کیفیت میزبانی

برای پورتال های وب مختلف ، زمانی که خواستار منابع سیستم و یا محیط هاست هستند ، انواع مختلفی از برنامه های میزبانی مناسب هستند. برای انتخاب مناسب ترین سرویس میزبانی وب سایت خود ، باید به آنچه نیاز دارید دسترسی داشته باشید ، چند بازدید در آغاز هر روز و در طولانی مدت و نیز هر گونه الزامات خاص دیگری که ممکن است نیاز باشد. مناسب ترین گزینه برای سایت های کوچک وب با چند صد یا چند هزار بیننده یک برنامه هاست اشتراکی می باشد. با این نوع میزبانی ، هر مشتری در یک فضای مشترک ، تنها به حساب خودش دسترسی دارد ، که کل هزینه را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. بسته های میزبانی وب متفاوتی وجود دارند که از یک میزبان به دیگری متفاوت هستند و سهمیه متفاوتی از فضای ذخیره سازی دیسک سخت و پهنای باند ، آدرس های پست الکترونیکی مختلف و غیره وجود دارد.

 

نکته خوب این است که شما می توانید بسته ای را دریافت کنید که نیازهای دقیق سایت شما را برآورده کند. شما مجبور نخواهید بود پول زیادی بابت بسته ای بپردازید که از آن استفاده نکنید یا از یک بسته با سایز کوچک که نمی تواند وب سایت شما را میزبانی کند ، استفاده کنید. ما در سایتمان مجموعه وسیعی از بسته های میزبانی مناسب برای پورتال های شخصی یا کوچک ارائه می کنیم که حتی سیستم های script فعال شده از قبل فعال مانند جوملا ، لینوکس ، ویندوز ، وردپرس و ... را فراهم می کنند. اگر با یک بسته ارزان تر شروع کنید وقتی به منابع بیشتری نیاز دارید ، ارتقا به یک برنامه بلند مدت تنها نیاز به یک کلیک ماوس دارد.

 

میزبانی وب مشترک

اشکال یک پلت فرم میزبانی وب مشترک این است که سرورهای وب برخی از برنامه های نرم افزاری نصب شده دارند و شما قادر به نصب برنامه های نرم افزاری جدید نیستید. برخی از پورتال های آنلاین ، بالاتر از همه پنجره های وب ، نیاز به برنامه های نرم افزاری برای فعال شدن سرور میزبانی شان در بسته میزبانی مشترک دارند ، شما می توانید تنها برنامه های نرم افزاری را فعال کنید که به دسترسی کامل root نیاز ندارند.

 

سرویس میزبانی مجازی خصوصی

برای وب سایت هایی که به دسترسی root سرور نیاز دارند یا اگر پورتال وب شما دارای تعداد 1000 یا حتی 1.000.000 بازدیدکننده در هر روز باشد ، چیزی که نیاز دارید یک سرور مجازی خصوصی و یا سرور اختصاصی است. سرور مجازی یک سرور نرم افزاری است که از سرور اختصاصی تقلید می کند و دقیقا به همان شکل اجرا می شود.

 

سرورهای شبکه مجازی

این بسته ها بطور سنتی دسترسی کامل دارند و می توانند از طریق یک برنامه نرم افزاری توسط مشتری ، به صورت خودکار از تامین کننده میزبانی وب ، راه اندازی شوند. مشابه بسته های میزبانی هاست ، سرور مجازی خصوصی و بسته های اختصاصی منوط به آنچه که تامین کننده ارائه می دهد ، ویژگی های متفاوتی دارند. بسته میزبانی سرور مجازی ، ذخیره سازی داده ، حافظه دسترسی تصادفی و سهمیه های مصرف واحد پردازش مرکزی را تضمین کرده است که گاهی اوقات می تواند برای دوره های زمانی کوتاهی توسعه داده شود. با یک سرویس میزبانی وب اختصاصی ، تنها عامل محدودکننده ، پیکربندی سخت افزاری است که از آن استفاده می کند و می تواند با تغییر و یا الحاق مولفه ها پیکربندی شود. سرور مجازی میزبانی ساده تر است زیرا شامل نرم افزارهای مجازی سازی است که می تواند برای راه اندازی مجدد آن ، نصب برنامه ها ، بررسی آمار و غیره استفاده شود. مدیریت یک سرور میزبانی اختصاصی پیچیده تر است ، بنابراین چنین چیزی به کاربران باتجربه توصیه می شود.

 

سرورهای اختصاصی

برخی از میزبان های وب به مشتری بسته میزبانی وب سرور اختصاصی را ارایه می کنند. این می تواند در همان بسته یا یک بسته دیگر گنجانده شود.

قبل از انتخاب …

برنامه ریزی برای طرح میزبانی عالی حیاتی است چون می تواند تاثیری بر عملکرد پایدار یک وب سایت داشته باشد. قبل از دریافت یک بسته ، مزایا و معایب را بررسی کنید ، تمام الزامات پورتال های آنلاین را بررسی کنید تا به درستی انتخاب کنید ، به خصوص اگر برنامه ریزی کرده باشید و اگر هنوز شک دارید کدام سرویس میزبانی برای شما مناسب است ، از اپراتورهای چت زنده مان سوال کنید یا با ما یک تماس بگیرید. بخش فروش ما خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند و به تمام سوالات شما پاسخ دهند.

به اشتراک بگذارید