چگونه شغل محوطه سازی را شروع کنیم؟ بخش اول

محوطه سازی یک صنعت 82 میلیارد دلاری و یک گزینه جذاب برای کارآفرینان مشتاق است. علاوه بر این، این فرصت را برای افراد فراهم می کند که تجربه کار در فضای آزاد، بهبود وضعیت خانه ها و شرکتها، و حتی محیط زیست را داشته باشند. اگر علاقه مند به شروع کسب و کار محوطه سازی هستید، گام های مهمی که باید بردارید، همراه با نکات مفیدی از صاحبان کسب و کار محوطه سازی در ادامه برایتان آورده آورده ایم.

 

شروع کار:

تجربه در صنعت

قبل از مالکیت این کسب و کار ، ایده خوبی است که تجارت را یاد بگیرد. کاری را در یک بیزینس محوطه سازی پیدا کنید و اصول کار، روابط را بیاموزید.

خانم هنریکسن، معاون رئیس انجمن ملی محوطه سازی میگوید: "من پیشنهاد می کنم که هر کسی که علاقمند به کار در فضای بیرون و با مردم و محیط زیست است، این صنعت را بررسی کند. موقعیت های شغلی شگفت انگیزی در این حیطه وجود دارد. اگر هنوز در این صنعت کار نکرده اید اما علاقه مند به یادگیری مهارت ها و نحوه مدیریت کسب و کار هستید، با کارشناس این کار که واقعا کسب و کار را درک می کند، کار کنید تا بتوانید مهارت به دست آورید، یک مربی پیدا کنید، یاد بگیرید و با همه پیچیدگی هایی که در حال اجرای یک کسب و کار در این صنعت بوجود میایند آشنا شوید. "

 

یادگیری کسب و کار

قبل از مالکیت این کسب و کار،. صحبت با دیگر صاحبان کسب و کار آنلاین ، خواندن منابع آنلاین یا دوره های کسب و کار می تواند مفید باشد. جیم مک کچون، مدیر عامل شرکت HighGrove Partners در آتلانتا، میگوید: " من همیشه خودم را به عنوان یادگیرنده در تمام طول زندگی در نظر گرفتم، بنابراین تصمیم گرفتم با کسی بهتر از خودم در مورد کسب و کار صحبت کنم. او پدر یکی از دوستان من بود که یک تاجر بسیار موفق بود. او از من  خواست فهرستی از همه چیزهایی که می دانستم و  درباره آنها احساس اعتماد به نفس می کردم، ارائه دهم. اما، ارزشمندترین بخش، لیستی از مواردی بود که من در مورد انجام یک کسب و کار آنلاین نمی دانستم. از آنجا، من یک برنامه برای یادگیری هر یک از موارد لیست انجام دادم. بعضی را با مطالعه و بعضی را با تجربه یاد گرفتم.

 

دریافت مجوز و بیمه

الزامات مجوز برای کسب و کارهای محوطه سازی در هر کشور بسته به خدمات ارائه شده متفاوت است. اما اکثر کسب و کار های آنلاین نیاز به نوعی مجوز و برخی حتی نیاز به گواهینامه های خاص دارند. بیمه کار و مسئولیت  نیز می تواند سودمند باشد.

 

تجهیزات امن و تأمین مالی

شما ممکن است با یک دستگاه چمنزن، یک کامیون و چند ابزار کوچک دیگر بتوانید کار را شروع کنید. با این حال، اگر می خواهید سرمایه گذاری بزرگتری انجام دهید،  ساختن روابط با بانکداران برای تأمین مالی برای این موارد مهم است.

شین نیومن، بنیانگذار YardApes، Inc. در نیویلفورد، میگوید: "هنگام شروع، با یک بانکدار برای سرمایه گذاری در تجهیزات و وسایل نقلیه کار کردم. جریان کسب درآمد آنلاین و رشد یک کسب و کار طول می کشد، بنابراین یک رابطه خوب با بانک وام دهنده شما بسیار مهم است. "

 

تعیین نرخ

شما باید هزینه خدمات خود را تعیین کنید. عوامل متعددی در آن دخیلند: چقدر وقت صرف یک کار خاص میکنید، درآمد ساعتی شما چقدر است، چقدر به کارکنان پرداخت میکنید و چه تجهیزاتی مورد نیاز است. فقط اطمینان حاصل کنید که نرخ های شما به شما اجازه می دهد تا در کنار کسب درآمد ، رشد کنید.

McCutcheon می گوید: "کار محوطه سازی در درجه اول یک بیزینس است. شما باید پایه های یک کسب و کار موفق را درک کنید و برای آن وقت بگذارید. این به این معنی است که شما باید پول بدست آورید. شما باید بدانید که چگونه پول درمیاورید و در مورد برآورد هزینه ها، قیمت گذاری، استخدام، اجراو غیره تصمیم گیری می کنید. "

به اشتراک بگذارید