چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش دوم

همان طور که در بخش اول مقاله توضیح دادیم پیدا کردن مشتریان به عنوان یک ویرایشگر مستقل عذاب آور است. اهمیت شبکه های اجتماعی در ایجاد پایگاه مشتریان در فروشگاه های آنلاین بسیار مهم است.

و همچنین گفتیم که وبلاگ های به روز شده نه تنها تخصص شما در نوشتن و ویرایش بلکه تعهدتان را به کسب و کار ویرایش نشان میدهند.

در بخش دوم این مقاله میخواهیم ادامه ی مراحل ایجاد یک وبلاگ وردپرس را توضیح دهیم:

 


5- صفحات جداگانه ای برای بینش سریع در مورد شما و کسب و کارتان فراهم کنید

این شامل یک صفحه درباره ، اطلاعات تماس و یک صفحه رزومه است.

صفحه "About" شما باید از بالای صفحه قابل دسترسی باشد. مشخص کنید که شما یک ویرایشگر آزاد هستید و در حال حاضر به دنبال مشتری هستید.

اطلاعات تماس باید به راحتی قابل دسترسی باشد. باید آن را در صفحه خود یا در صفحه About قرار دهید. در مورد ایمیلهایی که ارائه میدهید مراقب باشید. از اسم های حرفه ای در آدرس ایمیل فروشگاه خود استفاده کنید.

رزومه خود را در صفحه شخصی خود پست کنید. رزومه شما باید نمونه های خاصی از کار شما جمله نمونه کارها باشد.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش دوم

 

6- بطور مرتب در وبلاگ خود پست کنید

پست ها باید به طور منظم و مربوط به حرفه شما باشد ، و همیشه باید املا و اشتباهات دستوری دوبار چک شود. در اینجا چند ایده برای پیدا کردن محتوای مناسب و جالب برای فروشگاه آنلاین و یا وبلاگ وجود دارد.

با جستجو در اخبار مرتبط از طریق یک موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ خود را با جهان ویرایش/نوشتن به روز کنید. در مورد کنوانسیون ها و سازمان هایی که تحسین می کنید صحبت کنید.

در مورد تجربیات شخصی خود که مربوط به ویرایش است ، بنویسید ، اما آنها را سرگرم کننده و حرفه ای نگه دارید. این احساس شخصی برای وبلاگ شما ایجاد خواهد کرد و به مشتریان بالقوه احساس وابستگی بیشتری به شما خواهد داد.

توصیه های شخصی که نشان دهنده دانش شما در صنعت است ، برای ویرایشگران دیگر ارائه دهید. مباحث جالبی مانند: چگونه در مواجه با ددلاین ها با انگیزه بمانیم؟  یا چگونه موانع را از راه اهداف خود بردارید.

یک کتاب که اخیرا خوانده اید را مرور کنید.

در مورد بلاگر های دیگر بنویسید. اگر یک وبلاگ سرگرم کننده یا یک شخص جالب پیدا کردید ، میتوانید که پستی در مورد آنها بنویسید. این یک راه عالی نیز برای ساخت شبکه دوستی شما است. اگر احساس راحتی می کنید و میخواهید از آنها اجازه بخواهید یک پیام دوستانه ارسال کنید. ااگر دوست ندارند که در موردشان بنویسید فرد دیگری را انتخاب کنید.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش دوم

 

7- اگر نوشتن مرتب پست برایتان سخت است در اینجا چند ایده برای کمک داریم

اهداف شخصی خود را تعیین کنید ، مانند داشتن 5 پست در یک ماه. وردپرس دارای شماره تعداد پست ها است که می تواند به شما در کنترل این اهداف کمک کند.

در مورد اینکه در وبلاگ خود چقدر قصد ارسال پست دارید صادق باشيد. آیا روز جمعه برنامه روزانه خود را اجرا می کنید؟ یا سه شنبه پنج شنبه؟ روزهای آپدیت را در بالای وبلاگ خود بنویسید.

درباره چیزهای جالبی که میبینید بنویسید اگر شما خود به نوشتن در مورد آن چیزها علاقه ندارید ، ممکن است انگیزه ای برای نوشتن نداشته باشید.

دفتری برای ایده هایی که در طول روز دارید داشته باشید. ممکن است تعجب کنید که یک ایده عالی که چند هفته پیش نوشته ای ، پیدا کنید.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش دوم

 

8- ازشبکه های اجتماعی برای قرار گرفتن در معرض دید استفاده کنید

این یک گام استراتژیک است که به ایجاد یک جامعه در اطراف وبلاگ شما کمک خواهد کرد. تا زمانی که شما مشارکت فعال در به روز رسانی سایت های اجتماعی خود و تعامل با دیگران دارید ، قادر به ایجاد پایگاه خوانندگان فعال خواهید بود.

 

وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک و توییتر بگذارید. این کار را می توان با استفاده از ویدجت انجام داد. همچنین می توانید این اطلاعات را در جایی که ایمیل خود را ارائه کرده اید ، درج کنید.

به بلاگ های دیگر و فروشگاه های مورد علاقه تان لینک دهید. احتمال دارد که مدیر سایت از شما قدردانی کند و سپس یک لینک به سایت شما اضافه کند. هرگز تصور نکنید که این یک کار دوطرفه است که انتظار می رود آنها احساس مشابهی داشته باشند.

نوشتن نقد و بررسی وبلاگهایی که تحسینشان میکنید راه دیگری برای بالابردن اعتماد به نفس خود است. باز هم اگر احساس راحتی بیشتری می کنید ، ابتدا از آنها اجازه بگیرید.

برای دیگر وبلاگ ها نظر بگذارید. سعی کنید در مکالمات هوشمند شرکت کنید و حتما املای خود را بررسی کنید.

با خوانندگان خود در نظرات ارتباط برقرار کنید. دوباره ، دستور زبان و املای خود را بررسی کنید.

همیشه به دنبال فرصت های جدید برای برقراری ارتباط و ساختن شبکه دوستان خود باشید.  مهم ترین چیز در این حرفه برقراری ارتباط است.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش دوم

 

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید