چگونه وب گردی شخصی خود را در محیط کار پنهان می کنید بخش اول

قبل از ساعت 5 ، شما بایستی یک خرید آنلاین انجام دهید و یا این که سایت مورد نظر خود را برای به روز رسانی ها چک کرده و یا این که نفسی راحت به خاطر کار خسته کننده بکشید. به هر دلیل شما می خواهید در اداره وب گردی کنید بدون این که رییس شما در مورد این رفتار آگاهی یابد. و با چند روش ، شما می توانید این کار را انجام دهید. از ابتدا ، بدانید که هیچ شیوه مطمئنی در این خصوص وجود ندارد. در صورتی که کارفرمای شما مالک کامپیوتری است که شما از آن استفاده می کنید و شبکه ای است که شما به آن متصل هستید ، شما هیچ گونه تضمینی برای پنهان کردن فعالیت های آنلاین خود نخواهید داشت.

در صورتی که رابطه خوبی با مدیریت ارشد دارید و تنها می خواهید تا اندکی از قوانین سرپیچی کنید ، چک کردن رسانه های اجتماعی به جای هک کردن زیر ساخت های دولتی- در این جا چند نکته برای پنهان کردن وب گردی غیر مرتبط با کار ارایه شده است.

 

حالت امنیتی را روشن کنید.

اگر مشغول انجام کاری غیر از کسب و کار در اینترنت هستید ، نمی خواهید ردی از فعالیت خود را پشت سر بگذارید. حالت خصوصی یا ناشناس میتواند کمک کند. با استفاده از این تنظیم ، هنگامی که پنجره خصوصی خود را ببندید ، مرورگر به طور خودکار جزئیات صفحاتی را که بازدید کرده اید پاک می کند و همچنین هر داده موقت که وارد سیستم شده اید. این کار عالی است اگر شما می دانید که شخص دیگری کامپیوتر رایانه خود را به اشتراک می گذارد یا اغلب تاریخچه خود را چک می کند ، زیرا در این صورت آنها نمی توانند ببینند که شما آنلاین هستید. گفتنی است که مرور خصوصی محدودیت دارد. اگر از طریق شبکه اداری به اینترنت دسترسی پیدا کنید و کارکنان فناوری اطلاعات کارفرمای خود توجه خود را جلب کنند ، حتی وقتی که حالت ناشناس فعال هستند ، می توانید ببینید چه اتفاقی افتاده است. تنها پس از این واقعیت است که این حالت تاریخ خود را پنهان می کند.

هر مرورگر بزرگ مدرن گزینه ای برای باز کردن این پنجره های خصوصی را فراهم می کند. در Chrome، در دکمه منو (سه نقطه) در بالا سمت چپ کلیک کنید و پنجره ناشناس جدید را انتخاب کنید. در فایرفاکس ، منو (سه خط افقی) را در بالا سمت چپ باز کنید و پنجره جدید جدید را انتخاب کنید. در Microsoft Edge، روی دکمه منو (سه نقطه) در بالا سمت چپ کلیک کنید ، و بعد پنجره New InPrivate را کلیک کنید. در نهایت ، در Safari، File> New Private Window را انتخاب کنید.

 

میان برهای خود را بشناسید

آیا رییس شما عادت دارد دور میز ها بچرخد و کارهای شما را چک کند؟ شما نمی خواهید که آن ها در وسط رزرو پرواز برای تعطیلات بعدی وقت شما را بگیرند. بنابراین ، چند میانبر صفحه کلید را که می توانید به سرعت برای ایجاد فعالیت خود پنهان کنید ، زمانی که کسی در حال نزدیک شدن است ، یاد می گیرید. سپس می توانید پنجره مرورگر را تا زمانی که ساحل روشن است ، بازگردانید.

در ویندوز Ctrl + W زبانه فعلی در یک فلاش را بدون توجه به مرورگر مورد استفاده شما (Chrome، Firefox، Edge) بستگی خواهد داشت ، اما هر زمان که در پنجره بود ، از دست خواهد داد. یکی دیگر از گزینه ها این است که تمام پنجره های در حال باز شدن را با Win + D به حداقل برسانند. این یک دسکتاپ خالی است که ممکن است غیر مجرایی باشد ، اما به نظر میرسد که شما هر کاری را انجام ندهید. ما یک ترفند سریع Alt + Tab پیشنهاد می کنیم که شما را به برنامه دیگری متصل می کند (معمولا قبل از اینکه مرورگر را باز کردید). فقط مطمئن شوید که برنامه ای که تغییر می دهید یک کار مناسب است.

اگر از یک رایانه Mac استفاده می کنید، مجموعه ای مشابه از گزینه ها دارید، اما آنها بر ترکیبات مختلف صفحه کلید متکی هستند. هر مرورگر macOS (کروم ، فایرفاکس و سافاری) به شما اجازه می دهد تا زبانه جاری را با میانبر Cmd + W ببندید. برای به حداقل رساندن تمام پنجره های باز ، شما باید Cmd + F3 را ضربه بزنید. در نهایت ، برای سریع بین برنامه ها، میانبر Cmd + Tab است.

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید