چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

در بسیاری از سازمان ها مشکلی که همواره رایج بوده ، فقدان عناصر سازمانی مهم است. تنظیم این عناصر تنها چند ساعت زمان می برد اما در کار و رویارویی با دردسرهای کاری بیش تر از ارزش چند ساعت شما را نجات می دهد.

چه باور داشته باشید چه نه در زمان تجارت اینترنتی ، سازمان یکی از عناصر مهم برای کسب موفقیت است. این ها اسرار کلیدی و مهمی هستند که به موفقیت اینترنتی شما کمک می کنند.  

  

1- امور مالی مربوط به کسب و کار خود را از امور مالی شخصی خود جدا نگه دارید.

دو سه تا کارت اعتباری داشته باشید که فقط از آن ها برای خرید اینترنتی استفاده کنید.

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

2- از کارت های اعتباری تا زمانی استفاده کنید که آن ها را ماهیانه تسویه کنید.

اگر قصد ندارید که کارت های اعتباری خود را ماهیانه پرداخت کنید باید برای مواجه با دردسرهای زیادی برنامه ریزی کنید. اگر از آمازون یا کتاب فروشی مورد علاقه خود درمورد مسئولیت پذیری امور مالی کتابی تهیه کنید ، نویسنده هم همین موضوع را به شما خواهد گفت. پرداخت ماهیانه کارت های اعتباری به همان اندازه در تجارت اینترنتی مهم است که در موارد شخصی اهمیت دارد.

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

3- در صورت امکان چند نوع از نرم افزارهای مالی را بگیرید.

بعضی از افراد با نرم افزارهای مالی Quickbooks شروع کرده اند و به خوبی انجام داده اند. چند نوع از نرم افزارهای Quickbooks ممکن است برای افراد غیر حرفه ای و افرادی که تازه شروع به کار کرده اند مفید باشد و به آن ها کمک کند.

بعضی از افراد از پیچیدگی نرم افزارهای مالی شکایت می کنند اما ثابت شده است که بهترین برنامه برای حسابداری تجارت های آنلاین است. اگر شما نمی توانید نرم افزارهای مالی Quickbooks  را تهیه کنید سپس از spreadsheet استفاده کنید. همچنین ابزارهای دیگری هستند که شما به آن ها احتیاج دارید و اهمیت دارند.  

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

4- هر کاری که انجام می دهید سعی کنید موضوعات کاری را از موضوعات شخصی مثل وقت جدا نگه دارید.

این مقاله درمورد مدیریت زمانی نیست. مقالات زیادی در این مورد وجود دارد. فقط سعی کنید برای وقت خود برنامه ریزی کنید تا بتوانید به کار خود وسعت دهید و همچنین برای وقت شخصی خود را مدیریت کنید تا بتوانید به موضوعات دیگر رسیدگی گنید. وقتی برای کار خود برنامه ریزی کردید جلوی تلیزیون نروید و دنبال فیلم مورد علاقه خود نگردید.  

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

5- تعدادی قفسه تهیه کرده و اسناد خود را در آن قرار دهید.

بعضی از افراد فکر می کنند اگر تجارتی آنلاین داشته باشند اسناد آن ها زیاد نخواهد بود اما در واقع موضوع این نیست.

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

6- اگر  در حین تجارت بعضی از محصولات خود را بفروشید باید از سفارش مشتری ها و همچنین سفارش دست فروش ها یک کپی تهی کنید.

همچنین شما باید از طریق کارت اعتباری و اظهارات بانک و چندین نوع از اسناد دیگر آن ها را دسته بندی کنید. حتی اگر تمام کارهایی که ا نجام میدهید مربوط به تجارت باشد ، شما هنوز باید فایلی را به لیست کالاها اختصاص دهید. یک پاسخگو خودکار ، میزبانی وب یا نرم افزارهایی از قبیل SEO گرانبها هستند.

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

 

7- بکارگیری یک سیستم کپی برداری برای اطلاعاتی که لازم دارید.

مثلا کپی برداری از محصولات ، از محصولاتی که شما می خرید ، چیزهایی که می فروشید و چیزهایی که می سازید کپی می گیرد. شما به یک سیستم کپی برداری از نشریه احتیاج دارید تا بتوانید از مقالاتی که می نویسید ، مقالات آنلاین ((e-zines کپی بردارید.

داشتن این کپی ها باعث افزایش سفارشات شده و در تجارت شما یک حس آرامش می دهد که در غیر این صورت باعث عصبانیت و استرس می شود.

چگونگی سازماندهی موفقیت در تجارت اینترنتی

به اشتراک بگذارید