چگونه سایت شما می تواند بزرگترین فرصت استراتژی دیجیتال باشد بخش اول

ساخت یک وبسایت راحت تر از همیشه است. این پایه استراتژی دیجیتال شماست و یکی از موثرترین ابزار تبلیغاتی محصولات شماست.

 

 

 

 

 

نسل پیشرو

یک وبسایت به شما کمک می کند تا در حین خواب خوابیدنتان را تولید کنید. بیش از 80٪ از مشتریان قبل از خرید آن محصول آنلاین را بررسی می کنند. این به این معنی است که آنها از گوگل بازدید می کنند و کلمات کلیدی مرتبط با محصول را تایپ می کنند شما می توانید وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا شانس محصولات یا خدمات خاصی را که در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بالاتر است ، افزایش دهید ، بنابراین دیدگاه خود را با مصرف کنندگان احتمالی افزایش دهید. عنوان ، توضیحات متا و کلمات کلیدی برخی از موارد حیاتی هستند که باید در وب سایت خود بهینه سازی کنید تا SEO شما را بهبود بخشد. و اگر شما یک محصول یا خدمات طاقچه ای برای فروش داشته باشید ، می توانید به کلمات کلیدی موتور جستجوی طاقچه ضربه بزنید تا ترافیک فوق العاده هدفمند خود را به سایت خود هدایت کنید.

 

پنجره فروشگاه آنلاین شما

یک وب سایت به شما کمک می کند که کالاها یا خدمات خود را به شکل یک پنجره فروشگاه برای یک فروشگاه آنلاین بالا ببرید. این کار باعث جذب یک بازدید کننده به سایت شما می شود و آنچه را که نیاز دارید پیدا می کند. اما وب سایت ها بسیار بیشتر از این کار می کنند. یک وبسایت امکان پیدا کردن یک محصول یا سرویس را با یک کلیک یا دوبار آسانتر و سریعتر برای مشتری فراهم میکند تا بتواند آنچه را که نیاز دارد از یک فروشگاه خرده فروشی فیزیکی بگیرد. آنها همچنین می توانند بررسی ها و مطالعات موردی را بخوانند تا اعتبار ادعاهای خود را بهبود بخشیده یا ویدیوهای متحرک یا توضیحی را تماشا کنند تا درک بهتر آنچه در مورد کسب و کار شما وجود دارد را درک کنید.

 

مشروعیت

این روزها ، مشتریان معتقدند که نه ، ضایعاتی که انتظار می رود یک کسب و کار معتبر باید یک وب سایت داشته باشد. بدون یک سایت ، ذهن شما را هدف قرار می دهد که آیا شما مشروع هستند یا خیر. به سادگی ، دلیل این است که بیشتر مشتریان فرض می کنند که یک کسب و کار بدون وب سایت ، در بهترین حالت ، عجیب و غریب و یا حتی کلاهبرداری است. در هر صورت ، این اطمینان را به مشتری بالقوه کسب و کار شما نمی دهد.

 

کانال بازاریابی موثر

یک وب سایت کسب و کار آنلاین ارائه آنلاین خودکار ارائه می دهد. هنگامی که یک سایت را ایجاد می کنید ، مشتریان خود را به کالاها و خدمات خود معرفی می کنید. این یک لینک ساده است که از طریق امضای ایمیل خود و یا از طریق کمپین های بصری چشمگیر در رسانه های اجتماعی یا یک آگهی دیجیتال کلیک کنید. البته ، تعدادی از مشتریان احتمالی سایت شما جذب خواهد شد بستگی به تلاش های بازاریابی خود را برای جذب مردم ، از جمله تبلیغات آنلاین ، با استفاده از رسانه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی و بهینه سازی موتور جستجو. شما می توانید صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید تا کمپین های بازاریابی خود را حتی بیشتر موثر و تبدیل به ترافیک کنید و سپس به فروش ، حتی یک وبلاگ را شروع کنید تا نظرات و تخصص های خود را در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید.


بخش دوم مقاله را در اینجا بخوانید

به اشتراک بگذارید