انتخاب کلمات کلیدی مناسب گامی مهم در جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما است. کلمات کلیدی محتوای وب سایت خود را به طور دقیق توصیف کنید. کلمات کلیدی را می توان به عنوان شاخصی از فصل های مجزای یک کتاب تصور کرد. در مقابل دسته ها ، کلمات کلیدی ، سلسله مراتبی نیستند ، بنابراین هیچ "کلید واژه ای" وجود ندارد. کلمات کلیدی برای SEO هستند ، چرا که موتورهای جستجو برای ارایه نتایج مناسب از کلمات کلیدی استفاده می کنند. کلمات کلیدی را تنظیم کنید تا بتوانید به تعداد زیادی از بازدیدکنندگان دسترسی داشته باشید. در مورد این که از کدام کلمات کلیدی برای جستجوی یک موضوع خاص در موتورهای جستجو استفاده خواهید کرد ، فکر کنید.

 

 

مثال: شما یک وب سایت آشپزی را اداره می کنید که در آن در وبلاگ خود درباره دستور العمل ها ، نکات غذایی و سلامتی صحبت می کنید.

شروع با مقوله های کلی :

دستورالعمل
تغذیه
سلامتی

سپس این ها را می توان با شاخه های زیر بسط داد:

نودل
سوپ
سالاد
پخت

کسی که برای اولین بار از وب سایت شما دیدن می کند ، می داند که وب سایت شما در مورد آشپزی ، تغذیه و سلامتی است. حالا اگر شما یک شغل ایجاد می کنید، برای مثال ، یک دستورالعمل گیاهی برای کودکان ، استفاده از کلمات کلیدی برای این پست که محتوا را منعکس می کنند می تواند موارد زیر باشد:

دستورالعمل ، کودکان ، کربو هیدرات پایین ، گرم ، گیاهخوار ، عاری از گلوتن ، سالم ، ساده و غیره.

اکنون اگر کسی به دنبال یک دستور غذای گیاهی است ، احتمالا وارد یکی از این کلمات کلیدی می شود و به سمت پست شما می آید. شما می توانید هر کلمه کلیدی را هر چه می خواهید تنظیم کنید. کلمات کلیدی مناسب و معنی دار را انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید محتوایی که ارایه می شود برای مخاطب شما مناسب است.

 

استفاده از کلمات کلیدی عینی

واژه های کلیدی و محسوس دارای مزایایی هستند. مثال : شرکت های نرم افزاری که تنها از واژه "نرم افزار" استفاده می کنند با بسیاری از شرکت های دیگر در لیست نتایج رقابت می کنند و در نتیجه به سرعت در پایین لیست قرار می گیرند. اگر یک توصیف عینی ، مانند "مدیریت پرسنل نرم افزاری" به جای آن استفاده شود ، تعداد شرکت های رقیب به شدت کاهش می یابد. درست است که کلمات کلیدی و عبارات جستجو نتایج کمتری تولید می کنند ، اما شرکت شما در نتایج بالاتری قرار می گیرد. در دراز مدت ، این کار بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت سرازیر می کند.

 

ما فقط در مورد یک استراتژی تصمیم گیری می کنیم

با این حال ، هیچ دلیلی وجود ندارد که تنها یک استراتژی را انتخاب کنید. می توانید از هر دو فرمول کوتاه ، مختصر و جامع تر استفاده کنید. با این حال ، اگر شما به طور کامل دومی را نادیده بگیرید ، ممکن است بسیاری از موارد را در نتایج جستجوی تخصصی از دست بدهید. حالا اگر بخواهید کلمات کلیدی خود را تراز کنید ، باید توجه داشته باشید : فرمول یک کلید واژه بیشتر می تواند نه تنها برای بهینه سازی موتور جستجو ، بلکه برای تبلیغات برای هر کلیک (PPC) مفید باشد. این اصل مشابه را در نظر داشته باشید : مردم کمتری تبلیغ شما را می بینند اما هر کسی که آن را می بیند نیز به سمت وب سایت شما جذب می شود.

به اشتراک بگذارید