چگونه می توان وبسایت خود را با برنامه ریزی تقویت کرد بخش دوم

وقتی به صورت آنلاین به دنبال وب سایت هایی که واقعا خوب عمل می کنند هستید ، آنها در دو گروه اصلی قرار می گیرند. مارک های بزرگی مانند گوگل ، فیس بوک ، آمازون و ASOS یا شرکت های رسانه ای مانند BBC ، Daily Mail و USA Today وجود دارند.فعالیت قابل توجهی توسط آنها وجود دارد.این دو نوع داستانهای موفقیت متفاوت آنلاین به اشتراک می گذارند. این همان افزودن مداوم محتوای آنلاین است. این سایتها هر روز به روزرسانی می شوند. آنها خود زندگی هستند ، هرگز ایستا نیستند و همیشه در حال رشد هستند. از منظر روانشناختی این مهم است؛ ما به چیزهای جدید جذب می شویم و از این رو وب سایت هایی که دائما جدید و به روز می شوند را ترجیح می دهیم.

 

 

استفاده از CoSchedule

می توانید با CoSchedule خیلی راحت تر از تلاش برای راه اندازی صفحه گسترده مبتنی بر تیم ، درگیر شوید. شما می توانید با استفاده از ابزار رایگان برنامه ریزی بلاگ من شروع کنید. این به شما کمک می کند تا به سرعت یک ماه کامل از ایده های ارسال بلاگ غنی از کلمات کلیدی را تنظیم کنید. سپس می توانید از این ایده ها برای تنظیم برنامه پست خود در CoSchedule استفاده کرده و آنها را به تاریخ ها و نویسندگان خاص اختصاص دهید. می توانید موارد را به راحتی با استفاده از "کشیدن و رها کردن" ساده تنظیم مجدد کنید یا می توانید برای باز کردن یک پنجره جامع ، روی هر آیتم کلیک کنید که به شما امکان می دهد نویسنده را تغییر دهید ، تاریخ و زمان انتشار را تغییر دهید و همینطور تخصیص گزینه های مفید دیگر برای برنامه ریزی.

 

برنامه ریزی شبکه های اجتماعی

یکی از مهمترین مزایای CoSchedule ، توانایی ترکیبی آن برای برنامه ریزی فعالیت رسانه های اجتماعی است. بسیاری از وبلاگ های کسب و کار آنلاین بعد از ارتقاء وبلاگ موفق به کسب درآمد نمی شوند ، بنابراین از این طریق ممکن نیست تعداد بازدید کنندگان بیشتری کسب کنند. با CoSchedule ، می توانید یک پست وبلاگ تهیه کنید و برنامه ای را در طیف گسترده ای از فعالیت های رسانه های اجتماعی به طور همزمان انجام دهید. می توانید توییت های آینده ، به روزرسانی های فیس بوک و غیره را "تنظیم کنید". اخیرا درTwitter Chat  (#CoChat) در مورد تبلیغ وبلاگ ، فاش كردند كه برنامه ریزی منظم ارسال های رسانه های اجتماعی روش مهمی در افزایش ترافیك وب است. در آزمایشی که انجام دادم ، در طی 24 ساعت ، در فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و Google+ تعداد 44 سهم وجود دارد. به علاوه این ارسال های شبکه های اجتماعی اضافی ، خودکار از طریق CoSchedule ، باعث افزایش 4٪ بیشتر از ترافیک اینترنت به وب سایت من شده است. یک افزایش واقعی در تعداد بازدید کنندگان. به یاد داشته باشید ، این برای یک محتوای قدیمی بود. CoSchedule با تنظیم فعالیت شبکه های اجتماعی برنامه ریزی شده برای هر پست وبلاگ ، به شما کمک می کند تا از ترافیک اضافی قابل توجهی برخوردار شوید. برای اینکه اعضای تیم بتوانند به مطالب قدیمی بروند و در شبکه های اجتماعی پستهای دیگری اضافه کنند ، می توانید یک کار وارد دفتر CoSchedule کنید. این به طور چشمگیری ترافیک شما را برای محتوای موجود افزایش می دهد. در تجزیه و تحلیل "پست های برتر" می توانید فواید این مورد را مشاهده کنید.

 

چگونه می توانیم از CoSchedule بیشترین بهره را ببریم

CoSchedule یک سیستم عالی است که دارای مزایای واقعی است و کمک می کند تا اطمینان حاصل شود شغلی که در گذشته تلاش کرده بود محتوای جدیدی را به دست آورد ، می تواند از برنامه ریزی تحریریه سرمقاله استفاده کند. درست مانند آن وب سایت های رسانه ای محبوب ، برای ساختن یک بلاگ با موفقیت و به راحتی تلاش کند. CoSchedule همچنین به این معنی است که می توانید تیم های نویسندگان ، وظایف و مهلت ها را مدیریت کنید. حتی می توانید رویدادهایی مانند تاریخ و زمان هر "کنفرانس سرمقاله" را تنظیم کنید. اذعان می کنم که من فقط برای مدت کوتاهی از CoSchedule استفاده کرده ام. اما در استفاده از آن دریافتم که بهترین کار برای من تنظیم تقویم پست های وبلاگ پیشنهادی از قبل است. آنها به صورت خودکار به عنوان پیش نویس ذخیره می شوند و به لطف اتصال CoSchedule به تقویم Google ، به طور همزمان به دفتر خاطرات اصلی من اضافه شدند ، بنابراین من نمی توانم آنها را فراموش کنم ...! سپس هنگام تکمیل هر پست وبلاگ ، مجموعه ای از پست های برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی را تنظیم می کنم ، تا اطمینان حاصل کنم که مقالات من مورد توجه قرار می گیرند و به مدت طولانی در آینده تبلیغ می شوند. این یک سیستم سه مرحله ای ساده است:

  1. برنامه تنظیم پست ها را تنظیم کنید
  2. هنگامی که مهلت خود را در دفتر یادداشت خود می بینید ، پست را بنویسید
  3. هنگامی که آنرا نوشتید ، تبلیغات پست را تنظیم کنید

انجام این کار بدون CoSchedule پیچیده است. شما باید نتایج آن را در دفتر یادداشت خود وارد کنید و سپس باید فعالیت شبکه های اجتماعی را در یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی تنظیم کنید. این کار پیچیده و وقت گیر است و بخشی از دلیل عدم موفقیت کسب و کار آنلاین در تنظیم برنامه سرمقاله و تضعیف وب سایت تان است. با CoSchedule ، آن فرآیند پیچیده با یک سیستم یکپارچه جایگزین می شود. بعلاوه ، CoSchedule مزایای اضافه شده رایگانی را ارائه می دهد. یکی "تحلیل گران" است که به شما امکان می دهد برای هر یک از پست های خود عناوین جالب و مورد توجه بنویسید. مورد دیگر یک افزونه رایگان برای وردپرس است که شما را قادر می سازد تا افراد را به توییت مقالات خود تبدیل کنید. دیگر اینکه CoSchedule در وبلاگ های مختلفی کار می کند. اگر بیش از یک وبلاگ دارید ، مشکلی نیست ، CoSchedule می تواند همه آنها را از یک جا مدیریت کند.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید