چگونه می توانیم کد کوپن را به وب سایت خود اضافه کنیم؟

با اضافه کردن کد کوپن به فروشگاه اینترنتی خود میتوانید چرخش مالی خوبی ایجاد کنید. ارائه کدها در قالب ایمیل به مشتریان به شما در ایجاد لیست پستی کمک می کند؛ ارائه تخفیف از طریق شرکایتان کمک خواهد کرد که محصولات خود را با برنامه وابسته ارتقا دهند؛ و البته همه دوست دارند که تخفیف بگیرند.

به امکانات احتمالی  فکر کنید. شما می توانید کل تبلیغات ایمیل و فیس بوک را در "کد های مخفی" بنویسید یا به 200 نفر اولی که ثبت نام می کنند یک کد خاص تخفیف پیشنهاد دهید. این هزاران آدرس ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند برای کمپین های تبلیغاتی هدفمند برای محصولات خاص مورد استفاده قرار گیرد.

 

شکار تخفیف ها

در حال حاضر ، جهان پر از شکارچیان تخفیف شده است ، چون ما نیازی به رفتن به 10 فروشگاه برای بررسی قیمت ها نداریم. چند کلیک ماوس ، تنها برای انتخاب فروشگاه دیگری کافی است و می توانیم قیمت ها را مقایسه کنیم. اگر این یک محصول است که یک فروشگاه آن را با قیمت ارزان تر دارد ، کار تمام است. وقتی که به خرید آنلاین می آید هیچ  چیزی به عنوان وفاداری به برند تجاری وجود ندارد؛ تنها چیزی که بر تصمیم خرید تأثیر می گذارد ، قیمت و اعتماد است.

بنابراین ما می توانیم تا جایی که امکان دارد اعتمادسازی کنید و به فاکتور قیمت می پردازیم. البته شما می توانید قیمت را تا حد امکان پایین بیاورید و به سمت فروش کلی بروید ، اما پس از آن با آمازون سر و کار دارید. راه دیگری برای فروش این است که قیمت ها را متعادل کرده و به مشتریان تجربه خرید عالی بدهید و آنها را تشویق کنید که به فروشگاه اینترنتی شما بازگردند. کد کوپن یک راه عالی برای انجام این کار است.

چگونه می توانیم کد کوپن را به وب سایت خود اضافه کنیم؟

 

رقابت

طرح کد کوپن نیز شرکا و وابستگان را به چیزی مهم برای کار وامیدارد. در عوض تبلیغات بنر و تصاویر زیبا ، شما آنها را به یک مبارزه انتخاباتی برای مشتریان خود دعوت میکنید.

به هریک از شرکای خود یک کد تخفیف خاص بدهید که فقط برای آنها است ، این اعتماد به نفس زیادی به آنها میدهد. این کار به سادگی باعث می شود کل پروسه حرفه ای تر شود و شرکای شما را متقاعد سازد تا بیشتر به محصول خود بپردازند. آنها می دانند که چه کار می کنند ، و قادر به استفاده از مشتریان خاص خود خواهند بود و محصول شما را بهتر از قبل تبلیغ خواهند کرد.

آنها واقعا می توانند هر پیشنهاد را به عنوان یک کمپین جداگانه به کار ببرند تا فالوئرهایشان را با یک تبلیغ خاص در مورد فروشگاه آنلاین شما خسته نکنند. با انتخاب یک لیست متمرکز و پیشنهاد شما به یک جمعیت هدفمند از خریداران بالقوه ، کل مفهوم کد کوپن یک گزینه قوی به نظر میرسد.

 

 

به اشتراک بگذارید