کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

در روش واسطه گری ابزار اینترنتی (وب سایت یا نرم افزار موبایل) به عنوان یک واسطه که خریدار و فروشنده را به هم متصل می کند ، عمل می کند. و همچنین راهی برای کسب درآمد آنلاین است.
کسب درآمد فروشگاه های آنلاین در این حالت براساس دریافت کارمزد به ازای هر معامله یا براساس دریافت حق آبونمان از مشترکین سایت است. نحوه دریافت کارمزد به این صورت خواهد بود که خریدار مبلغ را به حساب فروشگاه اینترنتی واریز می کند و سایت به فروشنده اعلام می کند که کالا را ارسال کند ، سپس در صورتی که خریدار ، دریافت کالا با کیفیت مورد نظر را تایید کرد ، سایت مبلغ معامله را با کسر کارمزد به حساب فروشنده واریز می کند.

وجود چنین مدلی باعث می شود که حس اعتماد بیشتری در خریدار ایجاد شود و به همین دلیل در ایران و کشورهای خارجی استقبال خوبی از این مدل شده است.

 

مراحل

1- وب سایت و نام دامین خود را دریافت کنید

هاست های رایگان وب را فراموش کنید چون اعتماد خریداران برای خرید محصولات شما را جلب نخواهد کرد.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

2- یک محصول یا محصولات با حقوق فروش مجدد برای فروش بخرید

محصولات دیجیتال مانند کتاب الکترونیکی و نرم افزار بیشترین آمار محصولات با مجوز فروش دوباره هستند. بهترین چیز این است که شما نیازی به حمل محصول ندارید یا نگران نیستید که موجودیتان تمام شود زیرا محصولات دیجیتالی را مشتریان شما می توانند بارها دانلود کنند بدون آنکه کاهش یابد. یکی دیگر از مزایای این است که شما نگران تحویل کالا نیستید زیرا زمانی که مشتری شما سفارش داد می تواند محصول را به دسکتاپ خود دانلود کند و نیازی به نگرانی در مورد هزینه حمل و نقل یا بسته بندی ندارید. دسترسی فوری و دانلود سریع باعث می شود محصولات دیجیتال جذاب باشد.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

3- یک پردازنده پرداخت برای جمع آوری پرداخت های از طریق کارت اعتباری داشته باشید

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

4- صفحه فروش محصول خود را آپلود کنید و صفحات را به وب سایت خود متصل کنید

اکثر محصولاتی که با حقوق فروش مجدد عرضه می شوند ، دارای یک صفحه فروش از پیش طراحی شده و گرافیک همراه برای آن محصول هستند ، بدین معنا که شما نباید نگران ایجاد یک صفحه فروش خود برای محصول باشید. هنگامی که صفحات را با لینک پرداخت خود در پایین صفحه و محصول در وب سایت آپلود کرده اید ، تقریبا آماده شروع سفارشات آنلاین هستید.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

5- دریافت ترافیک هدفمند به وب سایت شما

اگر محصول شما در مورد "نحوه آموزش سگ" باشد ، باید صاحبان سگ ها از وبسایت شما بازدید کنید ، بنابراین نه به هر ترافیکی ، بلکه ترافیکی هدفمند نیاز دارید. شما می توانید از تبلیغات موتور جستجو در گوگلPay Per Click مانند Adwords استفاده کنید یا می توانید از e-zine  برای تبلیغات استفاده کنید. بسیاری از e-zines ها به شما اجازه می دهند که تبلیغات انفرادی را به لیست ایمیل خود ارسال کنید. این به این معنی است که شما برای تبلیغات ایمیل هزینه می کنید تا منحصرا با پیشنهاد وبسایت شما به تمام مشترکین آن ezine ارسال شود که گران باشد ، اما اغلب بهترین ترافیک هدفمند برای شما تولید می کند .شما حتی می توانید در فروم ها  پست ارسال کنید یا مقالات را با لینک به وب سایت خود بنویسید. این ها همه راه های عالی برای دریافت ترافیک هدفمند به فروشگاه شما و صفحه فروش مجدد محصول می باشد.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

6- آدرسهای ایمیل را جمع آوری کنید

شما نیاز به یک مکانیزم برای جمع آوری آدرس های ایمیل ، یعنی یک فرم که مردم می توانند به لیست پستی شما اضافه شوند دارید. افزایش لیست ایمیل ها مهم ترین فعالیت برای تمرکز تلاش هایتان است. اگر ترافیکتان را از تبلیغات دریافت می کنید زمانی که مشتریان از فروشگاه آنلاین شما عبور کنند ، برای همیشه رفته اند ، مگر آنکه جزئیات آنها را جمع آوری کنید. این  همان جایی است که عضویت در لیست پستی شما بسیار حیاتی است.اغلب فروشندگان محصولاتی با حقوق فروش مجدد ، مشتریان خود را به یک صفحه مشخص هدایت می کنند که تنها دو گزینه را برای بازدید کننده ارائه می دهد. گزینه اول این است که برای حرکت به صفحه بعد بروید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. گزینه دوم این است که صفحه را ترک کنید. اغلب ، یک هدیه رایگان یا یک دوره رایگان یا یک کتاب کوچک الکترونیکی به عنوان یک پاداش برای شخصی که در لیست پستی آنهامشترک میشود در نظر میگیرند.  با استفاده از خدماتی مثل Aweber یا GetResponse ، کل فرایند ایجاد فرم ها ، پیگیری پیام ها و ایجاد لیست پستی شما بسیار آسان و قابل کنترل است وشدیدا توصیه میشود.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

7- بازدیدکنندگانی که در اولین بازدید خود خریدی نکرده اند را پیگیری کنید

بعضی از افراد به لیست پستی شما مشترک شده اند و محصول شما را خریداری کرده اند ، اما بسیاری دیگر از آنها مشترک شده اند ولی خریدی انجام نداده اند. می توانید یک سری ایمیل ، که قبلا در سرویس پاسخ خودکار خود (مانند Aweber) ایجاد کرده اید به آنها ارسال کنید. این به طور خودکار در فواصل زمانی تعیین شده توسط شما ارسال می شود تا دلایل خوبی برای بازبینی وب سایت شما ارائه دهند. که ممکن است پاسخ به 3 سوال که مردم درباره محصول شما پرسیده اند یا شاید یک ایمیل از پیشنهادات هیجان انگیز و یا حتی یک ایمیل شامل نکات بیشتر با لینکی به وب سایت شما در پایین ایمیل باشد. مهم این است که آنها  دوباره از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند.

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

8- محصولات جدیدی را با حقوق فروش مجدد که برای مشترکین شما اهمیت دارد  پیدا کنید و آنها را  تشویق کنید از شما به جای رقبایتان خرید کنند!

کسب درآمد آنلاین با فروش واسطه ای

 

 

به اشتراک بگذارید