چگونه سایت شما می تواند بزرگترین فرصت استراتژی دیجیتال باشد بخش دوم

ساخت یک وبسایت راحت تر از همیشه است. این پایه استراتژی دیجیتال شماست و یکی از موثرترین ابزار تبلیغاتی محصولات شماست.

 

 

 

 

 

 

خوب ، چگونه می توانم یک وب سایت ایجاد کنم؟

امروزه اکثر مردم می توانند بدون پرداختن به سطح مهارت های خود یک وب سایت ایجاد کنند ، اما قبل از اینکه شما شروع به ساختن وب سایت کنید ، باید مقدار زیادی از آن را بدانید! برای بعضی ها ، ممکن است به عنوان یک وظیفه قاطع به نظر برسد ، اما ابزارهای زیادی وجود دارد که اطمینان حاصل شود که شما یک فرآیند استرس آزاد داشته باشید. شما می توانید سایت خود را با استفاده از وردپرس و بسیاری از تم ها و یا با سازندگان وب سایت مانند Weebly، Squarespace و یا Wix ایجاد کنید.

این سازندگان وب سایت مناسب هستند اگر شما:

• می خواهید به فروش آنلاین

• میخواهید بر استراتژی و محتوای دیجیتالی تمرکز کنید

• نمی دانید که چگونه کد گذاری کنید

وردپرس بهتر است اگر مایل باشید:

• مقیاس پذیری

• قابلیت سفارشی سازی پیشرفته و کنترل باطن

• استقلال

 

متخصصان خارجی

DIY مقرون به صرفه و ترجیحا اگر شما در حال اجرا یک کسب و کار کوچک است. برعکس ، اگر شما یک بودجه دارید که می تواند به یک وب سایت اختصاص یابد برای یک بازار گسترده انلاین ، متخصصان برون سپاری برای چند دلیل مهم توصیه می شود. متخصصان برون سپاری می توانند وب سایت های ساخته شده به سفارش را توسعه دهند که منحصر به فرد هستند زیرا از تم ها و قالب ها استفاده نمی کنند. علاوه بر این ، این متخصصان می توانند مسائل و اشکالات را حل کنند و از هر گونه مشکلی که ممکن است بر عملکرد وب سایت شما تأثیر منفی داشته باشد بدون نیاز به نگرانی در مورد چگونگی انجام این کار خودتان جلوگیری کنند. همچنین ، این متخصصان می توانند به شما در تنظیم سایت و میزبانی شما کمک کنند. این می تواند گران باشد اگر شما تصمیم به انجام آن را بدون تجربه بسیار ، که می تواند منجر به اشتباهات گران قیمت شود.

 

DIY سازندگان وب سایت

سازندگان وب سایت خود را ارائه می دهند تمام بلوک های ساختمان مورد نیاز برای ایجاد بخش سایت بر اساس بخش و صفحه به صورت صفحه. علاوه بر این ، آنها بسیاری از پلاگین ها ، قالب ها و تم هایی را که می توانید به وب سایت خود بفرستید ، همانطور که می خواهید ، ارائه می دهند. هزینه به طور معمول بسیار رقابتی است ، که می تواند ایده آل برای راه اندازی به منظور ایجاد حضور آنلاین خود را.

میزبانی اغلب همراه با بسته های دارای گزینه هایی است که به نیازهای شما بستگی دارد ، به این معنی که هر چه که نیاز دارید باید در دسترس باشد. سازندگان وب سایت DIY پشتیبانی مداوم را به عنوان بخشی از بسته های خود برای حل مسائل ارائه می دهند ، اما ممکن است 24 × 7 یا سریع پاسخ دهند. ساخت و نگهداری وب سایت یک حرکت ارزشمند است. بعضی از افراد پیدا کردن سازنده مناسب برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار را با انتخاب بسیار زیاد ، قابل فهم است. خوشبختانه ، در حال حاضر بسیاری از محققان در زمینه ساخت وب سایت ها برای کمک به شما در مورد مزایا و معایب آنها هستند.

 

استراتژی دیجیتال آسان ساخته شده است

خوشبختانه بسیاری از رابط های کاربری آسان و قالب های خوب وجود دارد ، بنابراین شما می توانید وب سایت خود را با دانش صفر از HMTL یا کدگذاری وب سایت ایجاد کنید. هر کدام از راه های تصمیم گیری ، مهمترین بخش ساخت وب سایت شما ، بررسی گزینه های موجود ، هزینه ها و ارزش است که شما دریافت خواهید کرد.

 

بخش اول مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید