چگونه می توان وبسایت خود را با برنامه ریزی تقویت کرد بخش اول

وقتی به صورت آنلاین به دنبال وب سایت هایی که واقعا خوب عمل می کنند هستید ، آنها در دو گروه اصلی قرار می گیرند. مارک های بزرگی مانند گوگل ، فیس بوک ، آمازون و ASOS یا شرکت های رسانه ای مانند BBC ، Daily Mail و USA Today وجود دارند.فعالیت قابل توجهی توسط آنها وجود دارد.این دو نوع داستانهای موفقیت متفاوت آنلاین به اشتراک می گذارند. این همان افزودن مداوم محتوای آنلاین است. این سایتها هر روز به روزرسانی می شوند. آنها خود زندگی هستند ، هرگز ایستا نیستند و همیشه در حال رشد هستند. از منظر روانشناختی این مهم است؛ ما به چیزهای جدید جذب می شویم و از این رو وب سایت هایی که دائما جدید و به روز می شوند را ترجیح می دهیم.

 

 

در همین حال ، سایت های کسب و کارهای آنلاین شکایت می کنند که نمی توانند ترافیک دریافت کنند ، یا نمی توانند مردم را به مدت طولانی در سایت های خود نگه دارند. افرادی که اقدام به چنین اعتراض هایی می کنند ، وب سایت هایی دارند که بندرت به روز می شوند و اغلب بدون وبلاگند. با یک صاحب وب سایت که 7 سال پیش نسبت به کمبود بازدید کننده ناله می کرد گفتگو کردم. پرسیدم که وقتی آ وب سایت شرکت را هر روز به روزرسانی می کند ، چه نتیجه ای می گیرد. او گفت از تعداد بازدید کندده ها و ماندگاریشان در سایت راضی است و این جدید و هیجان انگیز است و یک روحیه واقعی روانشناختی است.

 

زمانی برای محتوا وجود ندارد

مشکل واقعی اکثر مشاغل این است که آنها اگر بخواهند دائما وب سایت خود را به روز کنند ، خیلی باید مشغول به کار باشند.  USA Todayیا بی بی سی تیم هایی از نویسندگان دارند درحالیکه سایتهایی مانند فیس بوک وب سایت خود را به روز نمی کنند. بنابراین اگر کسب و کارها یک تیم وسیع از نویسندگان را استخدام کنند یا سایت خود را برای آپلود مطالب به روی مشتریان خود باز کنند ، باز هم با مشکل کمبود زمان برای نوشتن محتوای جدید مواجه هستند. با این حال ، مشکلی که بسیاری از مشاغل فکر می کنند این نیست. من قبلا برای یکشنبه تایمز می نوشتم ، هنگامی که آنجا کار می کردم حدود 2500 نفر پرسنل داشت و این روزنامه فقط دو بخش داشت. اکنون 14 بخش و حدود 350 پرسنل دارد. پس چطور می توانند با افراد کمتر ، کارهای بیشتری انجام دهند؟

 

برنامه ریزی اساسی است

مشکل چیزی مانند CNN یا بی بی سی این است که آنها باید فارغ از اینکه وقت یا ایده داشته باشند ، مجبور به تولید محتوای خود باشند. خوب نیست که ساعت 10 شب اعلامیه بگذارد و بگوید "ببخشید ، ما وقت نداریم که اخبار آماده کنیم. بعدا پیش شما برمی گردیم." به همین ترتیب ، روزنامه دیلی میل یا واشنگتن پست نمی توانند یک روزنامه چاپ شده را ایجاد کنند که دارای فضای خالی در اطراف آگهی ها با اعلامیه ای است که می گوید: "اگر وقت داشتیم ، می توانستیم در اینجا چیزی بنویسیم". واقعیت این است که چه سایت و چه روزنامه باید محتوای خود را به موقع تولید کنند. بهانه ای نیست. برخی روزها در جهان اتفاقات زیادی رخ نمی دهد. هیچ خبر اصلی برای گزارش وجود ندارد بنابراین چگونه ناشر می تواند فضای خالی را به موقع پر کند وقتی که هیچ اتفاقی نمی افتد؟ پاسخ برنامه ریزی دقیق است. بدون برنامه ، یک روزنامه هرگز نمی توانست به موقع چاپ شود ، و در یک سایت یا فروشگاه آنلاین چیز زیادی نوشته نمی شود. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است. هر روز صبح از جمعی از سردبیران و مدیران خواسته می شود که در مورد آنچه می توانند در بخشی از روزنامه یا وبسایت خود قرار دهند ، برنامه ای تهیه کنند. این "کنفرانس" ایده ها را مرتب می کند و تعیین می کند چه کاری باید انجام شود یا نباید انجام شود و همچنین به بررسی چگونگی پر کردن شکاف ها می پردازد. در پایان جلسه ، هر ویراستار می داند که چه مقالاتی نیاز به نوشتن دارند و مهلت هایشان چقدر است لازم است چقدر فضا را برای آنها برنامه ریزی کنند. نتیجه این است که به هر روزنامه نگار یا مسئول تولید محتوا لیستی از کارهایی که بایدآن روز انجام شود ، داده می شود. هر کدام موضوعات و مهلت خود را دارند. بدون این لیست دقیق ، آنها در دفتر نشسته اند به امید اینکه برخی از اخبار اصلی قطعی شوند و اگر این اخبار نباشد ، هیچ مقاله ای منتشر نمی شود. دلیل اینکه روزنامه به طور همزمان منتشر می شود و دلیل اینکه CNN یا BBC یا بعضی وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین می توانند یک مقاله یا اخبار را به موقع تهیه کنند ، به دلیل برنامه ریزی دقیق است.

 

وبلاگ های تجاری به برنامه نیاز دارند

دلیل عدم موفقیت کسب و کارهای آنلاین برای افزودن محتوای جدید به وب سایت شان این است که آنها برنامه ریزی نکرده اند. آنها یک "جلسه" نداشته اند و به کارمندان دستورالعمل های دقیقی درباره آنچه باید بنویسند و چقدر زمان دارند ، داده نشده اند. به طور معمول ، شرکتی که می خواهد محتوایی را به وبلاگ خود اضافه کند به کارمندان می گوید "اگر ایده ای دارید ، به ما اطلاع دهید تا بتوانیم آنها را بلاگ کنیم". هیچ اتفاقی نمی افتد و بعد از آن یک جلسه دیگر یک ماه بعد وقتی رئیس می گوید ، "هیچ کس به ایده ای نرسید ، ما واقعا نیاز به ورودی شما داریم تا این بلاگ کار کند ، بنابراین لطفا به ما اطلاع دهید". ممکن است یک یا دو ایده پیشنهاد شود ، اما شور و شوق از بین رفته و وبلاگ از بین می رود. این مورد را با رئیسی که وبلاگ را به پنج قسمت تقسیم می کند ، هر کدام برای یک روز هفته مقایسه کنید. سپس از یكی از كارمندان خواسته می شود كه مسئول ایده های مربوط به آن موضوع باشند. حال پنج نفر که ذهن متمرکز تری دارند می توانند به جای اینکه به طور کلی از موضوع ها و ایده های مطرح شده محتوا تولید کنند ، به دنبال چیزهای خاص تری باشند. این افراد سپس به یک جلسه فراخوانده می شوند که در آن همه با ایده های خود دست و پنجه نرم می کنند. در پایان آن جلسه ، جدول زمانی برای زمان ارسال هر پست وبلاگ تهیه می شود. کارمندان با یک برنامه تفصیلی از این که چه کسی قرار است چه کاری انجام دهد و چه زمانی انجام می دهد ، جلسه را ترک می کنند. دیگر وب سایت خالی نیست. در عوض ، اکنون به طور منظم محتوای تازه ای را عرضه می کند.

 

چگونه می توانید برنامه ریزی کنید؟

اگر در یک محیط تولید محتوا کار کرده اید ، تولید یک برنامه محتوا از نوع دوم است. این کاری است که شما هر روز انجام می دهید اما اگر هرگز اینگونه کار نکرده باشید ، می توانید آن را گیج کننده بدانید. پس می توانید از سیستم های ویرایشگر استفاده کنید.

 

CoSchedule

این سیستم یک روش جامع از برنامه ریزی ویرایشگر را برای یک بلاگر به تنهایی یا برای کل یک تیم فراهم می کند. علاوه بر این مزیت ، می توانید پست های شبکه های اجتماعی مرتبط را تنظیم کنید ، از این طریق به ارتقاء آگاهی از هر پست و ترافیک سایت کمک می کنید.

 

CoSchedule چه کاری انجام می دهد؟

CoSchedule این امکانات را برای شما فراهم می کند:

• برنامه ریزی و زمان بندی مطالب جدید

• تخصیص محتوای برنامه ریزی شده به نویسندگان خاص

• تبلیغ هر کدام از مطالب در رسانه های اجتماعی

• فعالیت های رسانه های اجتماعی آینده را برای هر قطعه محتوا برنامه ریزی کنید

• مطالب خود را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید ببینید کدام یک از ارسال ها بهترین عملکرد را دارند

• سیستم را در وردپرس ادغام کنید

 

بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید