدان معنی است که شما از رنگ ها یا متن ساختگی یا عناصر طراحی واقعی منحرف نمی شوید. درعوض ، ذهن شما روی نمای کلی صفحه و نحوه عملکرد آن تمرکز دارد که مهمترین چیز است. طراحان وب موفق این را می دانند و ابتدا فریم های سیمی را به شما نشان می دهند.

 

آنها آزمایش مخاطبان را انجام می دهند

طراحان وب موفق می دانند که حتی اگر فکر می کنند طراحی فوق العاده ای را ایجاد کرده اند ، ممکن است مخاطبان هدف موافق نباشند. بنابراین آنها طرح را آزمایش می کنند ، بازخورد مخاطبان را دریافت می کنند و آماده هستند تا طرح های خود را مطابق با اطلاعات دریافتی تغییر دهند و تنظیم کنند.

 

آنها خدمات مشتریان خوبی ارائه می دهند

وب سایت شما قلب کسب و کار آنلاین شما است. طراحان وب موفق از این امر قدردانی می کنند و می دانند که واکنش آن ها نسبت به هر چیزی که با وب سایت شما ارتباط دارد، برای کسب و کار شما اساسی است. در نتیجه ، آنها به تماسها و ایمیل های شما سریع پاسخ می دهند. آنها مشاجره یا بحث نمی کنند. آنها همیشه لبخند می زنند ، حتی اگر فکر می کنند شما بی ادب هستید. فراتر و بالاتر از آنچه انتظار دارید ، اینکار را انجام می دهند. طراحان وب موفق می دانند که موفقیت آنها به درخشندگی آنها در طراحی بستگی ندارد بلکه به چگونگی برخورد با شما بستگی دارد.

بنابراین ، هفت مورد که باید در طراحان وب جستجو کنید را دیدید. شرکت های طراحی وب که این کارها را انجام می دهند ، تمایل به تولید وب سایت های فوق العاده ای نیز دارند.

به اشتراک بگذارید