چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش اول

پیدا کردن مشتریان به عنوان یک ویرایشگر مستقل عذاب آور است. اهمیت شبکه های اجتماعی در ایجاد پایگاه مشتریان در فروشگاه های آنلاین بسیار مهم است ، اما باید بدانیم که چگونه شروع کنیم یا چگونه خود را به صورت حرفه ای در اینترنت معرفی کنیم. یکی از بهترین راههای شروع اینکار ، ایجاد یک وبلاگ است. وبلاگ های به روز شده نه تنها تخصص شما در نوشتن و ویرایش بلکه تعهدتان را به کسب و کار ویرایش نشان میدهند. این راهنمای کمک به ویرایشگران آزادی است که کسب و کار خود را با استفاده از WordPress.com شروع  می کنند ، یک وب سایت آسان برای استفاده و وبلاگ نویسی که کار شما را با تأکید بر اهمیت حفظ فضای حرفه ای ، برای عموم قابل دسترس سازد. همچنین لینک هایی وجود دارد که یک وبلاگ نمونه برای کمک به تجسم فضا به شما معرفی میکنیم.

 

1- یک اکانت وردپرس درست کنید

مطمئن شوید که نام کاربری مناسب برای وبلاگ خود انتخاب کرده اید ، زیرا اولین تصویر از کسب و کار آنلاین شما را نشان می دهد. این مرحله با جزئیات بیشتر در مرحله 3 گفته خواهد شد.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش اول

 

2- پس از ثبت نام در وردپرس ، با داشبورد آشنا شوید

Dashboard رابط وردپرس است که برای ایجاد تمام تغییرات در وبلاگ شما استفاده می شود. وردپرس هنگامی که برای اولین بار ثبت نام می کنید ، با یک ویدیو به شما کمک می کند تا با امکانات اولیه آن آشنا شوید. شما می توانید از « Pages» برای قرار دادن اطلاعات مهم در بالای وبلاگ خود ، با « Categories» پست های خود را سازماندهی کنید و « Widgets» (که در « Appearance» یافت می شود) برای اتصال وبلاگ خود به سایر سایت های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر استفاده کنید.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش اول

 

3- در مورد تصویری که ارایه میکنید فکر کنید

تبدیل شدن به یک نام تجاری شما را در میان دیگر سردبیران سرشناس قرار می دهد. روشهای تبلیغاتی خلاقانه را در نظر بگیرید: مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد که یک محصول صابون لوکس را خریداری کنند یا احتمالا یک نام تجاری کمتر معروف ؟ تبدیل تجارت خود به یک نام تجاری کمک خواهد کرد که کار خود را به راحتی قابل تشخیص کنید. مشتریان با ظاهر آشنای لوگو که به طور مستقیم با کار شما مرتبط است احساس راحتی می کنند.

چه نوع مشتریانی را دوست دارید جذب کنید؟ همه به دنبال سبک خاصی می گردند که با نیازهای آنها منطبق است. از خودتان بپرسید: «چگونه نام تجاری من ، من و تخصص من را منعکس می کند؟ آیا در داستان کوتاه یا شعر ، کتاب یا بروشور ، وبلاگ یا مقالات خبری متخصص هستم؟» نام تجاری شما نه تنها باید نشان دهد که شما چه کسی هستید بلکه مشتریانی که مایل به خدمت به آنها هستید را نشان میدهد.

چه نام تجاری را انتخاب می کنید ؟ شما همیشه می توانید نام واقعی خود را انتخاب کنید ، اما گاهی اوقات متوجه می شویم که نام واقعی ما برای نام تجاری خوب نیست. به عنوان مثال ، کریستین اسمیت می خواهد یک کسب و کار عکاسی عروسی را شروع کند ، اما نام کریستین اسمیت گزینه خوبی نیست. او نام وسط خود ، ملیسا را برای اینکار انتخاب میکند. این نام ملایم تر و برای کسب و کار عکاسی عروسی مناسب تر است ، اما همچنان نام واقعی او است.

یک لوگو برای نام خود ایجاد کنید. این لوگو همیشه استفاده می شود و باید شخصیت و حرفه شما را نشان دهد. شما می توانید کسی را برای طراحی لوگو خود استخدام کنید یا می توانید آن را با استفاده از برنامه ای مانند Adobe Photoshop یا Gimp خودتان انجام دهید.

از لوگو خود زیاد استفاده کنید. این لوگو باید به اندازه کافی خوب باشد تا در وبلاگ شما ، رزومه کاری و کارت های ویزیت قرار گیرد و به راحتی قابل تشخیص باشد.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش اول

 

4- طرح شما باید کاربردی ، ساده و زیبا باشد

اگر چه شما مجبور به خرید طرحی هستید که شما را قادر به طراحی کامل می کند ، می توانید طراحی هدر خود را انجام دهید و رنگ های حرفه ای را انتخاب کنید. همچنین می توانید از دسته بندی ها و صفحات استفاده کنید تا همه چیز مرتب شود.

طرح باید برای هرکس ، شخصی و خاص باشد. استفاده از طرح های پیش ساخته توصیه نمی شود ، زیرا هر کس دیگری همان طرح را مانند شما خواهد داشت. وردپرس آموزش چگونگی ساخت CSS دارد ، یا می توانید یک نفر را استخدام کنید تا برای شما اینکار را انجام دهد. به یاد داشته باشید که طرح های قابل تنظیم باید خریداری شوند.

ناوبری فروشگاه باید خیلی ساده باشد تا کمتر از سه کلیک برای رسیدن به منطقه مورد نظر خود کافی باشد تا از گمراه شدن یا اشتباه مشتریان بالقوه جلوگیری شود.

اطلاعات مهم ، مانند اطلاعات رزومه را در صفحات جداگانه قرار دهید. در این مورد در مرحله 5 بیشتر بحث خواهد شد.

پست های خود را بر اساس موضوع سازماندهی کنید اطلاعات مشترک را در میان بعضی از آنها (مانند مقالات و پست های ایده پردازی) پیدا کنید و بر این اساس آنها را جدا کنید. سعی کنید هر پستی را با عنوانی چشم نواز مثل «کارگاه نوشتن» یا «ویرایش آثار» بگذارید.

آیا رنگهایی که انتخاب کرده اید برای طرح خیلی روشن یا ناسازگار است؟ اگر شما به دنبال یک نگاه حرفه ای هستید ، احتمالا انتخاب یک صورتی روشن یا بنفش خوب نیست. شما می خواهید طرح خود را جذاب کنید اما نه عجیب و غریب که مشتریان آینده فروشگاه اینترنتی شما را جدی نگیرند.

چگونه می توان یک وبلاگ وردپرس ایجاد کرد؟ بخش اول

 

 

 

به اشتراک بگذارید