چگونه شغل محوطه سازی را شروع کنیم؟ بخش دوم

در بخش اول مقاله گفتیم که: محوطه سازی یک صنعت 82 میلیارد دلاری و یک گزینه جذاب برای کارآفرینان مشتاق است. علاوه بر این، این فرصت را برای افراد فراهم می کند که تجربه کار در فضای آزاد، بهبود وضعیت خانه ها و شرکتها، و حتی محیط زیست را داشته باشند. اگر علاقه مند به شروع کسب و کار محوطه سازی هستید، گام های مهمی که باید بردارید، همراه با نکات مفیدی از صاحبان کسب و کار محوطه سازی در ادامه برایتان آورده آورده ایم.

در ادامه به توضیح ادامه مطلب میپردازیم:

 

داشتن یک تخصص خاص

بعضی از شرکت های محوطه سازی، تخصص خاصی دارند، مانند نگهداری چمن یا طراحی منظره، در حالی که بعضی خدمات گسترده ای ارائه می دهند. این تصمیم در نهایت به سلیقه کارآفرین، تجربه و دسترسی به تجهیزات لازم برای تکمیل هر نوع شغل بستگی دارد. در برخی موارد، کسب و کار حتی ممکن است تصمیم بگیرد که تنها با یک تخصص کاری شروع به کار کند و سپس با پرداخت هزینه تجهیزات و استخدام کارکنان با مهارت های لازم خدمات دیگر اضافه شود.

 

پیوستن به انجمن های بازرگانی

شروع یک کار محوطه سازی از صفر، نیاز زیادی به منابع و متخصصین، از آموزش کارکنان تا برنامه های بازاریابی دارد. یک راه عالی برای دسترسی به این منابع، پیوستن به برخی از انجمن های تجاری است.

نیومن توصیه می کند، " عضویت انجمن های تجاری در رشد کسب و کار من نقش مهمی داشته است و به من و کارکنان من راهنمایی و شجاعت برای حرفه ای شدن داده است. این انجمن ها همچنین قالب هایی برای آموزش، برنامه های ایمنی، بازاریابی و ایده های روابط عمومی، منابع انسانی، مشاوره حقوقی، فرصت های بازاریابی شبکه های باور نکردنی و خیلی موارد دیگر فراهم می کند. کارکنان من و من با بسیاری از متخصصینی که تجربه های مشابه شرکت من تجربه کرده یا در آینده تجربه میکنند، ملاقات کرده اند. این نوع شبکه ها برای یک صاحب کسب و کار کوچک ارزشمند است. "

 

ایجاد یک طرح بازاریابی

بازاریابی کسب و کار آنلاین شما برای رشد مشتریان پایه محوطه سازی ضروری است. تاکتیک های واقعی شما می تواند بر اساس منابع، مشتریان هدف و تخصص شما متفاوت باشد. شما ممکن است بر روی جستجوگرهای محلی متمرکز شوید و یا آگهی هایی را در اطراف محل کار خود پخش کنید. اما هر تاکتیکی که انتخاب میکنید، مطمئن شوید که میتوانند مشتریان بالقوه شما را در کسب و کارتان تشخیص دهند.

نیومن می گوید: "بازاریابی و نام تجاری باید همیشگی و ثابت باشد. اگر مشتریان شما را تشخیص ندهند، جلو بردن کار سخت است. "

 

توسعه روابط با مشتریان

هنگامی که شروع به جذب مشتری می کنید، باید با مشتریان ارتباط برقرار کنید تا آنها را خوشحال نگه دارید و مطمئن شوید که آنها همچنان از خدمات شما استفاده می کنند.

 

داشتن تیم حرفه ای

برای راه اندازی کار آنلاین ممکن است به اسخدام چند نیرو نیاز داشته باشید اما فقط استخدام و نگه داشتن کارمندان با انگیزه و نزدیک به استاندارد شرکت. ممکن است مجبور به تعدیل نیرو و نامید کردن اعضای تیم شوید، اما برای اینکه یک کسب و کار موفق در محوطه سازی داشته باشید، باید افراد مناسب را در کنار خود داشته باشید.

 

بخش اول مقاله را در این قسمت بخوانید

 

 

 

به اشتراک بگذارید